Oon ihan turha ihminen
Oon saanut vain huonoa aikaan. Minut muistetaan pas kasta toiminnasta ja käytöksestä ties miten laajalti. Tekisitkö itsarin mun sijassani? Vai yrittäisitkö vain ajatella positiivisesti ja keskittyisit hyviin asioihin elämässäsi?
Kommentit (12)
Minutkin muistetaan vaan pa s ka sta toiminnasta. Valitsen positiivisuuden,a
Valitsisin positiivisuuden. Koskaan ei ole myöhäistä muuttua, jos olisin sinä aloittaisin heti tänään.
Elämä menee aina eteenpäin. Mennyt on mennyttä. Ihmisen kannattaa suuntautua tulevaisuuteen. Keskity vaikka puutarhan hoitoon.
Harkitse muuttoa uuteen kaupunkiin jossa puhdas pöytä vailla menneisyyten taakkoja
70% ihmisistä on turhia jotka ei tuota mitään tälle maalle eli eivät ole hyödyksi mitenkään.
Kaikki me mokataan joskus. Ei muuta kuin nokka kohti taivasta ja kohti uusia pettymyksiä. Elämä ei ole kellään pelkkää hattaraa ja iloa, jokaisella on omat haasteensa, joita muut ei välttämättä näe/tiedä. Huomenna on uusi päivä ja uudet mahdollisuudet.
Jokainen ihminen on turha! Me ollaan kaikki pieniä pisteitä pienellä planeetalla!
Vierailija kirjoitti:
Harkitse muuttoa uuteen kaupunkiin jossa puhdas pöytä vailla menneisyyten taakkoja
Pakeneminen on vain väliaikainen ratkaisu. Sen sijaan pyrkisin kehittämään itseäni niin, että vastaisuudessa minut muistettaisiin jostakin hyvästä. Ja pyytäisin anteeksi ihmisiltä, jotka ovat joutuneet paskan käytökseni kohteeksi.
Älä tee itsaria