Mitä miehenne tekisi jos laittaisitte tekstiviestin
" Tule äkkiä kotiin tai saan hermoromahduksen" ? *asiaa harkitseva*
Kommentit (10)
Ei olisi kovinkaan yllättynyt, koska melko usein puhelimessa puhuessamme räyhään jotain turhaa :).
Jos sepustaisin, että nyt on paras tulla ja vähän äkkiä, niin varmaan tarjoutuisi pyytämään vanhempansa meille avustamaan. Töistä tuskin lähtisi, vaikka on kyllä joskus lähtenyt..
mutta vaikka oisin siis kotonakin, niin pelästyis kyllä todella!
Kun mut raiskattiin niin mies oli omissa maailmoissa muutaman viikon ja sen jälkeen on ollut kuin ei mitään ois tapahtunut.
Itse vaivuin vakavaan masennukseen tuolloin ja eräs ystäväni vei minut sitten lääkäriin. Mies ei tehnyt mitään...
" soita piipaa auto vielä kun kykenet käyttämään puhelinta=)"
on kyllä joskus lähtenyt aikaisemmin töistä vastaavan viestin takia :)
kun olen laittanut viestiä, että kohta menee hermot, et sun lapset rakastaa sua. Toimii aika hyvin.
Vierailija:
Kun mut raiskattiin niin mies oli omissa maailmoissa muutaman viikon ja sen jälkeen on ollut kuin ei mitään ois tapahtunut.
Itse vaivuin vakavaan masennukseen tuolloin ja eräs ystäväni vei minut sitten lääkäriin. Mies ei tehnyt mitään...
Oletteko jutelleet asiasta jälkeenpäin?
Mies ei tehnyt yhtään mitään, tuli kotiin joskus 3-4 tunnin kuluttua...
tällä hetkellä vaan se on kotona lasten kanssa ja mä töissä...enkä yhtään ihmettelis jo tollanen puhelu tulis...
ja jos oikeesti hätä olis sellanen niin tulis kotiin suorinta tietä. Meinas joskus ajaa 300 km mun masennuksen takia.