No niin, analyyseja, kiitos:
Kollega. Perheellinen mies. Minä myös perheellinen.
- piiiitkiä katseita
- piiiitkiä puheluita, puhutaan kaikesta mahdollisesta
- kun ojentaa kynän tmv. niin koskettaa samalla kunnolla
- ohimennessä koskettaa
- istuu aina viereen kun mahdollista
- palaverissa toi kahvia ja pullat meille samalla lautasella
- otti minusta tänään valokuvan (toisen kollegan kanssa), ihan yhtäkkiä
- piiloflirttiä ja avointakin
- tuijottaa minua paljon, huomaan sivusilmällä
- puhuu paljon vaimostaan ja lapsestaan
Kyseessä äärettömän komea mies, työpaikkansa on toisessa maassa kuin minulla, joten näemme aika harvoin. Puhelimessa pari kertaa viikossa. Tavoiteltu mies, kaikki naiset lääpällään. Myös minä ihailtu nainen, joten olen ihailuun ja flirttiin tottunut. Mutta nyt tuntuu joltakin ihan muulta...
Kummalta tuntuu... miltä näin lyhyesti kerrottuna kuulostaa?
Kommentit (5)
Eipä täältä ikinä mitään kivaa saakaan.
Öitä.
ap
Mitä siitä pitäis ajatella sitten? Oletko hölmö vai etkö ymmärrä. Ihmiset pettää aika yleisesti nykyään, jos jätkällä on vientiä eikä ole ymmärtänyt sitä rajottaa vaimoonsa niin ehkä hakee sivusuhdetta. Tuskin perheestään luopuu, ja luuletko että olis eka kerta? Tai ehkä vaan nauttii tunteesta ja suhteesta suhun, mutta kyllä toi on ylittänyt mun mielestä rajan, jolloin on ehkä menty liian pitkälle. Äijä kaipaa ehkä virkistystä tylsään elämään.
siinä on mies joka haluaa että kaikki naiset " ihastuvat" häneen ainakin vähän. Joka paikassa pitää olla joku. Sinä satut olemaan se täällä. TOdennäköiesti et silti ole ainoa ede omalla työpaikallasi.
Puhe vaimosta ja lapsista on samalla varoitusta siitä ettei hän tarkoita millään mitään..
Sori...
Mä tuntisin oloni ainakin nätiksi ja viehättäväksi...
' Mutta ymmärrän että sun on vaikea sellaista kuvitella kun se ei kohdallasi varmaan olisi mahdollista!!
Kun ei tästä kellekään voi puhua...
Jos voisinkin jollekin ystävälle asiasta hehkuttaa, niin hän sanoisi että mieshän on minuun ihan lääpällään, sitten analysoitaisiin ja hehkutettaisiin ;)
En mä suhdetta hae, vaan ottaisin ilon irti tuosta tilanteesta ja fiilistelisin. Mutta ei... kun ei kelleen voi puhua!
Siskot hyvät, fiilistelkää mun kaa!!!
(ja pilke silmäkulmassa)
ap