Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä aloitit masturboinnin?

Vierailija
28.02.2023 |

Itse aloitin masturboinnin 14-vuotiaana.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynyä hinkkasin n.7v ikäisenä. 10 v alkoi kulli jäykistyä ja n.12-13v spermat pilluun. Naapurin täti sai poikuuteni ja oli panokaverini. Tykkäsin nussia aikuisia

Vierailija
22/28 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14v, ja se eka orgasmi oli kyllä todella hämmentävä, jotenkin tajunnan räjäyttävä asia.

Ja kävin äidin kanssa silloin jonkuntasoisen henkevän ja rakentavan keskustelunkin aiheesta sooloseksi. Hän kertoi että kyllä suurinosa niin pojista kuin tytöistäkin sooloilee, ja se ei suinkaan ole ainoastaan nuorten tai teinien etuoikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluitin 12v mutta rämpättelin jo aikaisemmin

Vierailija
24/28 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-11 vuotiaana masgurdoin ensimmäisiä kertoja ja muistan vielä että gutaa teki. De borsta braa, men handen i best.

Vierailija
25/28 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 13v, kun mummolassa vuotta vanhempi serkkutyttöni alkoi kesäiltana nukkumaan mennessä tenttaamaan minua seksiasioista. Olimme viettäneet kesät yhdessä ihan lapsesta asti serkku oli minulle kuin sisko. Serkkuni kyseli kaikenlaista. Tämän jutustelu sai minut kiihottumaan ja kun serkkutyttö pyysi näyttämään kovan pippelini ja näyttämään miten koskettelen sitä.  Tämä koskettelu saikin aikaan elämäni ensimmäisen itseaiheutetun siemensyöksyn. Rest is history....

Vierailija
26/28 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin jo niin nuorena, että en muista ekaa kertaa enkä ensimmäistä orkkuakaan, mikä sinänsä on harmi. Olisi mukavaa muistaa. Mutta se oli joko housujen läpi pimpin hinkkaamista johonkin, esim tyynyyn tai kaukosäätimeen tms. ja välillä sormella klitoriksen hieromista. Orkku oli aina tavoitteena ja aina sen sainkin jos minua ei keskeytetty. Ekat kerrat mitä muistan on about 5-6-vuotiaana. Joka tapauksessa reilusti ennen ekaluokkaa.

Vierailija
27/28 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotiaana aloin runkaamisen, rehellisesti ja on muuten sitten sen jälkeen runkattu paljon.

Vierailija
28/28 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansakoulun 1. luokalla aloitin, kun voimistelusalin kiipeilyköysissä tuli jännä tunne jalkojen väliin ja sitä piti sitten tutkia kotona. Pian sitten opin, että pippeliä leipomalla kämmenten välissä se jäykistyi ja lopuksi alkoi ihanasti nytkähdellä. Tunne oli aivan taivaallinen, koska sen ikäisellä ei vielä tullut mitään. Joskus 12-13 vuotiaana ilmestyi sitten pippelin päähän ensimmäinen pieni vesipisara enkä silloin edes ymmärtänyt mitä se oli. Tuntui paljon paremmalta kuin nykyään, koska hyvän olon tunne kesti paljon kauemmin pippelin sykkiessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan