Helsinki-Vantaan lentoasema vihaa autoja
Miksi Helsinki-Vantaa syrjii yksityisautoja? Joka suunnassa on ajokiellon ja parkkikiellon merkkejä. Pelkkää rahastusta koko homma kun missään ei pääse pysähtymään paitsi finavian maksullisilla pikaparkeilla. Ymmärrän kyllä että suomessa vihataan autoja ja halutaan paljon rahaa, mutta minähän kuljen autollani vaikka tehtäisiin kuinka vaikeaksi.
Kommentit (658)
Johtuu... ihan vaan... siitä kun kirjottelee...pisteitä tekstin sekaaan....niin ... naiset kaikkoo...
Aivan kamalaa oli.... kunnes olikin ihan kivaa.
Joillakin on asiat huonommin. Älä valita.
Onko teillä esittää jotain tutkimustietoa tästä asiasta vai perustuuko väitteenne vain yleiselle öyhötykselle ja omalle tuntumalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autoilija = lompakkoloinen!
Millä tavalla autolijat on lompakkoloisia kun polttomoottori autoilijoilta kerätään kuitenkin vuosittain vajaa 9 miljardia ja reilu miljardi käytetään teiden ylläpitoon?
Ja mihinkään muuhun ei kulu rahaa autojen takia kuin tiestöön?
Autoilijat hädintuskin maksavat omia kulujaan ja sitten ollaan niin polleina mukakamas maksamassa vähän kaikkea :D
Liikun spurgujen kanssa aina päivisin kaupungilla ja olen huomannut että itsekin alan olemaan samanlainen.
Kuka hullu täällä taas vastailee mitä sattuu?
Entinen pikaparkkihan oli hyvin kätevä. Sai auton ihan lentoaseman eteen. Tämä nykyinen on sopimus taksiyhtiöiden kanssa, luulen. Taksit on nyt sillä parhaalla paikalla.
itse koen sen suunnattomana rikkautena.
Älkää kaatako piimähinkkiä porstuassa mennessänne Piupali