Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri nimittelee

Vierailija
03.03.2023 |

Tänään kertoi itselleni, että olen epävarma ja että hän on kokeneempi niin hän tietää niin paljon enemmän.

Eilen haukkui ihoani.

Mikä tällaista vaivaa??

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa näin, että jos sinä olet sivistynyt ihminen jolla käytöstapoja, ja työkaverillasi ei ole, niin et pärjää hänelle.

Henkinen terveytesi vaan kärsii, koska et keksi mitään millä saisit hyvityksen kärsimästäsi vääryydestä. Hae etäisyyttä ja jos et kykene niin ilmoita esimiehelle nimittelystä. Tai vaihda työpaikkaa.

Vierailija
22/41 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole varovainen hänen kanssaan.  Älä kerro hänelle itsestäsi liikaa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäiletkö, että hän hyökkää erityisesti sinua kohtaan vai onko kaikkia kohtaan vähän arvaamaton?

-Erityisesti minua, mutta vähän myös monia muitakin. Minua kohtaan erityisesti, leikkinyt esim. vuoden ajan ettei muista nimeäni, eikä suostu puhumaan minulle , muutakun tollasta vitt*******a.

Tänään hän vielä jälkeenpäin lisäsi, että tiedoksi ettei sitten ole minulle kateellinen ulkonäöstäni. :D

huomionarvosta tässä varmaan on myös se, että olen kaunis nainen. :D

Vierailija
24/41 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heittäisin happoa naamaan jos laillista. Koska ei niin lopettaisin ja tekisin mahdollisimman paljon haittaa apinan työlle ennen lähtöä. Jos miesvaltainen ala niin turpaanveto.

Tämä on ihan totta.

Väkivalta on eräs keino millä sivistynyt ihminen voi "tasoittaa pelin". Jossain työpaikan nurkassa vetää turpiin. Tai illalla lenkkipolulla. Vielä parempaa.

Vierailija
25/41 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heittäisin happoa naamaan jos laillista. Koska ei niin lopettaisin ja tekisin mahdollisimman paljon haittaa apinan työlle ennen lähtöä. Jos miesvaltainen ala niin turpaanveto.

Tämä on ihan totta.

Väkivalta on eräs keino millä sivistynyt ihminen voi "tasoittaa pelin". Jossain työpaikan nurkassa vetää turpiin. Tai illalla lenkkipolulla. Vielä parempaa.

....ja miksi ei myös naisvaltaisella alalla....

Vierailija
26/41 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäiletkö, että hän hyökkää erityisesti sinua kohtaan vai onko kaikkia kohtaan vähän arvaamaton?

-Erityisesti minua, mutta vähän myös monia muitakin. Minua kohtaan erityisesti, leikkinyt esim. vuoden ajan ettei muista nimeäni, eikä suostu puhumaan minulle , muutakun tollasta vitt*******a.

Tänään hän vielä jälkeenpäin lisäsi, että tiedoksi ettei sitten ole minulle kateellinen ulkonäöstäni. :D

Onko joku vaihdevuosi-iässä oleva ikäkriiseilevä täti?  

Sinuna vain säälisin häntä ja yrittäisin olla riitautumatta hänen kanssaan.  

Voithan kysy, jonkun heiton jälkeen onko hänellä sua jotain vastaan? Ihan uteliaan lempeästi siis.

Kuinka helposti hän saa mustamaalattua ihmisiä siellä työpaikalla? Onko sellaista riskiä?

Vierailija
27/41 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kysy, jonkun heiton jälkeen onko hänellä sua jotain vastaan? Ihan uteliaan lempeästi siis.

Kuinka helposti hän saa mustamaalattua ihmisiä siellä työpaikalla? Onko sellaista riskiä?

-Miks aina, kun joku saa tietää, ,että on kaunis nainen, niin sen kauniin pitäisi erilailla kestää ihmisten ilkeys?????

Vierailija
28/41 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-En tiedä, mutta haluaa olla joku kingi.. Varmasti keksisi vaikka mitä, jos kysyisin, keksisi että olen niin ärsyttävä ihminen kun olen joskus sanonut takaisin.

Vierailija
29/41 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Miks aina, kun joku saa tietää, ,että on kaunis nainen, niin sen kauniin pitäisi erilailla kestää ihmisten ilkeys?????

Miten niin erilailla?  

Vierailija
30/41 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaisen henkisen yliotteen tainnut onnistua jo sinusta tuo kiusaaja onnistunut ottamaan, ap.

Ymmärtääkseni ko. henkilö kuuluu ihmisiin,että kokeilee ns. kepillä jäätä. Jos ei huomaa vastarintaa, saa siitä vain lisää tuulta purjeisiinsa.

Vierailija
31/41 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-En tiedä, mutta haluaa olla joku kingi.. Varmasti keksisi vaikka mitä, jos kysyisin, keksisi että olen niin ärsyttävä ihminen kun olen joskus sanonut takaisin.

Mun mielestä noista tässä ketjussa mainituistakin sanomisista voisi mennä jo kertomaan esimiehelle.

Vierailija
32/41 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma olis kiva ilman noita sekundaihmisiä, joissa itsessään ei ole mitään ja siksi haluavat sekaantua muiden asioihin.

Älä kerro sille yhtään mitään. Voit kysyä eikö hänellä ole mitään omaa elämää. Tärkeintä ettet näytä minkäänlaista epäröintiä.

Vierailija
33/41 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienilläkin hiekkalaatikoilla tapellaan niistä pikkulapioista. Ihminen on vallanhaluinen eläin.

Vierailija
34/41 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tästä mieleen että mitä jos joka kerta kun hän sanoo nimesi väärin, korjaat hänelle aina uuden keksityn nimen.  :D Sekoitat sen päätä lisää.

Vierailija
35/41 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin erilailla?  

-Siis jos on kaunis nainen, niin kaikki on vaan että "kyllä sä pärjäät" ja että "sun pitää vaan ymmärtää toisen huonoa oloa" tms.

Sitten jos ei ole, niin ollaan että "nyt teet kyllä jonkun ilmotuksen"

Vierailija
36/41 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlaisen henkisen yliotteen tainnut onnistua jo sinusta tuo kiusaaja onnistunut ottamaan, ap.

Ymmärtääkseni ko. henkilö kuuluu ihmisiin,että kokeilee ns. kepillä jäätä. Jos ei huomaa vastarintaa, saa siitä vain lisää tuulta purjeisiinsa.

-Ai en saisi miettiä ? Kyllä, kysyn täältä mielipiteitä.

Vierailija
37/41 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha viisaus: jos tuntuu siltä, että keskustelee idiootin kanssa - ei kannata laskeutua samalle tasolle.

Vierailija
38/41 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin erilailla?  

-Siis jos on kaunis nainen, niin kaikki on vaan että "kyllä sä pärjäät" ja että "sun pitää vaan ymmärtää toisen huonoa oloa" tms.

Sitten jos ei ole, niin ollaan että "nyt teet kyllä jonkun ilmotuksen"

En ole kyllä ollenkaan samaa mieltä tästä.  Enkä tarkoittanut että sun pitäisi kestää tuollaista kohtelua yli omien rajojesi.  Esimiehelle vaan ilmoitusta.  

Vierailija
39/41 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto olisi kysyä: "Miksi halusit kertoa mulle tämän?" Pointti on siinä, että tosiaan olet utelias ja haluat tietää, mikä saa ihmisen sanomaan noin. Jos vastausta ei kuulu, niin olet lievästi pettynyt, mutta sen kummemmin asia ei sinua liikuta. Vaatii jonkin verran itsevarmuutta. Jos sitä eiole, niin "Fake it 'til you make it".

Vierailija
40/41 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäisi esittää itsevarmempaa kuin on? :D Itsetunto on ihan hyvä .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi