Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te paljon matkustaneet! Mihin paikkaan olet palannut useita kertoja takaisin?

Vierailija
28.02.2023 |

Miten on?

Kommentit (996)

Vierailija
881/996 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

New York 5 kertaa

Krakova 7 kertaa

South Florida (Miami, Ft.Lauderdale, Naples, Tampa, Deerfield) +30 kertaa

Noihin voisin mennä ja meenkin vielä monen monta kertaa.

Kiina, Thaimaa, Intia, Kreikka löytyy myös paljon kivoja paikkoja ja hyvää ruokaa.

50 eri maata lähestyy, nyt taitaa olla 43 kasassa

Vierailija
882/996 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Habe mein Herz in Berlin verloren.  Kapkaupunki ja ylipäätään sen ympäristössä oleva Western Cape.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/996 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin, ihan joka reissulta :)

Mutta tosiaan matkakohteista Kreeta ja Espanjan Andalusia (muukin kuin rannikko) ovat yksiä suosikeistani.

Vierailija
884/996 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa olen käynyt kolme kertaa, mutta se on tylsähkö paikka ja saasteinen. Enää en jaksa. Lisäksi metrolla matkustamista inhoan nykyisin.

Nykyisin käyn sen sijaan Kööpenhaminassa, nyt olen kahtena viime summerina ollut siellä. Siellä ei tarvi metroa käyttää, vaan polkupyörällä saavuttaa kaiken. On myös esim Helsinkiä huomattavasti sympaattisemman oloinen, sekä kauniimpi. Kallis kyllä, kahvia ei alle 4€ saa.

Vierailija
885/996 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Filippiinit Manila, Mindoro Puerto Galeta, Boracay. Thaimaa Bangkok, Chiang Mai, Pattaya, Koh Tao

Vierailija
886/996 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äpätti 

Vierailija
887/996 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sveitsi, ihan Ok, vaan minun kohdalla kyllä hieman "ahdistaa" kun vuoria kaikkialla, kyllä se meri pitää olla ns. kivenheiton päässä.

Onhan siellä aika isojakin järviä : Geneven järvi, Zuerichin järvi, Bodensee ja Vierwaldstättersee, Walensee, Zugersee ja vielä pienempiä järviä toki muutamassa noissa alpit ovat ihan taustalla.

Vierailija
888/996 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v sitten olisi voinut kirjoittaa pitkänkin listan, mutta nykyään kaikki paikat on pilattu feikkipakolaisilla ja wokehörhöilyllä ja muulla syövällä.

Vierailija
889/996 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskan rivieralla olen ollut monesti estetiikan  ja sään takia, vaikka en muuten Ranskaa fanitakaan erityisesti. 

Vierailija
890/996 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan Israel, Egypti, Las Palmas, Puerto de la Cruz ja nykyään Italia

Vierailija
891/996 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYC, Rooma, Nizza ainakin.

Vierailija
892/996 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pattaja

Vierailija
893/996 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hirveän monessa paikassa käynyt, mutta Israeliin palaan aina uudestaan. Ihanat Raamatun maisemat, Valitun Kansan ihmiset, taivaallinen ruoka ja yleinen pyhyyden läsnäolo ovat ainutlaatuinen yhdistelmä. Olen myös tavannut monia samanhenkisiä matkailijoita, joista osasta on tullut ihan ystäviäkin.

Vierailija
894/996 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranska, Lontoo, Rooma, Praha, Singapore, Usa, Karibia, 

Vierailija
895/996 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vitsi oli vanha jo silloin, kun se tuli tässä ketjussa ekan kerran. 

Vierailija
896/996 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoo, kaupunkilomalla on käyty monessa paikkaa, mutta tuolla on aina jotain kivaa löydettävää. Ja globaalissa mittakaavassa ei häviä kaukokohteille millään tapaa, lisäksi helppo ja joskus aina halpakin päästä paikalle. Toinen lähellä oleva oli Budapest ja kylpylät kuumine altaineen, mutta kun ryanair ei enää lennä niin ei oo tullu mentyä.

Vierailija
897/996 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15v sitten olisi voinut kirjoittaa pitkänkin listan, mutta nykyään kaikki paikat on pilattu feikkipakolaisilla ja wokehörhöilyllä ja muulla syövällä.

En paljasta mun mestoi

- Coco

Vierailija
898/996 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivalkoskelta olen löytänyt itseni monesti. Sinne siis keväällä.

Vierailija
899/996 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lontoossa olen käynyt kolme kertaa, mutta se on tylsähkö paikka ja saasteinen. Enää en jaksa. Lisäksi metrolla matkustamista inhoan nykyisin.

Nykyisin käyn sen sijaan Kööpenhaminassa, nyt olen kahtena viime summerina ollut siellä. Siellä ei tarvi metroa käyttää, vaan polkupyörällä saavuttaa kaiken. On myös esim Helsinkiä huomattavasti sympaattisemman oloinen, sekä kauniimpi. Kallis kyllä, kahvia ei alle 4€ saa.

summerina

Vierailija
900/996 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotlanti vuokra-auton kera: linnat, ihanat kansallispuistot ja luonto nummineen, saarineen ja järvineen sekä uskomattominen maisemineen Isle of Skyesta pohjoisrannikolle ja etelä-skotlannin vuorille. Edinburghissa ja Glasgowssa yleensä viihdyn vain päivän rennosti kaupungissa. Moni kiertää asuntoautolla myös, minä yleensä bed&breakfast -taktiikalla. 

Rooma taas sitten ihan toisesta syystä: historian havinaa, kahviloita, kulttuuria ja ruokaa.