Hei te paljon matkustaneet! Mihin paikkaan olet palannut useita kertoja takaisin?
Kommentit (996)
Valehtelijoidenklubi taas jälleen kokoontuu,ollaan käyty siellä ja täällä heh heh ja aina vaan palataan sinne ja tänne.
Laskettelukeskus Italian alpeilla. Tuttu paikka, tutut rinteet, joten aikaa ei kulu turhaan etsimiseen ja tutkimiseen. Vain harrastuksen vuoksi samaan tuttuun paikkaan. Muutoin matkoilta haetaan uusia elämyksiä ja kokemuksia. On niin paljon nähtävää ja koettavaa, ettei ole järkeä matkustaa samaan paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Valehtelijoidenklubi taas jälleen kokoontuu,ollaan käyty siellä ja täällä heh heh ja aina vaan palataan sinne ja tänne.
Se voi olla kotisohvalta vaikea ymmärtää, että monet käy monta kertaa vuodessa jossain. Itse käynyt tänä vuonna Italiassa, Kreikassa ja Espanjassa.
Kaukomaista rakastan Mexikoa. Euroopassa kaupunkikohteina lyömättömiä ovat Berliini ja Wien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla kotisohvalta vaikea ymmärtää, että monet käy monta kertaa vuodessa jossain. Itse käynyt tänä vuonna Italiassa, Kreikassa ja Espanjassa.
No minä olen käynyt melkein jokaisessa maassa.Eka matkan tein jo 1955,kohteena oli Intia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen matkustellut paljon 15 vuotiaasta lähtien. On ollut Inter railia, omalla autolla Euroopassa, normi viikkomatkailua, perhekohteita ja työn puolesta ulkomailla Euroopassa asumista.
Tuli jossain vaiheessa tunne, että kaikki paikat näyttää samanlaisilta. Lomalle lähteminen alkoi tympäistä eikä niistä ulkomaanlomista saanut enää mitään irti. Monta vuotta on tullut oltua Lapissa ja nautin niistä lomista todella paljon.
Mutta yksi kohde on aina, mihin palaan ja aion myös asua tulevaisuudessa pidemmän pätkän eli Rodos. Kaikkien halveksuma turistirysä :D Mutta mulle toinen kotisaari.
Tämä!! Rodos on myös minun suosikkikohteeni, varsinkin Rodoksen kaupunki. Aina jotain uutta nähtävää ja koettavaa. Kaksi ihanaa rantaa kävelyetäisyydellä. Muutto saarelle tulee ajankohtaiseksi muutaman vuoden kuluttua.
Samoin, just viikko sitten tulin vähän erilaiselta marraskuiselta Rodokselta. Käytiin jo pari kertaa aiemminkin tänä vuonna, ja vapuksi taas...
Minä olen matkustellut tuhansia kertoja.
Nimittäin olen mennyt ovesta ulos ja palannut aina kotiin.
Kuka lyö minut laudalta. Ei taida löytyä haastajaa.
Italiaan en kyllästy koskaan. Vaihtelen kyllä kohteita maan sisällä, ja löydän aina vaan toinen toistaan lumoavampia paikkoja. Yksi elämä ei riitä käysan läpi kaikkea sitä ihanuutta mitä Italialla on tarjota. Ainoa syy miksi en ole jo aikoja sitten muuttanut Italiaan, on Suomessa asuvat läheiset sukulaiset ja ystävät.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa joka vuosi. Joskus parikin kertaa vuodessa ;)
M60
ei mikään yllättävä konmentti keski-ikäiseltä mieshenkilöltä. Sek.siturismi ja sukupuolitaudit kukkii
Hollolassa kävin kerran,en palaa sinne enää koskaan,tulin takaisin viihtyisään perunakellariini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa joka vuosi. Joskus parikin kertaa vuodessa ;)
M60
ei mikään yllättävä konmentti keski-ikäiseltä mieshenkilöltä. Sek.siturismi ja sukupuolitaudit kukkii
Nimenomaantoivottavasti käytät edes ehkäisyä ja olet rehellinen muille seksikumppaneille missä reissaat. Itsellä katoaisi halut jos tietäisin tuollaisesta
Vierailija kirjoitti:
60 maata nähty. Useita moneen kertaan. Hinta-laatu suhteeltaan aivan ykkönen on Etelä-Afrikka, myös luonto sekä huippu ruoka- ja viinielämykset. Sama kellonaika kuin Suomessa. Kun illalla hyppää koneeseen niin aamulla oot perillä. Viikon reissujen tekeminen ei ole homma eikä mikään. Lennot olleet halvimmillaan 400-500e menopaluu. Pitää vain valita oikea ajankohta ja muistaa ottaa huomioon varallisuuserojen tuomat turvallisuushaasteet.
Mikä olisi paras ajankohta?Ensimmäistä Etelä-Afrikan reissua ja pientä safaria suunnitttelen
Uudelleen on tullut palattua Islantiin, Portugaliin, Argentiinaan, Uuteen-Seelantiin ja Singaporeen, toki johonkin muihinkin. Pidän paljon sellaisista paikoista, joissa on puhdasta ja turvallista, joten menen harvoin isoimpiin kaupunkeihin (poikkeuksena Singapore). Nautin luontokohteista ja patikoinnista, mutta myös hyvästä ruoasta ja historiasta.
Tämä!! Rodos on myös minun suosikkikohteeni, varsinkin Rodoksen kaupunki. Aina jotain uutta nähtävää ja koettavaa. Kaksi ihanaa rantaa kävelyetäisyydellä. Muutto saarelle tulee ajankohtaiseksi muutaman vuoden kuluttua.