IS Pääkirjoitus: Missä ovat yli 140000 työelämästä kadoksissa olevaa henkilöä?
Nämä lusmut on saatava mukaan tähän meidän sosialistiseen oravanpyörään. On tehtävä selvitys keitä he ovat ja missä piileksivät. Jonkinlainen rangaistus olisi myös paikallaan.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pitäisi siruttaa, jotta heitä olisi helpompi seurata ja valvoa.
Tämä on tulevaisuuden uhkana. Nythän siruttamista harjoitellaan koirien pakollisella siruttamisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans yks kotirouva, mies tienaa melkein puoli milliä vuodessa. Miks ihmeessä mä menisin mun 3500€/kk töihin kun se ei paranna meidän perheen elämänlaatua mitenkään. Mua ei tarvitse kenenkään etsiä, ihan täällä olen.
Sun miehes omaisuus pitäisi kansallistaa ja sinut laittaa töihin kuten kunnon toverin kuuluu.
Siitä kansallistetaankin melkein 50% veroina ja niillä euroilla sinäkin saat siellä Kontulan läävässäsi maata sohvalla ja kuitata yhteiskunnan tukia.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähänhän noita on.
Työttömiä on 162 000, aika vähän, miksi jumppailla aktiivimallien kanssa :D
Entäpä vaikka entiset pressan rouvat , saivatko palkka edustuksesta ? Mihinkä sarakkeeseen heidät laitetaan , töissä vai mitä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi 100000 Ukrainalaista on täällä täydessä ilmaishoidossa
Koska P u t i n hyökkäsi Ukrainaan.
Miksi SUOMALAISTEN pitää hoitaa jonkun paskaputinin seurauksia?
Minua ette tuohon suohon ja suureen huijaukseen mukaan saa. Se on vissi ja varma.
En nostele tukia, elätän itse itseni ja niin kauan kuin näin on, elämäni ei kuulu valtiolle pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
olisko valtaosa pimeillä ansioilla, ei maksa veroja?
Jos joskus tuntisin yhtäkään tällaista, voitte olla varmoja etten käräytä häntä.
Vierailija kirjoitti:
En nostele tukia, elätän itse itseni ja niin kauan kuin näin on, elämäni ei kuulu valtiolle pätkääkään.
Mutta MITEN sitten elätät itsesi??????
Kuuntelin radiosta, että suurin osa näistä on kotona olevia naisia, jotka eivät enää saa kotihoidontukea, eivätkä ole toisaalta ilmoittautuneet työttömiksi. Erään huippujohtajan vaimo ilmoittautui ja mukana paljon muualta tulleiden puolisoita, jotka olivat kotona, mutteivat minkään tuen piirissä.
Eiköhän suuri osa näistä ole sellaisia, joilla on rikas puoliso tai saaneet ison perinnön.
Antaa heidän elää ja olla rauhassa, eivät kuluta yhteiskunnan varoja.
140t henkilöä ovat kokoomuksella pimeästi töissä,orvon johdolla,sillä sen osaavat vaan kokoomuslaiset parhaiten...
Sut pitäisi siruttaa jotta tiedettäisiin puhutko totta.