Tekee mieli huutaa ja kiljua kun kukaan ei näe miten paha mulla on olla.
Yritän hakeutua perheeni seuraan. Pikkusisko ei halua tehdä mun kanssa mitään, isoveli vaan aukoo päätään, vanhemmat laittaa ruokaa eikä edes huomaa mun olemassaoloa.
Mua ahdistaa ja mulla on järkyttävän kamala fiilis. Tuntuu että kukaan ei välitä. En käynyt tällä viikolla kertaakaan koulussa. En vaan jaksa mennä sinne. Makaan sängyssä kaikki päivät. Kaikki tuntuu yhdentekevältä.
Haluan huutaa ja itkeä mutta itku ei vaan tule. En jaksa enää.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Paha olo on ihan normaali, vaaraton tunne. Kaikilla on välillä paha olo, eikä siinä ole mitään pahaa. Odottaa tulevaa ja odottaessa voi vaikka käydä kävelyllä.
Ap kertoi yrittäneensä itsem*rhaa, onko sekin mielestäsi normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha olo on ihan normaali, vaaraton tunne. Kaikilla on välillä paha olo, eikä siinä ole mitään pahaa. Odottaa tulevaa ja odottaessa voi vaikka käydä kävelyllä.
Ap kertoi yrittäneensä itsem*rhaa, onko sekin mielestäsi normaalia?
Huomionhakua.
Wanha hippi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee mieli huutaa ja olutta.
Minun tekee mieli hassista.
Luuletteko oikeasti olevanne jotenkin hauskoja?
Kirjoitit tänne, se on jo yksi askel parempaan suuntaan.
Se kynnys alkaa puhumaan kasvotusten omasta tuskastaan on iso. Onneksi nykyisin voit ihan nimettömästi soitaa noihin palvelunumeroihin.
Ja voit kertoa niissä ihan niin vähän kuin haluat, pääasia että soitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat masentuneelta. Onko sinulla itsetuhoisuutta, kuten viiltelyä? Toivon, että kerrot olostasi jollekulle aikuiselle. Jos vanhemmillesi et tässä vaiheessa halua puhua, niin vaikka koukuterkalle. Apua on saatavilla. Älä välitä ilkeistä kommenteista, että kuuluu ikään ja koeta vaan sinnitellä, ei meinaan tarvitse.
Oli mulla kerran itsetuhoisuutta. Mulla oli niin kauhea olo että halusin vaan kuolla. Lukittauduin vessaan, laitoin muovipussin päähän ja sidoin sen tiukasti kiinni. Toivoin että kuolen kun happi loppuu. Mä sitten kuitenkin menin ihan paniikkiin ja revin siihen muovipussiin reiän enkä kuollut. Ap
Seuraavalla kerralla sido kädet johonkin niin et pysty pelastamaan itseäsi.
Ei, älä noudata tätä neuvoa!! Itsemurha on VIHOVIIMEINEN vaihtoehto!! Mieti, miten paljon kivoja asioita sulla on elämässä! Sukulaisia (joo, ei ne aina oo kivoja), eläimiä, läheisiä.... Jne. Mä voin kertoa sulle... Öö... Vitsin, nii ehkä sun olo paranee. 90 % mahdollisuudella ei, mut... Öö... Mikä on porkkana, joka kasvaa maassa? Eiku...! Öö, Mikä on maa jossa porkkana... Mitä vit?? Ei näi ku...
Huoh. Mitähän vitsiä mä oikein sähellän??
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Vierailija kirjoitti:
Voi pientä inkkeliä.
Haista .....
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat masentuneelta. Onko sinulla itsetuhoisuutta, kuten viiltelyä? Toivon, että kerrot olostasi jollekulle aikuiselle. Jos vanhemmillesi et tässä vaiheessa halua puhua, niin vaikka koukuterkalle. Apua on saatavilla. Älä välitä ilkeistä kommenteista, että kuuluu ikään ja koeta vaan sinnitellä, ei meinaan tarvitse.
Oli mulla kerran itsetuhoisuutta. Mulla oli niin kauhea olo että halusin vaan kuolla. Lukittauduin vessaan, laitoin muovipussin päähän ja sidoin sen tiukasti kiinni. Toivoin että kuolen kun happi loppuu. Mä sitten kuitenkin menin ihan paniikkiin ja revin siihen muovipussiin reiän enkä kuollut. Ap
Miksi alapeukutatte tätä? Mielestäni huolestuttavaa...
Mene puhumaan koulussa terkkarille tai kuraattorille.