Hei te paljon matkustaneet! Mihin paikkaan olet palannut useita kertoja takaisin?
Kommentit (996)
Amsterdam, Kreikan saaret ja Dominkaaninen tasavalta ovat olleet ainoat paikat itselleni. En ymmärrä miksi olen kuluttanut aikaa ja rahaa pyöriessäni maailmalla.
Wirn on jotenkin hieno, etenkin Schönbrunnin linnanpuisto.
Tukholma, Tallinna, Dresden ja Berliini.
Kreikan saaristo, etenkin ne monet pienet saaret.
Matkustettiin jälleen Tanskaan. On se huikea maa!
Kotiin olen joka reissulta palannut
Sisilia, Budapest,Rooma, Berliini ja tietenkin Tallinna.
Lontoo x4, Tokyo & Kyoto x4, Bangkok x6, Berliini x2 ja edelleen menisin uudelleen näihin paikkoihin vaikka monta kertaa käynyt jo. Lontoon 5. reissu jo varattu.
60 maata nähty. Useita moneen kertaan. Hinta-laatu suhteeltaan aivan ykkönen on Etelä-Afrikka, myös luonto sekä huippu ruoka- ja viinielämykset. Sama kellonaika kuin Suomessa. Kun illalla hyppää koneeseen niin aamulla oot perillä. Viikon reissujen tekeminen ei ole homma eikä mikään. Lennot olleet halvimmillaan 400-500e menopaluu. Pitää vain valita oikea ajankohta ja muistaa ottaa huomioon varallisuuserojen tuomat turvallisuushaasteet.
En nyt niin paljon matkustaneen, mutta veri vetää usein Lontooseen. Siellä olen käynyt useamman kerran.
Miljoonakaupungit
Nykki, Lontoo ja Berliini ovat olleet suosikkeja.
Olin viime kesänä monen vuoden jälkeen Singaporessa. En enää matkusta viikonlopuksi.
Lontoossa ollaan oltu monta viikko 8. Joskus myös syyslomalla. Kesäloma ja joulu vaihdetaan koteja.