Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuoria?

26.08.2008 |

onko nuoria kuumeilioita?? yritin katella mutten löytänyt kun tuolta helistimen puolelta:o ois kiva ja jakaa meseossia;;) meillä menossa yk5 ja ollaan 20/25 ja helsingissä asutaan:)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho onpas tänne tullut väkeä:D ihanaa:) olin jo "unohtanut" että tänne kirjottelin kun olen tuolla helistimen puolella ollut paljon:) suosittelenpa sitä sivustoa..ainakin ite ymmärrän enemmän :DD

Vierailija
2/24 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet asiat mitä keksitään ettei voi lasta tehdä ennen töitä, asuntoa jne on vain meille tekosyitä. melkein kaiken voit hankkia vaikka sinulla on lapsia. aina tulee vastaan jotain mikä muka esteenä lapsen saamiselle.

meillä se perimmäinen syy miks mies ei halunnu aiemmin yrittää oli se että mun mies pelkää tulla isäksi. syy siihen on kai kokemukset omasta isästään, joka ei tainnu liikoja lapsistaan välittää... mut tästä aletaan nyt pääsemään yli, ja mies onkin jopa enemmän innoissaan kun minä! :)

onnea et harakka_pienellä on ne menkat alkanu! itsellä on edelleen hakusessa... jos nyt oikein laskin niin nyt on menossa kp45! ja kierto ollut siis normaalisti sen 28pv. taas aamusella tikuttelin, et josko nyt kuitenkin oon raskaana niin negahan sieltä taas pamahti. mut pakko oli testata kun illalla on juhlat, jossa siis alkoholitarjoilu. jos sitä jois yhden lasillisen niin ei tarvii taas läheisten ihmetellä et taitaa olla likka raskaana kun ei voi juoda... okei, nyt tosta saa sen käsityksen et meidän perheessä kaikki ryyppää aina kun mahdollista! heh, ei nyt kuiteskaan! =)

ehdinkin jo ihmetellä mihin hävis tän ketjun aloittaja, mitäs sulle kuuluu lily-ann?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-viesti

Vierailija
4/24 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvoitus: samat yrityskierrot.. mikä kierto oli murjotuttavin:D mulla neljäs..

Vierailija
5/24 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
6/24 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kyseli tuosta mein esikoisesta <3 Tyttö oli semmonen yllätys:) yhdestä kerrasta tulin siis raskaaksi. asiasta oli puhuttu, mutta ajateltiin, että jos hetken tekisin töitä, ennenkuin aletaan yrittämään... noh, sitten kun ei kun täti ei kylään tullut, niin tein testi. Ja voi että kuinka onnellisia me oltiin:)) Vauvasta tuli saman tien toivottu ja ihana asia :)

Miulla oli siinä vielä, että e-pillerit piti lopettaa migreenin takia, minipillerit eivät vaan sopineet alkuunkaan, sitten otettiin pelkkä kondoomi käyttöön. lääkäri vielä sanoi, että älä ihmetttele, jos menkkoja ei kuulu.. Tulikin ihana Pikku Neiti <3

kun mietin asiaa, niin meillä on tavallaan vasta alkamassa yk1, koska menkkoja ei tosiaan toukokuun lopun jälkeen ole kuulunut ennen näitä, ja "yritys" aloitettiin tossa juhannuksen jälkeen.. noh, kuitenkin, ei sillä nyt niin väliä.

Niin ja kun esikoinen ilmoitti tulostaan, olin vielä koulussa. Mies oli töissä, ja ehdin juuri virallisesti muuttaa hänen luokseen. olin siis epävirallisesti vuoden jo asustellut miehen kämpässä :D Noh, kaikki suuremmat hankinnat, kuten vaunut, sänky,hoitopöytä, turvakaukalo, syöttötuoli yms hankittiin hyvissä ajoin. ehkä vähän turhankin aikaseen, kun näin myöhemmin miettii :D loppuraskaudesta ei sitten ollut mitään tekemistä. Niin, ja pitihän se isompi auto hankkia, pikku pökötti vaihdettiin Nissan Primera farmariin, jotta vaunut yms. mahtuu mukaan, ja takapenkillä olisi tilaa.

kun neiti oli 5 päivää vanha, päätettiin ostaa yhteinen asunto :) tämä no tällänen 86 m2 rivitalokolmio, päätyasunto. muutettiin kun Neiti oli 1kkk (joo, älkää muuttako noin pienen kanssa mihinkään!!) Viimeiset 3 yötä nukuttiin pahvilaatikoiden keskellä, kun muuttopäivä siirtyi myyjän takia :/ nyt ollaan laitettu täältä pihat ja lastenhuone, vielä olisi rempattava mein makkari, olkkari ja vessa, mutta pikku hiljaa, kun näillä valtionpalkoilla ei hurrata (hoitovapaa-rahoilla siis..)

että tämmöstä :) pikku kakkosta varten ei sitten tarvitsekkaan hankkia oikeastaan muuta kun sisarusrattaat, esikoinen on kuitenkin vielä kovin nuori, kun (siis jos tärppäisi piakkoin) kakkonen syntyisi. paitsi jos tulee poika, niin meni lähes kaikki vaattet uusiksi :D

tilasin juuri esikoiselle turvaistuimen netistä, ovat muuten pirun kalliita!!!!

ihan kivasti tänne on porukkaa alkanut tippumaan :)

tuli vähän liikaa omaa napaa, anteeksi :(

Vierailija
7/24 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis varmaan iteki kokeilla! alkoholista luovuin minäkin lähes kokonaan, yrityksen alettua on tullu maisteltua yhtenä päivänä. sekin oli työpaikan pippaloissa, joissa onneks siihen aikaan oli menkat niin ei tarvinnu potea huonoa omaatuntoa sen jälkeen... yksissä häissä taas tehtiin miehen kanssa niin et minä hain boolia ja mun mies tyhjens sen niin, et kaikki luuli mun juoneen! ;) tupakoinnin oon lopettanu kolme vuotta sitten.

meilläkin rivarikolmio, eikä remontilta oo vältytty täälläkään... lähinnä pintaremonttia, ollaan tehty asunnosta enemmän "meidän näköisemme". en malttas odottaa millon voin alkaa sisustamaan toisesta makuuhuoneesta lastenhuonetta!

mites muuten, onks teillä helppo huomata millon ovuloitte? oon yrittäny kuulostella millon itellä on ovis, mut en oo tuntenu mitään sen ihmeellisempää mistä sen huomais. helpottas huomattavasti tätä yritystä... mut en kyllä varmasti ala ostaa mitään ovistestejä, muuten menis liikaa suorittamisen puolelle eikä seksistä varmaan nauttis samallalailla. kai se vielä joskus tärppää!

nyt täytyy lähteä koiran kanssa lenkille, saa välillä jotain muutakin ajateltavaa! :)

Vierailija
8/24 |
29.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

elikkäs itse olen 20 v, mies 21. yritystä takana n. 6 kk, tuloksitta.. :/ ajateltiin minimissään se vuosi odotella ennen kuin lääkärille mennään. meidän pitäis olla nyt hedelmällisimmillään! ehkäsypillereitä käytin 4 vuotta, minipillereitä n. 3 kk ja ne lopetin tossa puoli vuotta sitten. sen jälkeen ainoastaan yhdet menkat tulleet (kestivät tosin 13 päivää!), gynen kanssa puhelimessa tästä juteltiin kun huolissani soitin, sanoi että normaalia pilsujen jälkeen. hohhoijaa, turhauttavaa! en sitten ilmeisesti ovuloikkaan lainkaan? pitäisi varmaan ovista yrittää tikuttaa.. mutta miten sekin sitten onnistuu? pitää joka päivä tikuttaa?

Vierailija
9/24 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

--

Vierailija
10/24 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

--

Vierailija
11/24 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa joukkoon manzigga! :)

niinhän ne lääkärit toteaa että kyllä ne menkat sieltä vielä alkaa... kenties koen pientä ikärasismia tässä kohtaa, koska jos nyt ois reilusti iäkkäämpi ihminen niin varmasti sais "hoitoa". mut kun on vielä nuori niin ne toteaa vaan et onhan teillä vielä aikaa odottaa!

viikonloppukin mennä hujahti, mut eipä maistunu alkoholi perjantaina vaikka kuinka oli tarjolla!! kai se on niin alitajunnassa et ei kannattas nyt ryypiskellä niin väliinhän se sitten jäi.

nyt ei ehdi tän enempiä kirjotella, tulen sit paremmalla ajalla uudelleen!! :)

Vierailija
12/24 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olis yksi lisää jos joukkoon vielä mahtuu!? :)

Oon 22 ja mies on 24. En nyt ihan tarkalleen muista teidän muiden ikiä, mutta ihan vanhimpaan päähän taidan mennä, kun vielä myöhemmin tänä vuonna tulee täyteen 23.. Ensimmäisestä haaveillaan ja ehkäisylaastarit on jätetty pois 05/08. Tällä hetkellä siis menossa yk5. Viime kierrossa en oikeestaan ajatellut mitään muuta kuin tätä raskautumista, niin oli tosi kova paikka kun ne menkat sieltä alko.. Vaikka just sen hullun stressaamisen takia ei ollu mikään ihme että ei taaskaan tärpänny.. Nyt mulla on menossa piinailu, ja kyllä voikin olla pitkä aika... :/

Mites teillä muilla, saatteko ajatuksianne muualle varsinkaan oviksen jälkeen kun pitää alkaa odottaan mahdollisia menkkoja alkavaks? Mulle ainaki tää kärsimättömänä luonteena on ihan tuskaa.... Ja vielä kun yhdistää siihen sen, että seurailee kaikkea mahdollista kropassaan ja pohtii josko ne olis raskausoireita.... Hullun hommaa siis. :D:D

Mutta onnea kaikille plussan metsästykseen!! :)

myym kp 19/27-29

Vierailija
13/24 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi melko nuori kuumeilija. :)

Oon 22v ja mies 23v. Meillä on 12/06 neiti ja toisesta siis haaveillaan. Pillerit lopetettiin toukokuussa, mutta nyt on vasta virallisesti toinen yrityskierto. Toiveet vielä korkealla, eka kun sai alkunsa heti kun lopetin pillerit.

Ovis on laskurin mukaan tässä loppuviikosta, eli reilut pari viikkoa piinaa. :)

Mä en enää päivällä ehdi ajattelemaan kuumeilua, kun päivä menee niin nopeasti ettei ehdi ajattelemaan, neiti pitää huolen sitten illasta. Lähinnä sitä tulee silloin mietittyä asiaa kun pitäis nukahtaa. :)

Bejpi kp 17/32.-33 yk 2

Vierailija
14/24 |
05.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20, mieheni 24 ja kuumeillaan ensimmäistä pienokaista :) oih...

Nyt menossa yk1 ja kp 9/28-31.

Vierailija
15/24 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen kaikkia siirtymään tonne helistimen puolelle kun tää tuppaa olemaan jotenkin hiljanen:( "parikymppiset kuumeiliat" on paras ;D

Vierailija
16/24 |
08.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja sitten parikymppinen ei ole kirjaimellisesti.. nuoret kuumeiliat oli vaan jo käytössä:S :) kun täälläkin taitaa olla yksi 18.v:)

Vierailija
17/24 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täsä yksi nuori kuumeilija. ollaan minä20 ja mies 23. Meillä tyttö 12/07 syntynyt ja nyt kuumeillaan neidille pikkusisarusta :) Etelä-Karjalan alueella asustellaan.

Niin ja yk 2 (??) suunnilleen :) tulee kun on tullakseen. toinen pikkuinen täydentäisi perheen <3

eikö muka ketään muita ole??

Vierailija
18/24 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ilmoittaudun mukaan! :)

mies 23, nyt yk4 menossa ja esikoista yritetään.

pitkään olen näillä sivuilla taustaillut, muutaman viestin saanut aikaiseksi...

ehkä olis jo aika alkaa kirjottelemaan tuntemuksistaan ennen ku pää räjähtää!

odottelen tässä millon pyörähtäis yk5 käyntiin, kun kierto on venynyt jo yli 40 päiväseks (en edes muista tarkkaa lukua kun ei enää huvita laskea...)!

luulin jo, että oon ihan takuuvarmasti raskaana kun ei menkkoja kuulu mut oon tehny jo neljä testiä ja kaikki näyttää negaa...

mutta se itsestäni, kuinkas muilla? mitä ehkäsyä ootte käyttäny ennen ku ootte alottanu yrittämisen? onks teillä ollu kierrot sen jälkeen säännölliset?

Vierailija
19/24 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillähän ollut vain kondoomi tuon esikoisen jälkeen käytössä. se jätettiin juhannuksen aikaan pois. MUTTA MUTTA... synnytyksen jälkeen tullut 4 tai 5 menkat, mutta viimeeksi toukokuun lopussa. eli ei mitään lähes 3kk!! olen tehnyt varmaan 6 testiä, ja kaikki negoja. tiedän, että raskauden jälkeen voi keho olla sekaisin pitkän aikaan, mutta tämä tuntuu jo oudolle. olenkin tässä pohtinut, että millon soitan yksityiselle ajan, jos suostuisivat vähän tutkimaan meikäläistä.

ei ole kivaa kun mitään ei tapahdu.

kiva jos saataisiin nuorille oma ketju aikaseksi, olen kyllä tuossa PikkuKakkosissa mukana. Mellä monella on varmasti samantyylinen elämän tilanne ja ymmärrämme näin ehkä paremmin toisiamme :)

mites, opiskeletteko via oletteko töissä?? minä edelleen mammalomalla(vielä viikon) ja sitten jään hoitovapaalle. töissä ehdin vlmisumisen jälkeen olemaan 4kk, sitten olin n. kk:n työttömänä ja sitten alkoikin mammaloma...

muuten, jos tästä tulisi kunnon ketju, niin mikäs ketjulle nimeksi?

Vierailija
20/24 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harakka_pieni: sulla on menkkojen suhteen tosiaan pitkä odotus takana... itsekin oon miettinyt et soittaisin lääkärille aikaa, mut ehkä mä odotan vielä jonkun aikaa jos ne menkat sieltä tulis.

oon töissä, kävi ehkä pieni tuuri et sain koulun ohella tekemästäni viikonloppuduunista vakituisen kokopäiväisen työn heti valmistuttuani! nyt oon ollu kaks vuotta samassa työpaikassa. et johan tästä mammalomalle kehtais lähteäkin... ;)

tärppäsikö teillä muuten tuo esikoinen kuinka nopeasti, vai oliko kyseessä "spontaanisti alkunsa saanut" vauveli?

nimeä en ketjulle keksinyt, vaikka kuinka mietin... ehkä jollain muulla raksuttaa meikäläistä paremmin!