Täytän hetken kuluttua(muutama kuukausi) 40v, ollaan yritetty kolmatta lasta kohta
neljä vuotta. Kaksi ekaa syntyi suht helpolla,heillä ikäeroa nelisen vuotta.Tulemme mieheni kanssa perheistä joissa molemmissa kolme lasta.En voi uskoa enää todeksi että tämä on tässä.
Kommentit (27)
Olen kyllä sairastellut gyne.juttuja aika lailla.On ollut kohtutulehdusta ym.
kolamtta yritetty 2kk ja ikää mulla 36v
2 ekaa tärppäs heti.....
Tälläisissä tapauksissa IVF tai joku muu hoito auttaa.
Ykstyiselle pääsee tutkimuksiin heti ja parhaimmassa tapauksessa seuraavista menkoista aloitetaan hoito.
neljä vuotta on aika pitkä yrittää ja yrittää
väsäämisen kun olin 38v, tulin raskaaksi kerran vuodessa ja sain 2 km, nuorimmainen syntyi kuukautta ennen kuin täytin 42v. Ihanaa tulla äidiksi tässä iässä. Nyt kohta jo kouluun menossa....
Nainen on hedelmällisin 20 - 22-vuotiaana. Hedelmällisyys alkaa selvästi laskea noin 30-vuotiaana ja vielä selvemmin 35-vuotiaana.
Nainen on hedelmällisin 20 - 22-vuotiaana. Hedelmällisyys alkaa selvästi laskea noin 30-vuotiaana ja vielä selvemmin 35-vuotiaana.
kolamtta yritetty 2kk ja ikää mulla 36v
2 ekaa tärppäs heti.....
Me pöllöt yritettiin kuusi vuotta kunnes älyttiin ettei onnistu ilman hoitoja.
Hoidoilla tärppäs heti. 41 olin kun tulin viimmeisen kerran äidiksi.
Ja sitten, kun lapsi on 15v. niin on tosi iloinen, että sen mutsi on mummo ikäinen!!! Niin, että miettikää vähän kannattaako enää väkisin yrittää. Minusta aika itsekästä!!!
Me pöllöt yritettiin kuusi vuotta kunnes älyttiin ettei onnistu ilman hoitoja.
Hoidoilla tärppäs heti. 41 olin kun tulin viimmeisen kerran äidiksi.
Vuosi yritystä ja sitten tutkimuksiin.
Ja sitten, kun lapsi on 15v. niin on tosi iloinen, että sen mutsi on mummo ikäinen!!! Niin, että miettikää vähän kannattaako enää väkisin yrittää. Minusta aika itsekästä!!!
Jos pillereiden pois jättämisestä on aikaa 1½ vuotta - sen sisälle mahtuu yksi kemiallinen raskaus ja 1 keskenmeno?
Olen kuitenkin tullut raskaaksi (kahdesti).
Mummot ovat vanhoja naisia, 70-100 vuotiaita. Nykynaiset ovat nuorekkaita ihmisiä eivätkä mitään huivipäitä vielä n. 55-vuotiaina jolloin lapsi olisi 15-vuotias.
Joko olet 15-vuotias tai sitten vain helvetin tyhmä.
Kuten tämä kadonnut 39 v perheenäit joka oli tappanut itsensä.
Pukeutui niin mummomaisesti kun olla ja voi. Helmet kaulaan vielä, niin avot.
Pääsette vielä lapsettomuushoitoihin jos on tarvetta.