Muutto Myyrmäkeen edessä, millainen paikka?
Millainen paikka on Myrtsi tavalliselle lapsiperheelle?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Turvallinen ja leppoisa paikka lapsi perheille. Alue on vehreää ja elin voimaista. Turvallistakin, sekä kaikki palvelut löytyy.
On se kiva, että elin on voimaista.
Tämä on taas sarjassamme "Tiedän itsekin olevani muuttamassa karmeaan läpeen mutta haluan 100 viestiä joissa sitä hehkutetaan suoranaisena lapsiperheen paratiisina ja hoetaan miten se luontokin on lähellä (suomessahan luonto ei olekaan lähellä muualla kuin radanvarren elementtilähiössä)"
50 alapeukkua luvassa vastauksille joissa on mukana ripauskin realismia.
Ei siellä valoisaan aikaan pelota yhtään.
Kunhan ei liiku illalla aseman ympärillä tai yöllä yhtään missään yksin.
Kaksi puukottajaa vielä vapaalla jalalla.
Kannattaa kävellä vähän pidemmälle juna-asemalta. Kyllä niitä vehreitä ulkoilualueita lähistöltä löytyy.
Miksi patikoida kilometreja, kun löytyy asuinalueita, joista metsää löytyy ihan läheltäkin?
Myyrmäessä on metsää ihan lähelläkin. Kävele vaikka asemalta itään kohti Vaskivuorta viisi minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Turvallinen ja leppoisa paikka lapsi perheille. Alue on vehreää ja elin voimaista. Turvallistakin, sekä kaikki palvelut löytyy.
Voimainen elin kuulostaa kivalta!
Rukoile ettei ystäväni Aila asu samassa taloyhtiössä. Hän järjestää draamaa. Muuttaa kerran vuodessa kun riitaantuu ihmisten kanssa.
Ma muja todella paljon ja omia muksuja en yksin iltaisin myyrmanniin päästäisi. Topparin seutu täynnä paikallisia juoppoja. Olen ollut duunissa 2000-luvun alusta tossa lähellä ja ainakaan parempaan suuntaa ei ole mennyt. Käyn asioilla aika usein.
Alue olisi palveluiltaan hyvä, mutta kaupunki ei ota koppia siitä, että siivoaisi narkit pois jonnekin, missä eivät häiritsisi muita ihmisiä.
Vantaata ei nähtävästi kiinnosta verotulot.
Asun itse Martinlaaksossa ja kuljen päivittäin junalla. Kaikki epämääräiset kulkijat jäävät viimeistään Myyrmäessä pois, jokunen joskus Louhelassa. Kauppakeskuksen ja palveluiden (kela, hus, alko, te-toimistot jne) vetovoima on yksi asia varmasti.
Lapsien kanssa jatkaisin vähän tänne päin, jos Martsari vielä epäilyttää niin vaikka Kivistö. Itse pidän väljistä ja vehreistä lähiöpihoista joissa on 50vuotias kasvillisuus, kivistössä on kaikki vedetty matalaksi kun juuri rakennettu.
Lisäksi tämä on vielä b-vyöhykettä. Kivimäen puoli rataa on ainakin rauhallinen, enimmikseen omakoti-ja rivitaloasuntoja ja omistuskerrostaloja.
Olen viihtynyt.