Paras kahvinkeitin?
Kertokaa teidän kahvinkeitin kokemuksia, mikä on hyvä kahvinkeitin. Tähän asti ollaan käytetty tuollaisia huntin maksavia keittimiä. Nyt uuteen kotiin haluttaisiin joku laadukas ja hyvä keitin.
Kommentit (789)
Vierailija kirjoitti:
Googleta, löytyy hyvää tietoa kahvinkeittimistä laidasta laitaan https://yleiskone.com/paras-kahvikone-kotikayttoon/
Mulle kelpaisi tuollainen delonghi keitin. Tulisi ihan kahvitason kahvia kotona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän kahvin keittäminen alkaa siitä, että ostat kahvipapuja, jotka jauhat kotona kahvimyllyllä. Jos ei sitä viitsi tehdä, voi aivan hyvin keitellä sitä halvinta litkua halvimmalla keittimellä. Sopii hyvin siihen kaupungin vuokraläävässä asumiseen.
Liikaa vaivaa jauhaa itse kahvimyllyllä. Meillä on sellainen kahviautomaatti mikä jauhaa pavut puolestani.
Meillä palvelija hoitaa tuollaiset vähäpätöiset hommat.
Vierailija kirjoitti:
Pressopannu.
Muistaa vaan, että jos tykkää paljon kahvia lipitellä niin suodattamaton kahvi nostaa kolesterolia.
Vierailija kirjoitti:
Kahvinkeitin itsessään on ehkä keittiön turhinmpia koneita kun voi ostaa hyvän vedenkeittimen, tarkan lämpömittarin ja keraamisen suodatinauppilon. Kahvin uuttaninen ei saisi kestää kolmea minuuttia pidempään. Samalla ei juo muovihiukkasia.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manipulaatio on tuhonnut kaiken. Nyt kun sinulla on rahaa, onko mielestäsi mukavaa kun kaikki hajoaa käsiin ja maksaa maltaita? Siinähän nyt kulutat ja sotket sekä tuhoat maapallon ilmastoa. Roskavuoret kasvavat. Sieltä on mukava tonkia hyviä muovinpaloja sinunkin vaatteitasi varten ja talot sortuvat. Kummallista kehittämistä kun rahaa menee hukkaan kaikilta kaikin tavoin ja roska vaan lisääntyy tuotannon mukana. Mokkamasteri on paska mutta niin ovat muutkin.
Olen ymmärtänyt, että Moccamaster nimenomaan on kestävä laite ja yleensä helppo korjata jos jotain vikaa ilmenee.
(Itse en juo edes kahvia, joten en ole aiheen ekspertti.)
Kahvia ei juoda vaan sitä impataan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manipulaatio on tuhonnut kaiken. Nyt kun sinulla on rahaa, onko mielestäsi mukavaa kun kaikki hajoaa käsiin ja maksaa maltaita? Siinähän nyt kulutat ja sotket sekä tuhoat maapallon ilmastoa. Roskavuoret kasvavat. Sieltä on mukava tonkia hyviä muovinpaloja sinunkin vaatteitasi varten ja talot sortuvat. Kummallista kehittämistä kun rahaa menee hukkaan kaikilta kaikin tavoin ja roska vaan lisääntyy tuotannon mukana. Mokkamasteri on paska mutta niin ovat muutkin.
Olen ymmärtänyt, että Moccamaster nimenomaan on kestävä laite ja yleensä helppo korjata jos jotain vikaa ilmenee.
Minä ainakin tykitän suoraan suoneen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tykitän suoraan suoneen!
Mä diilaan kukkaa kun oisin Plantagenis töis
Juon 10 - 15 kuppia kahvia päivässä koska töitä on tehtävä. Jos et juo kahvia olet joko todella rikas tai sitten todella köyhä koska kaikki tulevat menestyjät juo vähitään 4 kuppia ennen kymppiä
Vierailija kirjoitti:
Googleta, löytyy hyvää tietoa kahvinkeittimistä laidasta laitaan https://yleiskone.com/paras-kahvikone-kotikayttoon/
Tuollainen automaattinen masiina olisi kyllä hyvä
Vierailija kirjoitti:
Osaako kukaan kertoa, mitä tarkoittaa kahvinkeittimen vesilokerossa, kun siinä on mittataulukko, ja alimmainen luku on "min 4" ja ylimmäinen on "max 15", ja siinä välissä on 6-8-10.. Tarkoittaako tuo "min 4", että keittimellä ei saa keittää esimerkiksi 2 kupillista kahvia, vaan on pakko keittää vähintään 4? En ymmärrä
Tarkoitttaa minimi vesimäärää. Pitää olla yli minimin koska muuten veteen ei tule tarpeeksi painetta ja kone hajoaa/tulee pahaa kahvia
Entä jos tarvii sellasen keittimen, jolla voi tarvittaessa keittää sen 8-10 kuppia kerralla? Ei vieraat odottele yhtä kuppia kerrallaan. Mikä sillon ois paras? Nyt Moccamasteri käytössä. Jauhetaan itse pavuista.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos tarvii sellasen keittimen, jolla voi tarvittaessa keittää sen 8-10 kuppia kerralla? Ei vieraat odottele yhtä kuppia kerrallaan. Mikä sillon ois paras? Nyt Moccamasteri käytössä. Jauhetaan itse pavuista.
Miten usein teillä on 8-10 vierasta?
Hotellissa oli perkolaattori kahvit ja todella vahvaa sekä pahanmakuista. Ei jatkoon.
Moccamaster on paras kahvinkeitin
Kyllä se vaan on se tylsä vanha kunnon mocca master
Vierailija kirjoitti:
Hotellissa oli perkolaattori kahvit ja todella vahvaa sekä pahanmakuista. Ei jatkoon.
Sokos?
Volkwagen ja Porche :DDD