Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pettämistä kahdelta varatulta?

Vierailija
04.03.2023 |

Jos on yhdessä keskustelu että olisi kiva harrastaa seksiä, jos ei oltaisi varattuja?

Tai keskustelu, että viihdytään yhdessä tosi hyvin ja on ihastusta ilmassa?

Kumpikaan ei ole tehnyt varsinaisesti mitään liikkeitä tämän jälkeen eikä ole tarkoituskaan.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita tolle panohaave kaverillesi kun puoliso on läsnä ja kuuntelemassa ja kaiutin päälle. Puoliso kyllä kertoo sitten mitä mieltä on asiasta jos et itse muka ymmärrä.

Juttu on siinä että tiedät tekeväsi väärin, mutta koitat täältä saada jotain hyväksyntää ja oikeutusta teidän touhuille.

Vierailija
42/56 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sinulla omatunto kolkuttaa, niin eikö se kerro että olet mennyt aika pitkälle harmaalla alueella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pettämistä.

Mieheni petti minua kertomalla asioita naispuoliselle työkaverilleen. Jopa valehteli tälle, etten välitä enää miehestäni ja etten ole niin fyysinen mitä hän toivoisi.

Ymmärrän että ihastuksia tulee ja menee. Mutta suhteessamme on ollut aina kaikki hyvin ja suhteemme on fyysisesti todella intohimoinen. Tämä kaikki miehen säätö tuli minulle ihan puskista.

Tämä toinen nainen on nyt siinä uskossa, että minä en halua enää miestäni ja että meillä ei ole seksiä, vakka joka ilta on.

En tiedä voinko antaa anteeksi. Aika näyttää.

Ethän sinä voi sitä määritellä, oletko riittävän fyysinen miehellesi. Yksin miehesi sen tietää. Ei se ole valehtelua, jos miehesi kokee niin. Eri asia kannattaako työkaverille asiasta avautua.

Aina kaikki hyvin sinun mielestäsi, mutta nähtävästi ei miehesi mielestä. Suhteenne on mielestäsi fyysisesti intohimoinen, mutta ei välttämättä miehesi mielestä.

Ehkä sinun kannattaisi keskustella miehesi kanssa, että miten hän näkee suhteenne.

Vierailija
44/56 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
45/56 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pettämistä.

Eikä olisi edes vaikka tekisitte sexiä.

Kyllä puolison tulee ymmärtää jos sanoo, että teki vain mieli.

Vierailija
46/56 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa tuollaisesta. Minäkin kirjoittelen työkaverin kanssa eroottisia juttuja, ei olla muuta tehty kuin kirjoiteltu. Mutta kivaa on ;) ja varattuja ollaan.

Vierailija
47/56 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pettämistä.

Mieheni petti minua kertomalla asioita naispuoliselle työkaverilleen. Jopa valehteli tälle, etten välitä enää miehestäni ja etten ole niin fyysinen mitä hän toivoisi.

Ymmärrän että ihastuksia tulee ja menee. Mutta suhteessamme on ollut aina kaikki hyvin ja suhteemme on fyysisesti todella intohimoinen. Tämä kaikki miehen säätö tuli minulle ihan puskista.

Tämä toinen nainen on nyt siinä uskossa, että minä en halua enää miestäni ja että meillä ei ole seksiä, vakka joka ilta on.

Ethän sinä voi sitä määritellä, oletko riittävän fyysinen miehellesi. Yksin miehesi sen tietää. Ei se ole valehtelua, jos miehesi kokee niin. Eri asia kannattaako työkaverille asiasta avautua.

Aina kaikki hyvin sinun mielestäsi, mutta nähtävästi ei miehesi mielestä. Suhteenne on mielestäsi fyysisesti intohimoinen, mutta ei välttämättä miehesi mielestä.

Ehkä sinun kannattaisi keskustella miehesi kanssa, että miten hän näkee suhteenne.

Mieheni on aina kehunut seksiä kanssani, että se on parasta mitä hän on kokenut.

Vaikea on tästä parantaa, jos palaute on pelkästään myönteistä.

Vierailija
48/56 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä stressaa tuollaisesta. Minäkin kirjoittelen työkaverin kanssa eroottisia juttuja, ei olla muuta tehty kuin kirjoiteltu. Mutta kivaa on ;) ja varattuja ollaan.

Seuraava askel taitaakin olla jo selvillä?

Vierailija
49/56 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä tarvitsee erikseen pohtia onko pettämistä, niin kyllä on.

Vierailija
50/56 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen sanoo haluavansa seksiä muun kuin puolisonsa kanssa ja tulee torjutuksi niin en kyllä usko, että olisi valinnut olla pettämättä että kyllä se valinta oli väärä. Musta pettäminen ei ole kamalin asia maailmassa, mutta siitä valehtelu ja sen kieltäminen on aika prseestä. Että jos menee pettämään niin pitääkö vielä valehdella siihen päälle? Miten selkärangaton voi olla?

Vierailija
51/56 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pettämistä.

Mieheni on aina kehunut seksiä kanssani, että se on parasta mitä hän on kokenut.

🤣 ja sä hölmö uskot! Miehet nyt puhuu mitä sattuu, kun on niiden hapesta kysymys.

Vierailija
52/56 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On pettämistä.

Taidat olla mies itse, trolololo.

Vierailija
53/56 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varsinaisesti pettämistä, mutta ei myöskään oikein puolisoja kohtaan.

Vierailija
54/56 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On väärin. Miksi edes kysyt?

tuollaisen kyselijä on sairas

Vierailija
55/56 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luottamuksen pettämistä.

Minä ainakin olisin loukattu ja tyrmistynyt, jos puolisoni puhuisi tuollaisia muille naisille. Se on erittäin intiimiä kanssakäymistä, vaikka mitään fyysistä ei tapahtuisi. Jos itse toimisin noin, tietäisin varmasti tekeväni väärin. Ohimenevät ihastumiset muihin pitkissä suhteissa ovat aivan normaaleja, mutta puolisoaan kunnioittava pitää ne omana tietonaan.

Vierailija
56/56 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän otannan jälkeen taidan sanoa tälle toiselle osapuolelle, että emme palaa enää aiheeseen.

En käytä lievää autismiani tekosyynä, mutta näen ehkä tilanteen niin että kun asiasta keskusteltiin, jännite purkautuu ja voimme olla ystävällisissä väleissä. Ap

En kyllä usko, että jännite purkautuu seksipuheilla. Eiköhän siitä välit vain sähköisty entisestään.

Toimit väärin, jos et voi kertoa jutteluista puolisollesi.