Kysy mitä vaan keittiöalalla työskentevältä naiselta!
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Onko perseesi leveä kuin 7 leivän uuni?
Mitä minun mittani tähän kuuluu.
Sulle en ainakaan tarjoisi mitään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten lähtee perinteisestä sähköhellasta pinttyneet tahrat? Olen kokeillut kaikkia suosituimpia sokeripaloista soodaveteen. Olen kokeillut myös vahvoja pesuaineita tuloksetta.
Pahemmin pinttynyt ei lähde millään kotikonstein. Kannattaa pyyhkiä tahrat heti tuoreeltaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten lähtee perinteisestä sähköhellasta pinttyneet tahrat? Olen kokeillut kaikkia suosituimpia sokeripaloista soodaveteen. Olen kokeillut myös vahvoja pesuaineita tuloksetta.
Pahemmin pinttynyt ei lähde millään kotikonstein. Kannattaa pyyhkiä tahrat heti tuoreeltaan.
Ap
Näin vähän arvelinkin. No nyt se on myöhäistä sillä tahrat on ja pysyy. Tarvitsee varmaan vähintään teräsvillaa tai hiekkapaperia mutta sitten on taas toinen ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Puolukkasurvoksestani tahtoo tulla hapanta säilytyksen aikana. Voiko asialle tehdä jotain.
Kyseessä siis survos ilman sokeria. Säilytyspaikka viileä/kylmä tila.
Sitruunahappoa sekaan ohjeen mukaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ai keittiökaappien asentaja?
Keittiöala on sama kuin ravintola-ala.
Ootte te tyhmiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolukkasurvoksestani tahtoo tulla hapanta säilytyksen aikana. Voiko asialle tehdä jotain.
Kyseessä siis survos ilman sokeria. Säilytyspaikka viileä/kylmä tila.
Sitruunahappoa sekaan ohjeen mukaan.
Ap
Ethän sinä tiedä kokkaamisesta juuri mitään?
Älä tee enää tämmöistä avausta. Vai sitruunahappoa hah hah hah.
Sanotteko aina työkavereille työpäivän lopuksi "Kiitos päivästä!"?
Miksi teet tollasta paskahommaa? Mulle ainakin riitti se paska ja lähdin ihan muihin hommiin. Kiva kun ei enää kohdella kuin eläintä vaan ihmistä!
Kukaan ei tiedä kaikkea ruoanlaitosta.
Vierailija kirjoitti:
Sanotteko aina työkavereille työpäivän lopuksi "Kiitos päivästä!"?
Tuo on mun mielestä niin omituista sanoa AINA vuoron päätteeksi. Itse olen hoitoalalla töissä ja jotkut harrastaa tuota. Ei vain sovi mulle tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai keittiökaappien asentaja?
Keittiöala on sama kuin ravintola-ala.
Ootte te tyhmiä.
Ap
Saako alalla paljon ravintoa
Montako korotuspalaa käytät viinilasien pesussa?