Hei te paljon matkustaneet! Mihin paikkaan olet palannut useita kertoja takaisin?
Kommentit (996)
Kotiin on palattu, ainakin toistaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Habe mein Herz in Berlin verloren. Kapkaupunki ja ylipäätään sen ympäristössä oleva Western Cape.
Katseita paikkoja. En edes mainitsi.
Thaimaa, Italia. Thaimassa on talo ja Italiasta harkitaan loma-asunnon ostamista
Pattayalle tulee mentyä aina uudelleen ja uudelleen. Joku sinne vain vetää setämiestä.
Lontoo, Rooma, Gardan seutu, Berliini, München, Espanjan etelärannikko, Kreikassa pikkusaaret, Bangkok.
Olen matkustellut paljon 15 vuotiaasta lähtien. On ollut Inter railia, omalla autolla Euroopassa, normi viikkomatkailua, perhekohteita ja työn puolesta ulkomailla Euroopassa asumista.
Tuli jossain vaiheessa tunne, että kaikki paikat näyttää samanlaisilta. Lomalle lähteminen alkoi tympäistä eikä niistä ulkomaanlomista saanut enää mitään irti. Monta vuotta on tullut oltua Lapissa ja nautin niistä lomista todella paljon.
Mutta yksi kohde on aina, mihin palaan ja aion myös asua tulevaisuudessa pidemmän pätkän eli Rodos. Kaikkien halveksuma turistirysä :D Mutta mulle toinen kotisaari.
Berliini, Rooma, Firenze, Funchal.
Unonohin Norjan. Monta kertaa menty Ruotsin läpi Trondheimiin ja siitä alas rannikkoa sekä ylös Lofooteille. Myös Ruotsissa Abisko hieno. Ensi kesänä taas.
Ensi keväänä ehkä Köpikseen tai Budapestiin, saas nähdä!
Vierailija kirjoitti:
Olen matkustellut paljon 15 vuotiaasta lähtien. On ollut Inter railia, omalla autolla Euroopassa, normi viikkomatkailua, perhekohteita ja työn puolesta ulkomailla Euroopassa asumista.
Tuli jossain vaiheessa tunne, että kaikki paikat näyttää samanlaisilta. Lomalle lähteminen alkoi tympäistä eikä niistä ulkomaanlomista saanut enää mitään irti. Monta vuotta on tullut oltua Lapissa ja nautin niistä lomista todella paljon.
Mutta yksi kohde on aina, mihin palaan ja aion myös asua tulevaisuudessa pidemmän pätkän eli Rodos. Kaikkien halveksuma turistirysä :D Mutta mulle toinen kotisaari.
Olet varmaan asunut Rhodoksella edellisessä elämässä.
Ruotsissa olen käynyt 5451 kertaa,aion kohta taas mennä sinne.
Italia ja Madeira.
Italia monella tasolla tärkein ja tutuin.
Kreikkaan ja Italiaan palaan aina uudestaan.
Italiaan ja Ranskaan.