Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet alkaa kertoa vaimoistaan mulle?

Vierailija
04.03.2023 |

Esimerkiksi työpaikalla. En ole näistä miehistä kiinnostunut, enkä heidän vaimoistaan. Jotenkin vaikea kommentoida mitään, kun joku alkaa kertoa kumppanistaan, jota en tunne. Tulee vähän vaivautunut olo.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne luulee että olet kiinnostunut, vaikka yrität vain olla ystävällinen.

Vierailija
2/43 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo vain siitä että hänen vaimonsa on tärkeä osa elämäänsä. He yrittävät olla kohteliaita ja pitää small talkia yllä kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina niitä ihmisiä, joilla on tarve kertoa töissä asioita kumppanistaan lähes päivittäin.

Vierailija
4/43 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se oikea vastaus. Usein tosin riittää se, että he ovat itse kiinnostuneita sinusta - ei ole väliä vaikka et olisi edes katsonut heitä päin.

Tulevat sitten puhumaan vaimoistaan lievittääkseen huonoa omaatuntoaan kun ajattelivat vieraasta naisesta hempeitä, ja samalla tietoisesti sabotoivat itseltään flirttailumahdollisuudet.

Voin kertoa, että tuo vähenee kun sinulle tulee ikää.

Vierailija
5/43 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole sinusta kiinnostuneita. Kiinnostuneet varatut ei mainosta muijaansa. He luulee että sinä oot kiinnostunut heistä. Monen miehen on vaikea olla naisen kanssa yhtäkkiä kaveria.

Vierailija
6/43 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja kyllä mulle myös parisuhteessa olevat naiset kertoo puolisostaan. Ja lapselliset lapsista.

Sinkkuna sitä ajattelee ihmisiä yksilöinä, joten tuo aina tuntuu ylimääräiseltä tyhjänpäiväiseltä jorinalta. Mutta olen havainnut, että monille parisuhteessa olevalle tuo on ns. normaalia vuorovaikutusta.

Vierailija
7/43 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samasta syystä, josta he kertovat muista asioista. Hiihtolomareissusta lappiin, uuden auton hankkimisesta, vierailusta vanhempiensa luona, lapsen pääsystä ylioppilaaksi, ja kiinnostavasta elokuvasta, jonka katsoivat viikonloppuna.

Vierailija
8/43 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne sais sulle puhua, autoremonteista? Ehkä siinä on sellainen yksikertainen ajatus että naiset ovat kiinnostuneita naisten tekemisistä.

Vierailija
9/43 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ja tietty myös naiset haluaa puhua puolisostaan jollekin, joka ei tätä tunne. Varsinkin valituksia ja moitteita saa kuunnella. Eivät puhu tutuille, koska nämä tuntevat tilanteen myös pyolison kannalta. Jonkinlaista empatian kalastelua.

Vierailija
10/43 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas avaudutaan eroista. Viimeksi eilen eräs töistä puolituttu mies tuli vastaan kaupassa ja alkoi lyhyiden työkuulumisten vaihdon jälkeen tilittää erostaan. Ei ole ensimmäinen kerta kun näin käy. Mistähän tämäkin johtuu?

Vierailija
11/43 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! Ihastuvat sinuun ja kokevat sinut uhaksi, ja siksi pelkurimaisesti alkavat puhua vaimostaan.

Vierailija
12/43 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavaa! Eri

Vierailija
13/43 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

He kertovat sinulle vaimostaan, koska ovat kiinnostuneita vaimostaan. Ihmisillä on tapana puhua muille niistä asioista mitkä ovat heille tärkeitä.

Vierailija
14/43 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen vaimottajia. Joskus on aivan luontevaa ottaa kumppani puheenaiheeksi, mutta vaimottajat alkavat hokemaan vaimoistaan aivan oudoissa tilanteissa. Käyt läpi jotain työasiaa ja mies toteaa, että hänellä on muuten vaimo. Ok, hänellä on vaimo, mutta käytäisiinkö nämä työasiat nyt läpi 🙄

Vierailija
15/43 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle myös miehet kertovat erittäin nopeasti, että vaimo löytyy. Monta kertaa nämä ilmoitusluontoiset asiat ilmaistaan sellaisessa yhteydessä, ettei siinä ole mitään logiikkaa. Tulee ns. puskan takaa, ja aika usein sen jälkeen, kun mies on jollain tavalla kehunut minua.

Ehkä miehet kuvittelevat, että ap on kiinnostunut heistä ja itsekin ovat ajatelleet ap:ta siinä mielessä?

Vierailija
16/43 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin ihmettelen vaimottajia. Joskus on aivan luontevaa ottaa kumppani puheenaiheeksi, mutta vaimottajat alkavat hokemaan vaimoistaan aivan oudoissa tilanteissa. Käyt läpi jotain työasiaa ja mies toteaa, että hänellä on muuten vaimo. Ok, hänellä on vaimo, mutta käytäisiinkö nämä työasiat nyt läpi 🙄

Koittakaa nyt jo päättää ovatko miehet pettäviä sikoja vai sikoja jotka kertovat vaimostaan aina ja kaikkialla.

Vierailija
17/43 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi yksikään nainen missään ei kerro porsimistaan lapsukaisista.

Vierailija
18/43 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai että montako kertaa olen kuullut naisten alkavan töissä vuodattamaan jotain paskaa niiden kelvottomasta exästä...

Vierailija
19/43 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He kertovat sinulle vaimostaan, koska ovat kiinnostuneita vaimostaan. Ihmisillä on tapana puhua muille niistä asioista mitkä ovat heille tärkeitä.

👍

Vierailija
20/43 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle myös miehet kertovat erittäin nopeasti, että vaimo löytyy. Monta kertaa nämä ilmoitusluontoiset asiat ilmaistaan sellaisessa yhteydessä, ettei siinä ole mitään logiikkaa. Tulee ns. puskan takaa, ja aika usein sen jälkeen, kun mies on jollain tavalla kehunut minua.

Ehkä miehet kuvittelevat, että ap on kiinnostunut heistä ja itsekin ovat ajatelleet ap:ta siinä mielessä?

Tai miehet kuvittelevat ap:n olevan kiinnostunut heistä ja haluavat tehdä selväksi olevansa naimisissa.