Paras kahvinkeitin?
Kertokaa teidän kahvinkeitin kokemuksia, mikä on hyvä kahvinkeitin. Tähän asti ollaan käytetty tuollaisia huntin maksavia keittimiä. Nyt uuteen kotiin haluttaisiin joku laadukas ja hyvä keitin.
Kommentit (789)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiä, mutta kaikki tietää, että se on moccamaster.
Moccamaster on ainakin hyvin pitkä-ikäinen.
Paitsi ne uudet eivät ole. Meillä oli koulussa sama vanha Moccamaster 20 vuotta käytössä. Nyt on ollut viiden vuoden sisään kolme eri Moccamasteria käytössä, kun ovat vain yhtenä päivänä lopettaneet toimintansa.
Voi Vittulan kevätvirsi.
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/447209/DeLonghi-BCO421-S-yhdist…
Onko tästä keittimestä kokemuksia. Tuleeko keitettyä kuitenkaan erikoiskahveja ?
Francis Francis espressokeitin. Tilasin Italiasta 500 eurolla ennenkuin näitä edes myytiin Suomessa.
Hei jippe taasko sul on baaze ylähuules!
Suodatinpaperipidike mukin päällä. Kuumat vedet vedenkeittimestä kahvinporojen päälle.
Kasvatuksessa vika. Parempi onni ensi kerralla.
Onko juhlamokka olevinaan jotenkin erityisen hyvä kahvi? Olin ihan yllättynyt, kun huomasin että moni tuttu ostaa vain sitä ja tietysti vaaleapaahtoisena, kun on niin hyvää. Itse olen todennut rainbown tummapaahtoiset kahvipavut hyviksi, maksaakin vain vajaa 11 euroa kilo.
Paras perkolaattori?? Olkaa kilttejä ja ehdottakaa!
Kyllä tämä alkaa olla lähellä täydellisyyttä:
Moccamaster on ainoa, joka kestää, meillä on 15 vuotta vanha vanhemmilta saatu, muut keittimet hajoaa
Meidän sukulaisilla on kaikilla kesämökillä sellaisia oudon keltaisia tai oransseja kahvinkeittimiä, jotka vielä yli 50 vuotta vanhana toimivat vaikka ovat talvetkin siellä pakkasessa seisseet, harvoin näkee millään laittella vastaavaa laatua ja kaupunkiin on silti hankittu jotain kalliita, mutta muodikkaita, sekunda keittimiä, jotta turha tuotanto, saastutus ja kiinalaiset kiittävät.
Perkolaattorin haluan kirjoitti:
Paras perkolaattori?? Olkaa kilttejä ja ehdottakaa!
The 8 Best Coffee Percolators of 2023
https://www.thespruceeats.com/best-coffee-percolators-4589233
Vierailija kirjoitti:
Mokkamaster. Perkolaattori on myös hyvä mutta käytännössä vaarallinen. Lastenklinikalla on ollut monta pikkupotilasta joka on saanut palovammoja kaatuneesta perkoaattorista.
Niistä pitäisi varoittaa enemmän ja näyttävästi. Voitko sinä ystävällisesti kertoa asiasta eri foorumeilla? Kun omat lapset olivat pieniä, pelkäsin aina, kun eräs vanhus piti 1+ v taaperoa sylissä ja samalla joi kahvia. Suututin ihmiset, kun pyysin (nätisti) että ei pidetä lasta sylissä kahvikuppi kädessä.
Riippuu ihan millaista kahvia haluaa juoda; suodatinkahvia, espressoa vai pressopannulla tehtyä.
Mocca Master ja liian karkeaksi jauhettu suomalainen suodatinkahvi on huono yhdistelmä, lopputulos on laiha kahvi kun vesi valuu liian nopeasti purujen läpi.
Itse olen ollut pari vuotta sitten ostamaani Moccamasteriin tyytyväinen. En kyllä enää ostaisi mitään halpaa kahvinkeittimen korviketta. Ostin tuon vielä silleen hyvään aikaan, sillä pian oston jälkeen niitä alettiin myydä kahdella katkaisijalla ja hinnat nousivat monella kympillä. En tiedä, miksi niissä nykyään on kaksi erillistä katkaisijaa? Mikä lie virka.
Jos ostaa kaupasta paskaa kahvia, niin sellaista keitintä ei olekaan, joka siitä huonosta paahdosta loihtisi erinomaisen hyvää kahvia. Valuvika on ja pysyy.