Miksi miehet on niin mustasukkaisia seksileluille?
Miksi moni mies on mustasukkainen naisten seksileluille? Onko siinä jotain pahaa jos naisella on vibraattoreja ja eri kokoisia dildoja? Onko miehet niin epävarmoja itsestään, että kokevat seksilelut uhkaavana?
Kommentit (32)
Eiköhän tätä ole ihan molemmissa, naisissa ja miehissä. Exä ei edes kestänyt kun itsetyydytin (ilman leluja), raivarin olisi saanut jo olisi tiennyt penispumpustani. Hänhän ei harrastanut yksinään kivaa lainkaan. Nykyiselle vaimolle olen ostanut dildoja, kutittimia, tappeja jne. Minua kiihottaa vaimon itsetyydytys, mutta valitettavasti hän ei käytä leluja siinä, sormi on kuulemma paras. Lelut on käytössä yhteisessä kivassa silloin tällöin ja se tuo lisämaustetta ja kiihottaa.
M45
Ketkä miehet?? Itse aina ostanut ja ehdotellut vaimolle kaikki lelut ja enimmäkseen itse niillä vaimoa tyydyttänyt. Mitä enemmän vaimo on seksistä nauttinut ja sitä halunnut sen parempi minulle. Olen pyrkinyt pitämään vaimon seksihalut yllä.
Vierailija kirjoitti:
Totta se on, kookas aidonnäköinen dildo voi aiheuttaa miehelle mustasukkaisuutta! Tuntemani seksuaaliterapeuttikin on tästä puhunut. Kannattaa silti rohkeasti panostaa naisen nautintoon ja korostaa miehelle että silloin nainen on halukkaampikin. Ja kehuja miehen varustuksesta vaikka se jäisikin dildon rinnalla pieneksi, pieni valkoinen valhe tai näytteleminen tosi toimissa ei haittaa! Nämä oli terapeutin ohjeet ja meillä mennyt lopulta loistavasti, seksielämä toimii!
N39
Eli koolla ei ole väliä kun on jättidildo. Tuo on sitä aitoa naisen logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta se on, kookas aidonnäköinen dildo voi aiheuttaa miehelle mustasukkaisuutta! Tuntemani seksuaaliterapeuttikin on tästä puhunut. Kannattaa silti rohkeasti panostaa naisen nautintoon ja korostaa miehelle että silloin nainen on halukkaampikin. Ja kehuja miehen varustuksesta vaikka se jäisikin dildon rinnalla pieneksi, pieni valkoinen valhe tai näytteleminen tosi toimissa ei haittaa! Nämä oli terapeutin ohjeet ja meillä mennyt lopulta loistavasti, seksielämä toimii!
N39Eli koolla ei ole väliä kun on jättidildo. Tuo on sitä aitoa naisen logiikkaa.
"Jättidildot" on suuhteellia. Mielikuva isosta on paljon tärkeämpi kuin jättikoko. Vaimolle on olleet omaa isoa kalua pienemmät dildot parhaita. Vaimo vain luullut niitä isommiksi. Isommat ovat olleet epämukavia. Niitäkin on kokeiltu, mutteivat ole toimineen, ahistanut sisään meno ja pilannut himot.
Muutenkin en ymmärrä miehenä, että miksi pitäisi olla dildoille kateellinen. Miehen pitää keskittyä naisesta tyydyttämiseen, eikä ajatella itseään tai omia puutteitaan. Naisen tyydyttäminen ja kiihoittaminen orgasmeihin on mieheltä parasta vallankäyttöä ja omissa käsissä saada toinen kiimasta sekaisin. Naisen tyydyttäminen ja orgasmittaminen on eräänlainen taiteen laji, saada pillu syömään epätoivoisesti kädestä ja päättää itse milloin päästää pillun ja naisen piinasta... Nainen kyllä palkitsee vaivannäön ja mies tuntee varmasti olevansa rakastettu.
Pihtaava vaimoni suuttui, kun ostin omilla rahoillani realdollin. Itsellään on dildoja ja suristimia. Tämä lelu, joka on uhkea ja muodokas oli liikaa. Missä ero lelujen välillä? Hän saa tyydytystä ja minä olen sika.
Meillä kävi niin, että vaimo innostui leluistaan kovasti. Seksihalut alussa lisääntyivätkin ja käyteltiin yhdessä, kiihottavaa puuhaa. Sitten jossain vaiheessa hän ehkä hoiteli hommansa aina ilman minua ja seksin tarve kanssani hiipui lähes kokonaan, slitys oli että on helppoa ja nopeaa yms fantasiahommelia. Ajattelin että kukin tyydyttää tavallaan ja ihan ok, kunnes itse jäin paitsi seksistä kokonaan jonkun aikaa lelujen vuoksi.
Kiukku oli hänellä, kun sanoin että kävin tyydyttämässä seksintarpeeni muualla, kun häntä ei kiinnosta. Exälle kelpasi ja vaimo mökötti aikansa, kunnes myönteli että seksi kuuluu kaikile, myös minulle.
Puolisoni pitää peniksestäni paljon, paljon enemmän kuin kyrvän korvikkeistaan.
M48, guru
En nyt sanoisi olevani mustasukkainen mutta kyllä se vähän harmittaa kun olen noita leluja yhteiskäyttöön ostanut mutta aina jää kertakokeiluun. Salaa kuitenkin yksin käyttää ja seksi on aikalailla minimissä
Kaikki ei saa sellaista kumppania, jolla olisi kaikki hyvät ominaisuudet. Sanooko kaikki ihan oikeasti käsi sydämmellä, että nykyisen kumppanin penis on se parhaimman tuntuinen?
Olen piilottanut kaikki vaimon seksilelut. Ainut jolla saa sammuttaa palon p*llussaan on minun letkulla.
Naisen lelu on feministisempi kuin miehen lelun alistava patriarkaatti. Tosi on.
Naisen kysymys sisältää aina hyökkäyksen. Ap ei ollut poikkeus.