Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fwb vai suhde - en osaa päättää

Vierailija
03.03.2023 |

Olen ollut pitkään sinkku. Nyt tuntuu, että olisin valmis deittailemaan kunnolla. Olenkin tavannut yhden mukavan miehen kanssa 4 kertaa, mutta hän ei ole tehnyt aloitetta seksiin. Kysyy lupaa joka asiaan.
Minulla on pitkän sinkkuuden jälkeen jo seksihalujakin. Mietin välillä kesken työpäivänkin, kun himot iskee.
Nyt olen alkanut epäilemään haluanko sittenkään suhdetta vai onko tämä vain seksihalut, jotka puhuu.
Mistä erottaa haluaako suhteen vai fwb tuttavuuden?
Ja en valita deittini kohteliasta käytöstä. Olen iloinen siitä. Mutta voisi lopettaa lupien kysymisen ja tarttua kiinni. :D

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan. Anyone? :D

Vierailija
2/20 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Jos ei se käy suhun kiinni, niin miksi et käy käsiksi siihen? Jos keran mieli tekee? Miten sä ikinä mitään fwb-suhdetta hankit, jos et osaa toimia sinua kiinnostavan ihmisen kohdalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hankalalta kuulostaa jos toinen kysyy lupia ja itse oot tartu kii -tyyppiä.

Vierailija
4/20 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olen Mustafi.

Voin olla sinulle tälläinen fwb mies.

Haluatko, sitä?

Iloiset Terveiset

Mustafi.

Vierailija
5/20 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeajakaa toisenne vaikka kerran-kaks ja miettikää sitten sitä suhdetta.

Vierailija
6/20 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta tyypistä nyt tuskin on fwb suhteeseen ainakaan

Vierailija
7/20 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tartu kiinni, koska mies kyselee lupia kaikkeen. Ei olla edes juuri halattu, niin varmaan tekisi jonkun poliisi-ilmoituksen himokkaasta deitistä. :D

Ap

Vierailija
8/20 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fwb on nykyaikaa, fossiilit voisi tulla 2023 vuoteen.

Vierailija
9/20 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tartu kiinni, koska mies kyselee lupia kaikkeen. Ei olla edes juuri halattu, niin varmaan tekisi jonkun poliisi-ilmoituksen himokkaasta deitistä. :D

Ap

Vauva-palstalla naureskelu selän takana on lupaava alku fwb-säädölle tai lässähtävälle romanssille.

Vierailija
10/20 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet minusta tosi viehättävä. Haluaisitko tulla meille, voin laittaa jotain ruokaa?

Jos et halua käydä kiinni, kysy, saako halata, sano pussata jne. Sen voi tehdä ihan seksikkäästikin.

Jos toinen ei halua, hyväksy se, sittenhän tiedät.

Vierailija
11/20 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Vauva-palstalla naureskelu selän takana on lupaava alku fwb-säädölle tai lässähtävälle romanssille.

Naureskelin itselleni, en deitille. :)

Ap

Vierailija
12/20 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Naureskelin itselleni, en deitille. :)

Ap

Vaikutat viehättävältä ja aidolta naiselta.

Naisen nauru paras nauru.

Vierailija
13/20 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mulla samanlainen mies. Eikä suhteesta tullut mitään. Käänsi myöhemmin tämän minua vastaan, että kun en koskenut & halaillut jne. Todella ristiriitainen ihminen.

Vierailija
14/20 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka kysyy lupaa on kyllä valtava "turn off". Mua kiihottaa maskuliininen energia, ja maskuliininen mies ei kysy lupaa joka asiaan, vaan ottaa sen mitä haluaa.

Vierailija
15/20 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, palstan femmarit räjähtävät kun saavat lukea tuollaisesta "lupaa kysymättömyydestä" aijjaijai.

Vierailija
16/20 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki uusi jos et tähän ole tyytyväinen.

Vierailija
17/20 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku mies esiintyy naisena, joka ahdistuu siitä, että mies kysyy luvan ennen kuin koskettaa. Sitten kohta sama mies tulee ketjuun uhriutumaan metoo:sta :D

Vierailija
18/20 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku mies esiintyy naisena, joka ahdistuu siitä, että mies kysyy luvan ennen kuin koskettaa. Sitten kohta sama mies tulee ketjuun uhriutumaan metoo:sta :D

Siellä se joku vasuri-inkeli vaan neuvoo miten jääpi pillukaiset saamati käyttäytymällä kuin taukki.

Vierailija
19/20 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä ongelmia.

Vierailija
20/20 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mihin kaikkeen hän sitten kyselee lupia, jos kerran ette ole mitään tehneetkään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi