IS Pääkirjoitus: Missä ovat yli 140000 työelämästä kadoksissa olevaa henkilöä?
Nämä lusmut on saatava mukaan tähän meidän sosialistiseen oravanpyörään. On tehtävä selvitys keitä he ovat ja missä piileksivät. Jonkinlainen rangaistus olisi myös paikallaan.
Kommentit (53)
"Luvusta on poistettu ne, jotka ovat parhaillaan kotihoidontuella, suorittamassa armeijaa tai elävät omaisuustuloilla."
Kyseessä on porukka joista ei ole varmuutta mistä saavat rahaa elämiseen. Tämä porukka on varmasti poliisin seurannassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi 100000 Ukrainalaista on täällä täydessä ilmaishoidossa
Koska P u t i n hyökkäsi Ukrainaan.
Ei talvi ja jatkosodassa meilläkään naiset lähteneet karkuun vaan osallistuivat kotirintamalla sotaan?
Ja sinä kuvittelet että maailma ei ole muuttunut niistä ajoista. Luuletko että kovinkaan moni jää katselemaan maisemia tänne jos sota syttyy. Nyt eletään vähän eri aikoja ja on mahdollista lähteä ennemmin kuin jäädä.
-eri
Samaa ihmetellään nyt ympäri maailmaa. Mihin hävisivät ihmiset koronan jälkeen? Itse tunnen henkilökohtaisesti jo useamman, joka ei ole toipunut työkykyiseksi koronasta. Usassa heitä on jo 2 miljoonaa.
En pysty lukemaan näitä uutisia. Kuvottavaa sosialismia.
Katsokaa vain niin he saavat vihteiltä miehiltä pyssyt ja kohta tapellaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika tosi moni tekee töitä täällä. Kuten olivat töissä täällä ennen sotaakin, ahkera kansa.
Vierailija kirjoitti:
Oon tk eläkkeellä. lällislää m22
Et kuulu tuohon listaan, kun saat rahaa kelasta.
Vierailija kirjoitti:
Oon tk eläkkeellä. lällislää m22
Ethän sinä silloin kadonnut ole. Saat laillista JA valvottua tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska P u t i n hyökkäsi Ukrainaan.
Ei talvi ja jatkosodassa meilläkään naiset lähteneet karkuun vaan osallistuivat kotirintamalla sotaan?
"Karjalaisten lisäksi evakkoon joutuivat lappilaiset. Lapin sodan alkaessa evakuoitiin pohjoisesta lähes koko väestö, 56 500 henkeä Ruotsiin"
Käteinen poistuu ja sähköinen seuranta otetaan käyttöön. Sosialismi ei toimi jos valtio ei pysty seuraamaan tovereita 24/7.
Näitä pitäisi rankaista jotenkin.
Täällä kans yks kotirouva, mies tienaa melkein puoli milliä vuodessa. Miks ihmeessä mä menisin mun 3500€/kk töihin kun se ei paranna meidän perheen elämänlaatua mitenkään. Mua ei tarvitse kenenkään etsiä, ihan täällä olen.
Vierailija kirjoitti:
Näitä pitäisi rankaista jotenkin.
Miksi pitäisi rankaista? Jos ne ei elä yhteiskunnan tuilla, niin mitä se sulle kuuluu. Vai ootko kateellinen?
Tarkoittaako tämä myös että eivät saa toimeentulotukea? Jos saavat, niin silloin he eivät ole kadoksissa vaan järjestelmässä.
Kotirouvana minäkin. Akateeminen tutkinto mutta urajuna meni enkä ole keksinyt tarpeeksi hyvää yritysideaa, että siihen kannattaisi ryhtyä.
En ole kateissa. Ihan tallessa ja liikkeelläkin usein.
Työkkärihän painostaa ja ajaa heikoimmassa asemassa olevat toimeentulotuelle. Jos ei omaehtoisesti tajua luovuttaa, niin sitten otetaan vähän kovemmat otteet jotta menisi perille. Sairaslomaahan voi hakea, mutta sitä myönnetään vain tietyn ajan, jonka jälkeen on haettava työkyvyttömyyseläkettä. Jos tulee hylky, olet taas työttömänä työnhakijana. Ei sitä rumbaa kauan jaksa. Kuntakokeilussa otteet vain paheni niitä kohtaan joilla on terveyden kanssa ongelmia.
Sitten ihmetellään että missä ne ihmiset on. Ne on ajettu sinne ulkopuolelle, kun tämä meidän "hyvinvointiyhteiskunta" on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans yks kotirouva, mies tienaa melkein puoli milliä vuodessa. Miks ihmeessä mä menisin mun 3500€/kk töihin kun se ei paranna meidän perheen elämänlaatua mitenkään. Mua ei tarvitse kenenkään etsiä, ihan täällä olen.
Sun miehes omaisuus pitäisi kansallistaa ja sinut laittaa töihin kuten kunnon toverin kuuluu.
Täällä ollaan!🙋