nuoria?
onko nuoria kuumeilioita?? yritin katella mutten löytänyt kun tuolta helistimen puolelta:o ois kiva ja jakaa meseossia;;) meillä menossa yk5 ja ollaan 20/25 ja helsingissä asutaan:)
Kommentit (24)
tervetuloa joukkoon Pieniminä! ehkä tästä vielä saadaan oma ketju aikasiks!
sanoisin tähän, et nuorena se kannattaa alottaa! kuulostaa ehkä vähän kliseeltä, mut on ihan totta. itteä harmittaa ettei alotettu yrittämistä jo sillon kun oon ite valmistunu. mies jarrutteli, et ensin pitää molempien olla töissä ja pitää ostaa oma asunto ja sitä rataa...
no nyt on kaikki mieheni asettamat kriteerit täytetty ja "luvan" pillereitten lopettamiseen sain huhtikuussa. nyt ei sitte menkkoja kuulu, et vois edes yrittää raskautua!
kaiken lisäks mun mies luulee et oon raskaana, kun ei mun menkat alkanu ajallaan.. se ei ymmärrä sitä et ne voi jäädä ihan muutenkin vaan väliin. nyt se sitten vahtii mua siinä luulos et oon raskaana: et saa syödä sitä ja tätä, ei saa juoda tippaakaan alkoholia... sit se puhuu mun vatsalle ja keksii nimiä valmiiks! onhan toi kaikki ihan söpöä et se välittää, mut ei hirveesti auta mua tällä hetkellä! stressaan koko ajan et oonko sittenkin raskaana, teen testejä ja sit pääsee itku kun testit näyttää negaa... ja eihän ne menkatkaan ala kun stressaa!
nyt tuli omaa napaa ehkä turhan paljon, heitänpä tähän loppuun vielä kysymyksen et miten pidätte muilta salassa sen et yritätte vauvaa? itsellä alkaa olla vaikeeta, koska oon lopettanu alkoholin käytön lähes kokonaan ja nyt läheiset on alkanu siitä päättelemään. en haluis et kukaan tietää meidän yrityksestä, koska pelkään etten tuu raskaaks ollenkaan enkä halua toisten sääliä jos vauvaa ei tulisikaan...
ei meillä ainakaan siinä kohtaa kun alamme yrittämään ole mitään vaikeuksia salata asiaa. en juo alkoholia pahemmin eikä oikeen kukaan tiedä että poltan. tupakoinnin aijon lopettaa ennen yrityksen aloitusta. suunnittelen jo nyt lopetusta. ei kukaan edes osaa olettaa että sillä hetkellä 19 vasta valmistunut suunnittelisi lasten hankintaa. en aijo raskautumisesta kertoa ennen kun ihmiset itse asian huomaa. en halua selitellä kenellekkään mitään jos jotain tapahtuu raskauden aikana.
kyllä nuorena kannattaa aloittaa jos jtn ilmenee että raskautuminen onkin vaikeampaa osaa varata sitä aikaa. mekin haluamme nuorena lapset saada. herra menee 4 vuotta mua edellä ni ei ole yhtää ongelmaa saada lupaa lasten yritykseen. monet asiat mitä keksitään ettei voi lasta tehdä ennen töitä, asuntoa jne on vain meille tekosyitä. melkein kaiken voit hankkia vaikka sinulla on lapsia. aina tulee vastaan jotain mikä muka esteenä lapsen saamiselle. meille riittää että meillä on toisemme, jonkinlainen katto pään päällä ja vähän rahaa millä elättää itsemme sekä lapsi.
vihdoin ja viimein menkat alkoi tänään!! JIPPII!! näiden jälkeen voi sitten ihan tosissaan alkaa puuhailemaan pikkukakkosta:)
Itse olen 18 vuotias haaveilija. yhdessä 22 vuotiaan herran kanssa oltu 4 vuotta. ajatuksissa ensikeväänä alkaa yrittämään kun minun kouluni on ohi.