Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TV1 Uutiset - suurin osa suomalaisista ei olekaan rahapulassa

Vierailija
28.02.2023 |

ja voi iloisesti maksella nousevat korot sun muut. Suurin osa myös muhittelee rahojaan tilillä, katsos siellä on kivempi pitää kuin laittaa kulutukseen. Kun koko kansa tekee tuota, palvelut kuolevat, on tää kyllä sellainen metsäläiskansa. Euroopassa näissä sivistysmaissa ihmiset kyllä mieluummin kuluttavat kuin muhittelevat rahojaan tileillä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, tämän ja muidenkin palstojen suurkäyttäjät eivät ole kovin tasapuolinen otanta suomalaisista, ja täältä voi saada kovin vääristyneen kuvan suomalaisten elämästä-

Vierailija
42/47 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla säästyi rahaa koronaikoina, kun ei paljon matkusteltu, eikä käyty ravintoloissa. On nyt hyvä, että on mistä ottaa.

Mene muualle leveilemään rahoillasi, kaikilla ei todellakaan ole mitään säästöjä korona-ajalta. Varsinkaan niillä jotka eivät voineet tehdä etätöitä. Jotenkin ärsyttää tuollainen minullapas on jäänyt säästöön. Olet näitä minä minä minä ihmisiä ilmeisesti. On kuule paljon ihmisiä joilla ei ole varaa säästellä yhtään mistään. Nämä jotka kehuvat säästöillään ovat yleensä muiden lompakolla lompakkoloi&set. Ovat sellaisia pihi penttejä ja aina muiden lompakolla, tarjootko kahvit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ei ole vielä rahapulassa, vaan vasta joutunut muuttamaan rajusti kulutustottumuksiaan. Pitemmän päälle se ei kuitenkaan riitä.

Rajusti ei ole kukaan Suomessa tehnyt yhtään mitään.

Vierailija
44/47 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne rahat on eläkeläisten tileillä. Ei ole enää velkaa ja kun eivät kuluta niin pienestäkin eläkkeestä kertyy 20vuodessa iso summa tilille homehtumaan. 90v mummu kuoli niin tilillä oli 120000€ rahaa. Itse ei käyttänyt kuin ruokaan ja lääkkeisiin.

Yhdeksänkymmenen vuoden säästöt, ei ole olleet hääppöiset tulot.

90 v mummu on päättänyt työuransa markka-aikaan. Silloin kaikki tienasi ehkä kuudesosan siitä mitä nyt.

No hinnatkin olivat vastaavasti alemmat, varsinkin autoilun osalta.

Suurimmalla osalla 90v mummoista ei ole ollut ajokorttia tai autoa. Puhelinta heillä ei ollut lapsena lainkaan, hyvä jos perheellä oli sellainen.

Senioriväki,  (tässä yli 65 v., ) on meillä ylivoimaisesti varakkain kansanosa.

Entäs sitten, he kuuluvat siihen sukupolveen, jotka osaavat itse tehdä ruokansa ja elää säästäväisesti. 

Vierailija
45/47 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla säästyi rahaa koronaikoina, kun ei paljon matkusteltu, eikä käyty ravintoloissa. On nyt hyvä, että on mistä ottaa.

Mene muualle leveilemään rahoillasi, kaikilla ei todellakaan ole mitään säästöjä korona-ajalta. Varsinkaan niillä jotka eivät voineet tehdä etätöitä. Jotenkin ärsyttää tuollainen minullapas on jäänyt säästöön. Olet näitä minä minä minä ihmisiä ilmeisesti. On kuule paljon ihmisiä joilla ei ole varaa säästellä yhtään mistään. Nämä jotka kehuvat säästöillään ovat yleensä muiden lompakolla lompakkoloi&set. Ovat sellaisia pihi penttejä ja aina muiden lompakolla, tarjootko kahvit.

Ilmainen neuvo, mene töihin ja säästä.

Ei tarvitse katkeroitua.

Vierailija
46/47 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johan on katkera kommentti! Olen ollut aina todella pienituloinen. Sitten menin opiskelemaan ja työllistyin parempiin töihin. Nyt säästän ihan kivoja summia kuukausittain. Miksi se sinua ärsyttää?

Vierailija
47/47 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taas valtamedian / hallinnon propagandaa ja disinformaatiota  että suomalaiset eivät ole köyhtyneet ja että ostovoima ei ole nollassa... puhumattakaan siitä mikä on Suomen kokonaistilanne, samaa agendaa:

Kehitysmaa

Valtavan kallis ja häikäilemätön ihmisten köyhdyttäminen menossa; sähkö, polttoaine, elintarvikkeet, kulutustarvikkeet, käyttövesi yms.

Ulosottoja ja leipäjonoa

Totalitarismi voimissaan

Valtava kuilu rikkaiden ja köyhien välillä

Väkivaltaa ja rikoksia, ulkona ei voi liikkua yksin

Oikeuslaitos mätä - uhrit syyllistetään ja itseään ei saa puolustaa tai saa pahemman tuomion kuin rikollinen

Koululaitos katastrofin partaalla, opiskelu on mahdotonta luokissa missä on häiriköiviä oppilaita ja jengejä... ja kiusaaminen on arkipäivää…

Korruptiot kukoistavat ne vain piilotetaan

Hallinto tukee vain eliittiä, eliitin sähkötuki ilman tulorajaa viimeisimpiä esimerkkejä… ”hyvin tehty tuki jota saa hallinto itse (ei mitään epäilyttävää tässä eihän) sekä hallinnon hyvä-veli-sisko-kerho = eliitti…

Ja mikään puolue ei tule poistamaan katteiden valtavia nostoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi