Mikä teitä ärsyttää Huutiksessa? ev
Kommentit (16)
Ei vie kuin minuutin näpytellä se maksu nettipankissa niin on se kumma että maksun perään pitää silti kinuta ja uhkaille negoilla ennen kuin saa maksun.
Miksei voi sanoa että hintavaraus on xx euroa, mutta katsotaan paljonko tarjotaan. Mä en enää jaksa edes huutaa mitään missä on hintavaraus kun ei yhtään (siis YHTÄÄN!) tiedä millä hinnalla se lähtisi.
Toinen mikä ärsyttää on se, että selvästi toisen hyväkuntoinen on toisen huonokuntoinen. Sitten kun " hyväkuntoinen" tuote saapuu ostaja huomaa maksaneensa aivan liikaa.
Siis sellaisia vaatteita, joita ei enää kenelläkään näe.
Myös se että voi keskeyttää ennen määräaikaa, ebaylla ei kumpikaan käy, ja sieltä paljon hauskempi huutaa.
Ärsyttää, kun toiset haluaa jopa 5 euroa pakkauskuluja. Itse en koskaan peri mitään.
Itse en ehdi nettiin joka päivä (ja mulla on oma kuvauksessa mainintakin, että vastaukset eivät tule heti vaan parin päivän viiveellä (max 3 päivää), koska en ehdi nettiin joka päivä. Mutta jotkut odottavat vastausta heti ja alkavat narisemaan, että vastaus tai maksu viipyy sen kolme päivää (+ maksun siirtyminen toiseen pankkiin).
Myyjät, jotka sulkevat kohteet ennen aikojaan. Paras oli yksi myyjä, joka meni sulkemaan yhden kohteen VIIKKOA liian aikaisin ja laittoi siihen iltapäivällä viestiä, että suljen kohteen tänään illalla ja kohteessa oli vielä kunnon kilpahuuto meneillään (10 huutajaa...).
vai onko se vaan törkeetä muita kohtaan?
Empä kyllä paljoakaan siellä surffaile, ei kertakaikkiaan riitä hermot. Paljon olisi kehitettävää!
Käykääs katsoon vaikka tradera. comia
Voisi huutiskin ottaa mallia :)
Vierailija:
vai onko se vaan törkeetä muita kohtaan?
Ja jos sulkee sen, niin siitä kannattaa mainita kohteessa paria päivää aikaisemmin eikä just samana päivänä, kun sulkee sen.
Jos myyn lapsen hyväkuntoisen/ uudenveroisen merkkicollegen niin
saan vastata kymmeniin kysymyksiin tyyliin: " mikä on tikinväli vasemman hihan sisäsaumassa" .
Vierailija:
Ei vie kuin minuutin näpytellä se maksu nettipankissa niin on se kumma että maksun perään pitää silti kinuta ja uhkaille negoilla ennen kuin saa maksun.
eli sanotaan että vaate on esim. siisti tai hyväuntoinen j postissa tulevassa vaatteessa on nukkaa, tahroja ehkä reikäkin. Miten ei mene kaikkien kaaliin, että JOKAINEN miinus pitäisi kertoa. Sitten erityisesti ihmeetyttääse, että näilläkin myyjillä on paljon plussaa. Osa onkin heti ollut neuvottelemassa hinnanalennuksesta, saaneet ehkä sillä pidettyä saldonsa plussalla, hinnanalennus ei kyllä enää mitään auta, jos vaate on sellainen, että ei ilmaiseksikaan pitäisi ja on kuitenkin maksanut postarit niistä.
Niin ja se ärsyttää myös, jos ei osata pakat niin, että välittyisi maksikirjeeltä.
Parista vahingosta viisastuneena, kysyn aina erikseen vielä kunnosta ja haluan tietää postarit etukäteen.
- että palautteen antaminen jää (vaikka siis ihan ok kaupat)
- hitaat maksajat
- hitaat postittajat
- välillä ärsyttää kun ei saa noutaa, kun muuten ostaisin, mutta postikulut nostavat hintaa niin älyttömästi että ostos ei olekaan enää mikään edullinen ja myyjä kummiskin asuu samoilla seudulla kun minäkin
Siellä selausinto loppuu lyhyeen, koska niitä tuotteita on niin paljon ja peräkkäin saattaa olla niin erilaisia tuotteita. On kyllä miljoonan valovuoden päässä e-baystä, jossa tuoteryhmiä on varmaan tuhansittain.
eli ÄRSYTTÄÄ mitä nukkavieruja vaatteita ihmiset kehtaa myydä! Kuvassa voi näyttää ok, mutta sitten postissa tulee aivan kamala, nyppyyntynyt vaate. Sellainen, jota ei missään nimessä viitsi käyttää. Miten ihmiset kehtaa ottaa rahaa sellaisista???