Onko pettämistä kahdelta varatulta?
Jos on yhdessä keskustelu että olisi kiva harrastaa seksiä, jos ei oltaisi varattuja?
Tai keskustelu, että viihdytään yhdessä tosi hyvin ja on ihastusta ilmassa?
Kumpikaan ei ole tehnyt varsinaisesti mitään liikkeitä tämän jälkeen eikä ole tarkoituskaan.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Työkaverin kanssa sovittiin, että jos omissa liitossamme tulee ero, niin voidaan alkaa panemaan keskenämme. Optio on sovittu. Ei ole pettämistä, koska kettu käy kolossa vasta erojen jälkeen.
Olet suunnilleen yhtä romanttinen kuin keskiverto lihanleikkaaja. Oletko Atrialla töissä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pettämistä, mutta ei se oikeinkaan ole. Itse kokisin itseni loukatuksi, jos puolisoni keskustelisi seksistä ja yhteensopivuudesta toisen kanssa. Ymmärrän, että ihastumista voi tapahtua, mutta mielestäni asia ei ole enää täysin ok, silloin kun ihastuksen kohteelle se tunnustetaan.
Juuri näin.
Tämän otannan jälkeen taidan sanoa tälle toiselle osapuolelle, että emme palaa enää aiheeseen.
En käytä lievää autismiani tekosyynä, mutta näen ehkä tilanteen niin että kun asiasta keskusteltiin, jännite purkautuu ja voimme olla ystävällisissä väleissä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämän otannan jälkeen taidan sanoa tälle toiselle osapuolelle, että emme palaa enää aiheeseen.
En käytä lievää autismiani tekosyynä, mutta näen ehkä tilanteen niin että kun asiasta keskusteltiin, jännite purkautuu ja voimme olla ystävällisissä väleissä. Ap
Miksi sinua kiinnostaa joku ulkopuolisten mielipide enemmän kuin puolisosi kanssa sopiminen siitä, mitä on ok tehdä ja mitä ei? Ei tuollainen asennevamma selity millään neuroepätyypillisyydellä, vaan ihan puhtaalla kusipäisyydellä.
No jos tuon laskee joku pettämiseksi, niin siinä tapauksessa kaikki pettää. Jos siihen kerran jo pelkkä ajatuksen taso riittää.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverin kanssa sovittiin, että jos omissa liitossamme tulee ero, niin voidaan alkaa panemaan keskenämme. Optio on sovittu. Ei ole pettämistä, koska kettu käy kolossa vasta erojen jälkeen.
Tuosta "optiosta" teidän molempien kannattaa kertoa myös puolisoillenne, niin pääsette pukille nopeammin kuin arvaattekaan.
Kaikenlainen toisen selän takana toisesta pahan puhuminen vastakkaiselle sukupuolelle muulle kuin omalle sukulaiselle on erittäin arveluttavaa, että mitä onkaan tällä hakemassa??? En ole ikinä pitänyt siitä, jos huomaan että toinen korjaa parisuhdettamme jonkun muun kanssa ihan sama millä tavalla, juttelukin on liikaa. Kahdenkeskiset jutut eivät ole enää kahdenkeskisiä ja luottamus rikottu.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se toinen pettäjä oikeasti ajattelee tästä ap: stä?
Vierailija kirjoitti:
Puolisoni tietää, että olen utelias, avoin ja hieman asperger. Olen kiinnostunut kaikesta seksiin ja ihmissuhteisiin liittyvästä.
En ole pettänyt ikinä fyysisesti eikä ole nytkään tarkoitus. Ap
Hieman asperger? Sosiaaliset normit ja käyttäytymistavat hukassa?
Vierailija kirjoitti:
No se on hyvä, että koet jänniteen purkautuneen keskustelun avulla ja toivottavasti toinen osapuoli kokee sen samoin. Mulle se ei tuntuisi jänniteen purkamiselta vaan enemmän siltä, että kissa on nostettu pöydälle ja sit sitä on vaikeampi olla huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlainen toisen selän takana toisesta pahan puhuminen vastakkaiselle sukupuolelle muulle kuin omalle sukulaiselle on erittäin arveluttavaa, että mitä onkaan tällä hakemassa??? En ole ikinä pitänyt siitä, jos huomaan että toinen korjaa parisuhdettamme jonkun muun kanssa ihan sama millä tavalla, juttelukin on liikaa. Kahdenkeskiset jutut eivät ole enää kahdenkeskisiä ja luottamus rikottu.
Ei ap sanonut puhuvansa kenestäkään pahaa.
Ei tuossa ole mitään pettämistä. Kaikesta saa keskustella tottakai.
Pystyisitkö kertomaan näistä keskusteluista puolisollesi? Siinä on vastaus.
Turhaa täällä kysellä. Otatte rehdisti ne puolisonne kuulolle, kun seuraavan kerran keskustelette kahdestaan tästä mahdollisesta tulevasta pan*eskelustanne.
Kyllä se pettämisen taso teille selkenee.
On pettämistä.
Mieheni petti minua kertomalla asioita naispuoliselle työkaverilleen. Jopa valehteli tälle, etten välitä enää miehestäni ja etten ole niin fyysinen mitä hän toivoisi.
Ymmärrän että ihastuksia tulee ja menee. Mutta suhteessamme on ollut aina kaikki hyvin ja suhteemme on fyysisesti todella intohimoinen. Tämä kaikki miehen säätö tuli minulle ihan puskista.
Tämä toinen nainen on nyt siinä uskossa, että minä en halua enää miestäni ja että meillä ei ole seksiä, vakka joka ilta on.
En tiedä voinko antaa anteeksi. Aika näyttää.
Ei ole pettämistä, jos molemmat tuntevat samoin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pettämistä, jos molemmat tuntevat samoin.
Jos pettäjien puolisotkin tietävät ja hyväksyvät, ei ole pettämistä.
Jos eivät, on pettämistä.
Pettäjien puolisoille tulee kertoa rehellisesti mitä on meneillään niin pettäjien puolisot voivat tehdä omat ratkaisunsa asian tiimoilta.
Et ole erikoinen persoona. Olet perus nilkki.