Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin kampaajalla ja pyysin anteeksi yskää,kampaaja sanoi ei se mitään heilläkin oli edellisviikolla koko perheellä noro!

Vierailija
28.02.2023 |

Kuka tulee töihin tuossa tilanteessa kun kaikki tietävät,että ihminen levittää virusta vielä pari viikkoa vaikka itsellä oireet jo loppuneet !😡

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylitöntä kertoa siitä tuolla tavalla mutta eihän kukaan voi pitää taudin loppumisen jälkeen kahta viikkoa saikkua. Haloo.

Vierailija
2/12 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaat vaan seuraavan kerran että teillä on spitaalia ollut nyt vuoden ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä tartuta enää.

Vierailija
4/12 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitan sinäkin levittämässä tautia kun yskit.

Vierailija
5/12 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se enää tartu, kun tauti on ohi ei se tartu. Ja mitäs tautia itse levität kun yskit kampaajalla ja missä lie muualla.

Vierailija
6/12 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa? Ei nyt kukaan voi olla poissa töistä pari päivää kestävän noron jälkeen paria viikkoa.

Vierailija
7/12 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄH HÄH!

Tämä on hienoa huumoria!

Siinä on sanavalmis kampaaja!

Vierailija
8/12 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä moukkiahan te olette tuossa molemmat olleet, tai kampaaja toki vähemmän, kun ei kukaan viimeviikkoisen noron vuoksi voi oikein enää töistä olla pois. 

Vierailija
9/12 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei levitä. Ja ehkäpä hän ihan v*ttuilessaan sanoi noin, koska itse tulit YSKÄSSÄ kampaajalle. Haloo?! Kuka menee yskässä kampaajalle, siinä kuitenkin aika läheisessä kontaktissa ollaan.

Vierailija
10/12 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ei ole mahdollista viikkoja karanteenissa.

Minä kävin tänään ottamassa tatuoinnin ja aika olisi ollut jo viime tiistaina,mutta sain viestin ettå

kumpikin liikkeessä työskentelevä pas koo kuumeisena perse pitkällä joten aikaa pitää siirtää( liikkeen omistaja on exäni joten voi puhua minulle suoremmin kuin muille asiakkaille).

Vierailija
11/12 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei levitä. Ja ehkäpä hän ihan v*ttuilessaan sanoi noin, koska itse tulit YSKÄSSÄ kampaajalle. Haloo?! Kuka menee yskässä kampaajalle, siinä kuitenkin aika läheisessä kontaktissa ollaan.

Eläin allergia,yskin koiran takia ja kerroinkin tämän kyllä kampaajalle. Ap

Vierailija
12/12 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni on parturi-kampaamo kotonaan,tai siis autotallin yhteydessä . Isän jäätyä eläkkeellä tuo parturi on suuri tulonlähde.

Kun vanhemmilla oli jonkinlainen vatsaflunssa joka alkoi sunnuntai-yönä niin äiti perui kaikki maanantain ajat ja meni tiistaina töihin,tosin asiakkaiden välissä ravasi ripaskalla.

Kun kävin keskiviikkona kahvilla niin äiti ei uskaltanut juoda kahvia ettei taas tule vessarallia. Päätäänkin valitteli että särkee.

Yksityisyrittäjänä on rankkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä