S-ryhmästä yllättävä muistutus: jopa miljoonilla suomalaisilla käyttämättömiä rahoja
www.is.fi/taloussanomat/art-2000009430066.html
Ei kai? Joskus näitä on kutsuttu säästöiksi.
Mitenkähän tuli tuosta jutusta vaikutelma, että kyseessä olisi MAINOS?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli isän kuoleman jälkeen melkoinen setviminen, että saatiin S-tilin saldo selville, kortti löytyi lompakosta, mutta ei mitään tilitietoja missään. Ja sieltähän perikunnalle tupsahti 8000 e.
joo just toi kun on ihmisiä joille ne maksut tuli ennen jonain kuponkina. sitten ne siirrettiin maksuttomalle s-tilille mutta todella moni ei koskaan hankkinut niihin mitään käyttöoikeuksia tai tunnuksia. Varmaan sama juttu isäsi kanssa
Käytin kerran puoli päivää asian selvittämiseen. Noita rahoja ei saa pois, ellei itse käy fyysisesti jonottamassa luukulle. Uskomaton juttu!
Vierailija kirjoitti:
Saldoa ei enää näe.
Saldon näkee s-mobiilissa vaikka toisen pankin tunnuksilla. Minullakaan ei ole s-pankin tunnuksia, mutta s-mobiilissa näkyy. Siellä on reilu 1000€ tallessa.
Typeräähän niitä on siellä S-pankin tilillä makuuttaa. Itse ainakin nostan kuukausittain pois ja siirrän oikeaan pankkiin ja sitä kautta sijoituksiin.
Vierailija kirjoitti:
Saldoa ei enää näe.
Miten niin ei näe? Käy optikolla sitten. Senkus käy siinä laitteella, joka löytynee kaikista S-ryhmän kaupoista, tai siellä S-pankissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli isän kuoleman jälkeen melkoinen setviminen, että saatiin S-tilin saldo selville, kortti löytyi lompakosta, mutta ei mitään tilitietoja missään. Ja sieltähän perikunnalle tupsahti 8000 e.
joo just toi kun on ihmisiä joille ne maksut tuli ennen jonain kuponkina. sitten ne siirrettiin maksuttomalle s-tilille mutta todella moni ei koskaan hankkinut niihin mitään käyttöoikeuksia tai tunnuksia. Varmaan sama juttu isäsi kanssa
Käytin kerran puoli päivää asian selvittämiseen. Noita rahoja ei saa pois, ellei itse käy fyysisesti jonottamassa luukulle. Uskomaton juttu!
Ei mistään pankista saa rahoja pois ellei ole pankin pankkikorttia tai käy luukulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä saa. Minä siirrän kuukausittain ihan S-ryhmän verkkopankin kautta ne pois.
Perustoimeentulohakemuksella saa parempaa "korkoa" nostamalla tilin tyhjäksi joka kuukausi.
Viimeksi kun kävin tiedustelemassa joku vuosi sitten niin joku 4000-5000e siellä oli. Ei ole unohtunut.
Kortin hankin 2007, enkä ole sieltä koskaan mitään nostanut.
Mitään erityistä syytä ei ole ollut nostaa tai olla nostamattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan ne ihan samalla tavalla kuin muistakin pankeista, nostamalla automaatilta tai siirtämällä toiselle tilille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saldoa ei enää näe.
Saldon näkee s-mobiilissa vaikka toisen pankin tunnuksilla. Minullakaan ei ole s-pankin tunnuksia, mutta s-mobiilissa näkyy. Siellä on reilu 1000€ tallessa.
Yritetty on tätäkin, ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saldoa ei enää näe.
Miten niin ei näe? Käy optikolla sitten. Senkus käy siinä laitteella, joka löytynee kaikista S-ryhmän kaupoista, tai siellä S-pankissa..
En kai osaa kaikkia toimintoja älypuh.
Vierailija kirjoitti:
No toihan on ihan oikea ongelma, kun ihmiset ei tajua että sinne etukortille kertyy myös varoja. Muun muassa minä ja muutama tuttumme havahduttiin tähän muutama vuosi sitten.
Tossa tarkotetaan ihmisiä jotka ei koskaan ole koskenut rahoihin ja tarkistanut tai hankkinut sellaisia tunnuksia joilla asian voisi tarkistaa.
Tunnusten hankkiminen on kyllä niin vaikeaselkoiseksi tehty, että ei missään mikään ole ollut ikinä niin vaikeaa. En ihmettele, että aspoja pitää olla joka marketissa kädestä pitäen näyttämässä.
Mulle nousi ajatus siitä, että S-pankin tileille on mustauduttikin. Jos siellä muhii isompikin summa, niin kuka uskaltaa S-tilillä pitää sellaisia? Pitäkää huolta rahoistanne.
Huhuhh joillain on Suomessa vielä rahaa!!! Eiköhän SDP kohta keksi jonkun veron että saadaan nuo rahat pois tileiltä ja lähetettyä Afrikkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saldoa ei enää näe.
Yritetty on tätäkin, ei onnistu.
Mä sain saldon näkymään sillä, että avasin s-tilin, verkkopankin, hommasin verkkopankkitunnukset ja lopultakin sain vahvistettua puhelinnumeron verkkopankkiin, jolla pääsin vahvistamaan toistamiseen s-mobiilissa puhelinnumeron ja tekemään sinne tunnukset ja viimein näkemään saldon.
Vierailija kirjoitti:
K plussat onkin pakko käyttää, nehän vanhenevat.
Vanhenevat, mutta ei niitä pakko ole käyttää.
Ei yllätä. Tulee aina muutama euro bonusta kuukaudessa. Se käytetään ruokaan.
S.tilillä tarkalleen 0.27 euroa. Tuskinpa ne nyt niin merkittävä summa on.
S-Pankissahan on tuottotilikin tai rahastoja joista saattaa saada edes jotain tuottoa. Käyttötilin korko on nolla.
Mulla s-pankkiin kertyy bonuksista noin 200€ vuodessa. Nostan yleensä rahat pois ja käytän johonkin.