Hei te paljon matkustaneet! Mihin paikkaan olet palannut useita kertoja takaisin?
Kommentit (996)
Saksassa ja Sveitsissä olen käynyt monesti. Kesällä tosi kaunista ja usein lämmintä, sopii erinomaisesti autoreissun kohteeksi, auton voi vuokrata periltä jos ei halua Suomesta tuoda. Turvallisia ja helppoja maita, ruokakin parhaimmillaan herkullista, samoin viini. Voi myös vuokrata pyörän ja ajaa vaikka naapurikylään ja takaisin, etäisyydet tosi lyhyitä Suomeen verrattuna.
Tukholman saariston pikku satamat.
Paikat missä on ystävystynyt paikallisten kanssa noin yleensä. Muuten tykkään kyllä vaihtaa maisemaa.
En nyt niin usein ole samoja paikkoja kolunnut.
Italiassa olen käynyt kolme kertaa. Se onkin ennätys samassa maassa käymiseen, jollei lukemattomia Ruotsin risteilyitä lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki-Vantaan lentoasemalle.
?
Miksi haluat lomailla Helsinki-Vantaan lentosasemalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mallorca, aina löytyy uutta kivaa tekemistä.
kerro kivoimmat paikat! Olen toukokuussa menossa ensimmäistä kertaa.
Olen eri tyyppi, mutta testaa ehdottomasti maisemajuna Palmasta Solleriin, jos et autoa vuokraa. Ihana, tunnelmallinen matka!!
Lentomatkailu pitäisi lailla kieltää. Turha esittää olevansa huolissaan maailman tilasta, kun lentelee loman viettoon. Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Lentomatkailu pitäisi lailla kieltää. Turha esittää olevansa huolissaan maailman tilasta, kun lentelee loman viettoon. Hävetkää.
Lentojen hinnat jatkaa nousuaan, joten se kyllä karsii tasaisesti pois matkailijoita. Hyvin toimeen tulevat matkailee tietysti edelleen, mutta keskiluokan reissut tulee vähenemään.
Italia lähinnä Rooma, Israel mutta aikaa on milloin viimeks, haluan joskus Vielä mennä.
Kouvolaan tietenkin. Upea kaupunkikaikilla nähtävyyksillä.
Helsinki-Vantaalle ja Oulunsalon kentälle
Florida. Aina takaisin saanut jo ystäviäkin että ikävä on sinne. Suku asuu siellä myöskin. Mikä siellä on ilmasto näin astmaatikko nauttii ihan hitokseen. Se ilmapiiri ja ne ihmiset eläimet metsät .kävelyreitit yms.
Skotlantiin palaan yhä uudelleen.
Lontoo. Uniikki paikka. Sieltä ei nähtävä ja koettava lopu vaikka kuinka kävisi. Lähikaupunkeihin helppo tehdä retkiä.
Vierailija kirjoitti:
Florida. Aina takaisin saanut jo ystäviäkin että ikävä on sinne. Suku asuu siellä myöskin. Mikä siellä on ilmasto näin astmaatikko nauttii ihan hitokseen. Se ilmapiiri ja ne ihmiset eläimet metsät .kävelyreitit yms.
Käyttääkö joku tosiaan vielä sanaa hitokseen?
Jotenkin mä aina vaan palaan työpaikalle. Tänäkin aamuna taas löysin sieltä itseni. Vaihtelu kyllä virkistäisi.
Helsinki-Vantaan lentoasemalle.