APUA
Hei. Tarttisin suomalaisten apua. Olen ollut peliriippuvainen n.2 vuotta ja olen hakeutunut hoitoon ja haluan kuntoutua,mutta velka pyörii silmissä. Peliriippuvaisuuteni alkoi isän kuoleman jälkeen kun hän kuoli vielä syntymäpäivänäni. Itselläni on ollut aika rankka lapsuus. Isä tappoi äitini isän huumeiden alaisena ja enkä ole ikinä käynyt edes puhumassa siitä,muuta kuin peliriippuvuideen yhteydessä. Ja kysymykseni on että saataisiinko suomessa kerättyä minulle hiukan rahaa velkoihin että pääsisin jaloilleni?
Kommentit (6)
Peliongelmaiselle ei juuri kannata rahaa kerätä.
Ehkä joku äidin puolen sukulainen auttaa sinua velan kanssa jossain vaiheessa. Tai äiti, jos on varaa siihen? Saisi korkojen juoksun loppumaan. Saatat itsekin saada myöhemmin rahan kokoon. Joillakin on ollut opintolaina, siinähän olisi sama juttu. Toivottavasti äidilläsi taas on tukea sukulaisista, koska menetti isänsä. Ei ole kuitenkaan sinun tehtävä murehtia sitä liikaa.
Ei äidillä rahaa lle. Masentunut ja alkoholisoitunut.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joku äidin puolen sukulainen auttaa sinua velan kanssa jossain vaiheessa. Tai äiti, jos on varaa siihen? Saisi korkojen juoksun loppumaan. Saatat itsekin saada myöhemmin rahan kokoon. Joillakin on ollut opintolaina, siinähän olisi sama juttu. Toivottavasti äidilläsi taas on tukea sukulaisista, koska menetti isänsä. Ei ole kuitenkaan sinun tehtävä murehtia sitä liikaa.
Ap sanoi, että isä tappoi äidin.
Olen ollut jo 2 kk selvillä peleistä ja onneksi on hyvä tukiverkosto. Sitten olen estot laittanut joka paikkaan. Trustlyt jne. Ja mielialalääkkeet aloitettiin ja riippuvuisuuden lääkkeet
Kaikkea hyvää sinulle. Yksi asia, joka sinun tulee osana hoitoasi ymmärtää, on että on omissa käsissäsi hoitaa tämä. Kannettu vesi ei kaivossa pysy jne. Tiedän tämän itse peliongelmaisen läheisenä. Hänelläkin on kova halu että muut ratkaisivat hänen ongelmansa, mutta todellisuudessa kaikki rahat mitä hän on saanut (ja enemmänkin) ovat hävinneet peleihin.