Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkärikäyntien laskut, missä viipyy??

Vierailija
03.03.2023 |

Olen joulukuusta lähtien käynyt lääkärien vastaanotolla, koska minulta löytyi kasvain joka kohta leikataan. Yhtään laskua ei ole postissa tullut, pelkään että ne tulee kaikki sitten kerralla. Maksukatto ei ole voinut täyttyä, mitä nyt katsoin että se on jotain 600e vuodessa.

Sairaalassa olo päiviä tulee myös monta leikkauksen jälkeen, mietin miten suuri lasku siitä sitten tulee.

Ja kyllä nämä varmaan saisi selville soittamalla johonkin, mutta jos täällä olisi tietoa miksi laskut eivät tule, olisin kiitollinen. Onko esim syy sellainen, ettei minua laskuteta ollenkaan?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tännekään tullu laskua ja tammikuun alussa käyty.

Taitaa mennä sote uudistuksen piikkiin.

Ja kunnalle se isoin lasku menee, toi asiakkaan lasku on aika merkityksetön.

En itse murehdi, jos eivät osaa/hoida laskujaan.

Vierailija
22/26 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osastohoito hieman alle 50€/vrk.

Noin kallista puoskari toiminnasta. En kehuisi. Ja Helsimkilläisille, jos mahdollisuus niin ei naistenklinikalle eikä lastenklinikalle. Autolla hurauttaa muuallekin.

Eihän sinne pakko ole mennä. Lastenklinikka on nykyään lastensairaala ja hoito siellä on lapsille maksutonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut menemääm jo monta kertaa lähinnä reseptiä hakemaan

40€ poliklinikkamaksu on jo liikaa koska juma...uta puoskarit voisi kirjoittaa sitten pidemmät reseptit ettei tartte ravata paskanjauhannassa useita kertoja miettimässä että mitäs nyt. Tai muuten pistää stopin "sairastelulle".

Reseptin voi uusia myös omakannan kautta, eikä maksa mitään.

Vierailija
24/26 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut menemääm jo monta kertaa lähinnä reseptiä hakemaan

40€ poliklinikkamaksu on jo liikaa koska juma...uta puoskarit voisi kirjoittaa sitten pidemmät reseptit ettei tartte ravata paskanjauhannassa useita kertoja miettimässä että mitäs nyt. Tai muuten pistää stopin "sairastelulle".

Reseptin voi uusia myös omakannan kautta, eikä maksa mitään.

Olisiko kyseessä pkv-lääkkeet tai jokin muu kipulääkitys joka vaatii seurantaa?

Vierailija
25/26 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tännekään tullu laskua ja tammikuun alussa käyty.

Taitaa mennä sote uudistuksen piikkiin.

Ja kunnalle se isoin lasku menee, toi asiakkaan lasku on aika merkityksetön.

En itse murehdi, jos eivät osaa/hoida laskujaan.

Siinä vaan maksuaika menee umpeen ja sinä joudut maksamaan viivästyskorot.

Vierailija
26/26 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osastohoito hieman alle 50€/vrk.

Noin kallista puoskari toiminnasta. En kehuisi. Ja Helsimkilläisille, jos mahdollisuus niin ei naistenklinikalle eikä lastenklinikalle. Autolla hurauttaa muuallekin.

Puoskaritoiminnasta? Minä ainakin olen kiitollinen, että pääsen hoitoon ja saan erikoislääkärit hoitamaan vaivani pois. Ap

Sama, olen kiitollinen suomen sairaanhoidon tasosta! En usko, että ihan kaikkialla on näin tasokasta hoitoa mitä meillä. Joskin itsestä tuntuu joskus, että hoitoon pääsy saattaa kestää, mutta nyt muutamasti kun tilanne on vaatinut nopeaa toimintaa niin ovat kyllä pistäneet töpinäksi. Loppulasku tietenkin tulee, mutta se, että saa vielä elää muutaman vuoden pidempää kyllä sen korvaa.