Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uutiset: Suomi on kuudetta kertaa maailman onnellisin maa

Vierailija
20.03.2023 |

Täyttä kusetusta. Kukahan tuonkin tutkimuksen on tilannut?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vaikee uskoo, kun katsoo ympärille ja aistii ihmisten ahdistuksen, kurjuuden yms.

Vierailija
2/15 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä kaikki hyvin. Ja olen onnellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja Uuno voisitte mennä lääkäriin, jos alati kiukuttaa. Ärtyisyys on masennuksen ja ahdistuneisuuden oire, mutta voi johtua myös esim. ummetuksesta tai ryyppäämisestä.

Mulla on asiat hyvin, mutta kukaan muu kuin minä itse ei tietenkään ole vastuussa tunteistani tai teidän tunteista.

Onnen mahdollisuus on tässä maassa maailman paras.

Vierailija
4/15 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vaikee uskoa kun tätä palstaa lukee.

Ei tiedä pitäiskö lohduttautua vai surra sitä, että kaikkialla muualla on sitten vaan vielä huonommin.

Itse olen kyllä onnellinen, hyvä avioliitto, olen terve, rahat ei oo tiukilla, ihana koira jonka kanssa harrastaminen sujuu hyvin, eipä valittamista.

Vierailija
5/15 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojut voi muuttaa muualle, jos täällä on paha. Kukaan ei pidä teitä väkisin. Venäjällä kelpaatte tykinruuaksi vaikka heti ja hyvä palkkakin luvataan sekä omaisille uusi Lada.

Vierailija
6/15 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö tutkimus, mikä ei vastaa lainkaan totuutta.

Vierailija
7/15 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään multa puutu, vaikka olis kiva jos rahaa olis enemmän.

Ap ilmeisesti kituu jonkin vielä diagnosoimattoman psyykkisen häiriötilan tai kroonisen vihavenäläisyyden kourissa. Jaxuhali.

Vierailija
8/15 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma kun venäjällä ei olla maailman onnellisempia.

Vierailija
9/15 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomessa ei onnistu elämään hyvää ja onnellista elämää, olisi siihen muualla vieläkin heikommat mahdollisuudet.

Lohduttaudu sillä ap.

Vierailija
10/15 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ja Taivaan isä, auttakaa medvediä ja putinia parantumaan syövästä!

Vierailija
11/15 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

viher punikit tilasivat yleltä  "tutkimuksen" antoivat tuloksenkin jo ennen tutkimuksen tekemistä. luotto yleen mennyt täysin

Vierailija
12/15 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään multa puutu, vaikka olis kiva jos rahaa olis enemmän.

Ap ilmeisesti kituu jonkin vielä diagnosoimattoman psyykkisen häiriötilan tai kroonisen vihavenäläisyyden kourissa. Jaxuhali.

Haista sä kuule paska.

T. Ap

Vierailija
13/15 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Other critics points out that Happiness Surveys are contradictory in Ranking because of the varying methodologies. They also argue that the surveys are inherently flawed. "No matter how carefully parsed the data may be, a survey based on unreliable answers isn't worth a lot." For instance, "A 2012 Gallup survey on happiest countries had a completely different list, with Panama first, followed by Paraguay, El Salvador, and Venezuela" They also cite a Pew survey of 43 countries in 2014 (which excluded most of Europe) had Mexico, Israel and Venezuela finishing first, second and third" [3]

Other point out that the ranking results is counter intuitive when it come to some dimensions, for "instance if rate of suicide is used as a metric for measuring unhappiness, (the opposite of happiness), then quite some of the countries which are ranked among the top 20 happiest countries in the world will also feature among the top 20 with the highest suicide rates in the world." [4]

Onneksi on muitakin jotka näkevät tämän huijauksen läpi.

Ap

Vierailija
14/15 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää 2.4.2023 jälkeen.

Vierailija
15/15 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta, ihmiset vaeltaa masennus lääkkeissään naama kurtussa ja