Syöttekö joka päivä kaksi lämmintä ateriaa?
Olen aina vähän ihmetellyt tätä lounas+päivällinen ruokailutyyliä. Töissä yleensä eväänä leipää/hedelmää/jogurttia ym. Toteutuuko teillä tuo? Vapaapäivinäkin?
Kommentit (28)
Juon aamupäivällä ravitsevan ja täyttävän smoothien ja sitten iltasella lämpimän aterian. Harvoin tulee tehtyä kahta lämmintä ateriaa.
Hyvin harvoin syön kahta lämmintä ruokaa. Syön yhden joskus iltapäivällä ja aamu- ja iltapalan.
En yleensä syö kahta lämmintä ateriaa päivässä, joskus jopa en yhtään. Muuta jonniinjoutavaa syötävää tulee kyllä vedettyä ihan liikaa, pitäisi saada jonkinlainen ryhtiliike tehtyä :P
Syön kahdesti päivässä lämpimän ruoan. En syö välipaloja, joten illalla on ihan kunnolla nälkä.
En. Tosin johtuu siitä, että rakastan salaatteja. En minä niitä lämmitä.
Töissä syön joskus lämpimän lounaan ja kotona illalla yleensä jotain ruokaa. Viikonloppuna yleensä syön aamupäivällä puuroa tai munakasta ja ruoka iltapäivällä. Joskus sit taas saatan syödä pelkkää leipää koko päivän
Minäkään en ymmärtänyt ennen, mutta nyt huomaan että lapseni mielellään syö kaksi lämmintä ateriaa päivässä ja hän tietenkin saa syödä vaikka kolme jos maistuu. Itse syön korkeintaan yhden lämpimän aterian päivässä. Töissä syön leivän, hedelmiä, porkkanaa, kasviksia, pullan tai vastaavaa, siis ei noita kaikkia kerralla, olen pieniruokainen.
Lounas riittää lämpimäksi sapuskaksi. Iltapäivällä sitten jotain leipä/rahka-tyyliä.
Syön aamupalan ja kaksi lämmintä ateriaa. En oikeastaan syö aterioiden välissä enkä juo mitään kahvia, teetä, mehuja.
Joskus saatan syödä lämmintä ruokaa kolmella aterialla, joskus en ollenkaan, riippuu ihan päivästä ja mitä tekee mieli. Ei sillä ruoan lämpötilalla niin väliä ole.
Kyllä. Aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. Painoindeksi 21. Joku kuitenkin tulee väittämään ylipainoiseksi🤭
Kyllä, aamupuuro,päivällinen ja illalla lämmitän päivällisen tähteet,tai puuroa toinen satsi.
Syön kerran päivässä klo 17.00 jälkeen, illalla saatan omenan tai banaanin syödä, aamulla pelkkä kahvi.
Syön kolmesti päivässä aterian. Ne voivat olla joko lämpimiä tai kylmiä. Talvella tosin ne useimmiten on lämpimiä, kesällä kuumalla maistuu kylmä ruoka.
Halvemmaksi tulee syödä oikeaa ruokaa isosta satsista pari kertaa kuin nakerrella leipää
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. Painoindeksi 21. Joku kuitenkin tulee väittämään ylipainoiseksi🤭
Et vastannut aloittajan kysymykseen lainkaan. Olet siis ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Halvemmaksi tulee syödä oikeaa ruokaa isosta satsista pari kertaa kuin nakerrella leipää
Et vastannut ap:n kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Lounas riittää lämpimäksi sapuskaksi. Iltapäivällä sitten jotain leipä/rahka-tyyliä.
Ja illalla sitten suklaata, sipsiä, sidukkaa jne vai? Jos näin on, kannattaisi syödä alkuillasta kunnon ruoka ja tuo leipä ja rahka illalla. Silloin jää namit rauhaan.
Kyllä, päivällinen ja iltapuuro.