Lue keskustelun säännöt.
Tuli pieni oikosulku..voiko mennä naimisiin vaikkei olisi käynyt
22.11.2006 |
rippikoulua, siis kirkossa? Mä oon tyhmä, tiedetään, mut alkoi vaivaamaan tää asia eli miten on suomessa?
Kommentit (2)
Miksi edes mennä kirkossa naimisiin, jos ei siihen kuulu?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jos ekana käy maistraatissa ja sitten kirkossa siunaaminen ( poikkeaa vain muutamalla sanalla vihkimisestä)