Mistä saitte voimaa laihduttaa? BMI nyt 37,7 ja
motivaatio katoaa aina,en ehdi saada mitään onnistumisen kokemusta, selkärankaakaan ei ole.
Polveen sattuu, verenpaine pilvissä.
Joka päivä päätän että TÄNÄÄN alkaa
Illalla olen ahmimassa.
Kommentit (89)
Olin lähdössä unelmalomalle 2-kymppisenä. Laihdutin 10:ssä päivässä 8kg. Nyt 3-kymppisenä olen pysynyt samassa, jos huomaan painon nousseen, heti korjaan tilanteen, jolloin se ei ole niin vaikeaa palata entiseen.
Vierailija kirjoitti:
Olin lähdössä unelmalomalle 2-kymppisenä. Laihdutin 10:ssä päivässä 8kg. Nyt 3-kymppisenä olen pysynyt samassa, jos huomaan painon nousseen, heti korjaan tilanteen, jolloin se ei ole niin vaikeaa palata entiseen.
Myöhäistä se enää on.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Djjfjr kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkkeet -> paino nousi 15kg samoilla elintavoilla. Pois ei lähde! Lääkkeittä en voi olla. Ei oo winwin - on looseloose
Onko joku onnistunut?
Ei mielialalääkkeet lihota. Se mitä sä laitat suuhun lihottaa
Mulla ketipinor laukaisi ahmimisen. Olisin voinut vaikka t*ppaa saadakseni ahmia, lääke vei minut jonkinlaiseen tilaan, se meni päähän, en ollut oma itseni. Lopetin lääkkeen niin ahmiminenkin loppui. Selvin päin rakastan terveellistä syömistä enkä kaipaa herkkuja tai mitään tuhtia.
Muillakin lääkkeillä on ollut samansuuntaisia vaikutuksia, yksi veti verensokerit niin matalalle että tuli hirmu nälkä. Joku lääke taas vie ruokahalun kokonaan. Yksi lääkkeeni sekoittaa hormonitoiminnan ja oikein laittaa solut varastoimaan rasvaa.
Minulla käytössä myös Ketipinor eikä kiloakaan ole tullut ylimääräistä. Eikä pari muutakaan vastaavan kaltaista lääkettä ole saanut solujani varastoimaan rasvaa. Jos lääke lihottaa, kannattaa opetella syömään vähäkalorisempia ruokia.
Tänään on ruokana linssikeitto ja tofuwokki. Sen vähemmillä kaloreilla en jaksa ohjata liikuntaa 3h tänään + oma treeni. Mutta sinä voit yhdellä perunalla toki treenata vaikka koko päivän kun kerta olet niin erinomainen.
Minulla on 2 hormonaalista lääkettä jotka vaikuttaa painoon, toinen juurikin siihen että solu varastoi rasvaa enempi kuin normaalisti. Sellaista se on.
En suinkaan treenaa "yhdellä perunalla" enkä ole "niin erinomainen". Olen siis tuo Ketipinorin käyttäjä. Syön kunnolla ja olen hyvin aktiivinen. Mutta katson tarkkaan, mitä lautaselleni laitan. En syö makeata enkä yltörasvaista, normaalia perusruokaa ihan riittävästi.
Kyllähän sinä tuossa neuvoit että kannattaa opetella syömään vähäkalorista ruokaa. Nyt kerrot että itse syöt normaalia perusruokaa. No minä syön vähän vähäkalorista terveysruokaa, en normaalia ruokaa. En syö enää ketipinoria sillä se laukaisi niin hirveät ahmimiskohtaukset että olisin voinut vaikka tppaa, olin täysi peto, hurja hirmu ahmija. Lopetin kys. lääkkeen syömisen kun 10 kg tuli täyteen. Siitä tuli sekava olokin seuraavaksi päiväksi. tästä on jo 7 vuotta.
Minäkin olen hyvin aktiivinen, polarin mittari näyttää 400% aktiivisuutta päivässä.
Mutta syö sinä vaan kunnolla niin jaksat neuvoa huonompiasi.
Mitä ihmettä räyhäät? Syön siis normaalia perusruokaa, jota ei ole uitettu kovissa rasvoissa ja kermassa. En neuvo " huonompiani", mitä ko. edes tarkoittaa. Olen hyvin aktiivinen fyysisesti, mutta mitään aktiivisuuus-mittaria en sen toteamiseen tarvitse. Mistä moinen katkeruus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedostamalla sen, että mikään sokerirasvanautinto ei vastaa sitä tyytyväisyyden tunnetta kun peilistä katsoo takaisin atleettisen lihaksikas timmi vartalo.
Sun kannattaisi ensin miettiä, että mikä ajaa sut ahmimaan?
Miksi epäterveellinen ruoka on sulle tärkeämpää kuin terveys ja viehättävä ulkonäkö?
Se tuo minulle hyvän olon. Hyvän mielen.
Tuntuu, että elämä on muuten pelkkää epämukavuutta, syöminen tekee hyvää.
(No lopputulos jäätävä ylipaino)
ApTuo hyvän olon hetkeksi aikaa. Pitkässä juoksussa tuo huonon olon.
Ehkä kannattaisi ajatella muutakin kuin hyvä olo vähäksi aikaa?
Mulla huono impulssikontrolli, ja elämän asenne ollut aina vähän YOLO
Ei tiedä vaikka huomenna kuolee, joten elämästä pitää nauttia jne
No, en ole kuollut,vaan painan 100kg
:(
ApMiksi elämästä nauttiminen tarkoittaa epäterveellistä ruokaa?
Elämässä on niin paljon nautinnollisia asioita joihin ei kuulu epäterveellinen ruoka.
Itse nautin hyvästä parisuhteesta ja haluan näyttää viehättävältä kumppaninikin takia.
On hyvä parisuhde ja terveet lapset.
En vaan nauti tästä, mieluummin olisin Dannyn kanssa Thaimaassa niinkuin jotkut onnekkaat! :D
Tai Kimi Räikkösen vaimo jne
Nyt perusduunari, jonka suurin nautinto elämässä on syöminen.
Surullista.
AP
Se on hassua kuinka naiset valittavat epätasa-arvosta, mutta sitten hyvin monen naisen unelma olisi olla rikkaan miehen vaimo.
Jos miehenä haluaisin olla rikas, miettisin miten voisin itse olla Danny tai Kimi Räikkönen. Tai sinun tapauksessasi joku kuuluisa naislaulaja tai naisurheilija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Djjfjr kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielialalääkkeet -> paino nousi 15kg samoilla elintavoilla. Pois ei lähde! Lääkkeittä en voi olla. Ei oo winwin - on looseloose
Onko joku onnistunut?
Ei mielialalääkkeet lihota. Se mitä sä laitat suuhun lihottaa
Mulla ketipinor laukaisi ahmimisen. Olisin voinut vaikka t*ppaa saadakseni ahmia, lääke vei minut jonkinlaiseen tilaan, se meni päähän, en ollut oma itseni. Lopetin lääkkeen niin ahmiminenkin loppui. Selvin päin rakastan terveellistä syömistä enkä kaipaa herkkuja tai mitään tuhtia.
Muillakin lääkkeillä on ollut samansuuntaisia vaikutuksia, yksi veti verensokerit niin matalalle että tuli hirmu nälkä. Joku lääke taas vie ruokahalun kokonaan. Yksi lääkkeeni sekoittaa hormonitoiminnan ja oikein laittaa solut varastoimaan rasvaa.
Minulla käytössä myös Ketipinor eikä kiloakaan ole tullut ylimääräistä. Eikä pari muutakaan vastaavan kaltaista lääkettä ole saanut solujani varastoimaan rasvaa. Jos lääke lihottaa, kannattaa opetella syömään vähäkalorisempia ruokia.
Tänään on ruokana linssikeitto ja tofuwokki. Sen vähemmillä kaloreilla en jaksa ohjata liikuntaa 3h tänään + oma treeni. Mutta sinä voit yhdellä perunalla toki treenata vaikka koko päivän kun kerta olet niin erinomainen.
Minulla on 2 hormonaalista lääkettä jotka vaikuttaa painoon, toinen juurikin siihen että solu varastoi rasvaa enempi kuin normaalisti. Sellaista se on.
En suinkaan treenaa "yhdellä perunalla" enkä ole "niin erinomainen". Olen siis tuo Ketipinorin käyttäjä. Syön kunnolla ja olen hyvin aktiivinen. Mutta katson tarkkaan, mitä lautaselleni laitan. En syö makeata enkä yltörasvaista, normaalia perusruokaa ihan riittävästi.
Kyllähän sinä tuossa neuvoit että kannattaa opetella syömään vähäkalorista ruokaa. Nyt kerrot että itse syöt normaalia perusruokaa. No minä syön vähän vähäkalorista terveysruokaa, en normaalia ruokaa. En syö enää ketipinoria sillä se laukaisi niin hirveät ahmimiskohtaukset että olisin voinut vaikka tppaa, olin täysi peto, hurja hirmu ahmija. Lopetin kys. lääkkeen syömisen kun 10 kg tuli täyteen. Siitä tuli sekava olokin seuraavaksi päiväksi. tästä on jo 7 vuotta.
Minäkin olen hyvin aktiivinen, polarin mittari näyttää 400% aktiivisuutta päivässä.
Mutta syö sinä vaan kunnolla niin jaksat neuvoa huonompiasi.
Mitä ihmettä räyhäät? Syön siis normaalia perusruokaa, jota ei ole uitettu kovissa rasvoissa ja kermassa. En neuvo " huonompiani", mitä ko. edes tarkoittaa. Olen hyvin aktiivinen fyysisesti, mutta mitään aktiivisuuus-mittaria en sen toteamiseen tarvitse. Mistä moinen katkeruus?
En räyhää. Tuon vain sinulle esille miten alentuva asenne sinulla on lihavia kohtaan, eli pidät itseäsi parempana kuin minä jonka ketipinor laittoi ahmimaan. Ajattelet että lihava ei voi olla aktiivinen - väärin, työskentelen liikunnanohjaajana ja treenaan useita tunteja päivässä ja olen lapsesta asti näin tehnyt. Ajattelet että lihava uittaa ruokansa kovassa rasvassa ja kermassa - väärin, olen ollut vegaani 30 vuotta joten en käytä kovia rasvoja tai kermaa ollenkaan. Ajattelet että lihava ei syö vähäkalorista ruokaa - väärin, olen laihduttanut vähäkalorisella ruoalla 2 vuotta eli siitä lähtien kun ylipaino tuli.
Ketipinoria söin silloin kun olin hoikka vielä, ja huomasin että se laittoi ahmimaan. Lihoin 10 kiloa. Lopetin lääkkeen käytön jo useita vuosia sitten. Sen jälkeen en ole ahminut kertaakaan eikä tee mieli. Laihduin ne 10 kg pois. Olen tunnetusti terveystrroristi lähipiirissäni ja minusta se oli huvittavaa kun kerrankin ahmimalla ahmin.
Nyt ylipainoni johtuu ihan tyystin muista sairauksista ja lääkkeistä ja tuli 2 vuotta sitten eikä lähde kuin todella hitaasti pois vaikka syön vähäkalorisesti: tänään syöty 1000 kcal ja liikuttu 800 kcal. Yhteensä päivän kulutus 2700 eli miinuskaloreita 900. Jos syön enemmän, paino nousee. Tällaista on kun kehon hormonit sotketaan lääkkeellä eikä ole kilpirauhasta enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farkut kiristää vyötäröstä. 159cm. ja 57kg. Kesään mennessä täytyy laihduttaa vähintään neljä kiloa.
Miksi alapeukku? Tuo on oikea asenne eikä odottaa kun on tullut kymmeniä kiloja ylipainoa.
Siksi alapeukku, että hän tulee tällaiseen keskusteluun normaalipainoisena valittamaan, että farkut kiristää. Totta on, että järkevää on huomata lihomisensa ajoissa ja tehdä heti sille jotain, mutta jos aloittajan painoindeksi on jossain vaikean lihavuuden paikkeilla, niin normaalipainoisten "valitus" voi tunuta silloin turhalta ja ehkäpä vähän veetuilultakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää tehdä itsellesi kirkkaan selväksi se, mihin tähtäät ja MIKSI
Miksi sinä haluat laihtua? Mitä se muuttaa elämässäsi? Minkä verran haluat laihtua, milloin tiedät onnistuneesi? Miltä sinusta tuntuu, kun olet saavuttanut tuon tavoitteesi?
No ,ei se muuta mitään.
En muutu 18 vuotiaaksi tai miljonääriksi.
Ap
Jos ei se muuta mitään, niin miksi kirjoittelet tällaisia aloituksia tänne palstalle? Et selvästikään halua laihtua, haluat vain valittaa.
Oletko pyytänyt laihdutuslääkettä? Voisivat lääkäritkin jotain tehdä palkkansa eteen ,vaikka kirjoittaa lääkereseptin millä laihtuu.
En syö kattilallista vihanneskeittoa. Syön lautasellisen kasviskeittoa. Lopetin ketipinorin syömisen. Lällällää.