Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te paljon matkustaneet! Mihin paikkaan olet palannut useita kertoja takaisin?

Vierailija
28.02.2023 |

Miten on?

Kommentit (996)

Vierailija
41/996 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Lappi, Itä-Afrikka (lähinnä Kenia ja Tansania) ja Islanti. Tuossa järjestyksessä.

Vaikka on muitakin paikkoja, joissa olen käynyt useammin kuin kerran, niin luontokohteet on mun juttu.

Vierailija
42/996 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanzarote

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/996 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä käynyt 12 kertaa, 13 reissu tulossa keväällä.

Bulgariassa käynyt viidesti ja kuudes reissu tulossa kesällä.

Espanjassa muutaman kerran.

Vierailija
44/996 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai joka talvi. Upeat korkeatasoiset hotellit, siistiä joka paikassa eikä örveltäviä kaljaveikkoja.

Keväisin käymme Alpeilla, upeat maisemat, kiehtovaa kierrellä myös kesällä.

Syysloman aikaan jokin Kreikan saarista, neljästi käyty Kreetalla, kaunis saari ja luonto.

Vierailija
45/996 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasian suuntaan tulee reissattua yhä uudelleen, lähinnä Vietnamiin,.Kyse on kuitenkin siitä, että asun täällä talvet.

Puhuttaessa ihan lomailusta, Kreikan Kykladit ovat loputtoman kiehtovia. Muutkin Kreikan saarista ja Välimeren Euroopan puoleinen alue ylipäätään.

Pohjois-Euroopasta haluan nostaa esiin Liettuan pääkaupungin Vilnan, jossa olen käynyt usein. Ihastuttava, Suomessa vähemmälle huomiolle jäänyt kohde.

Vierailija
46/996 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on paljon, missä olen käynyt monta kertaa. Liian pitkä lista, mutta Berliini on yksi parhaista, jonne menee aina mielellään takaisin. 

Kuubassa olen käynyt vain kerran, mutta haluaisin mennä uudelleenkin. 

Vierailija
47/996 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korfu, useamman kerran ja taas havittelen sinne pääseväni.

Vierailija
48/996 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

USA. Olen asunut siellä ja siellä on valtavasti hyvin erilaisia ja hyvin mielenkiintoisia paikkoja. Grand Canyon on aivan mykistävä.

Mielestäni se ei ole niinkään palaamista takaisin johonkin paikkaan jos aina käyt eri paikassa USA:ta. Vähän sama kuin sanoisi että aina uudelleen lomillani palaan Eurooppaan.

Vierailija
49/996 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Britanniassa olen käynyt toistakymmentä kertaa. Lontoo on suosikkikaupunkini, mutta sen lisäksi myös Walesissa ja Skotlannissa.

Yksinhuoltajana 90-luvulla Kreikan saaret olivat helppo ja turvallinen kohde lapsen kanssa. Yhdeksän tai kymmenen kertaa käytiin eri puolilla, aina eri saarella tai ainakin eri kohteessa (Kreeta oli ainoa saari, jossa käytiin kaksi kertaa, ensimmäisellä kerralla Rethymnonissa ja toisella jossain saaren itäpäässä).

Viroon tulee tietysti palattua useamman kerran vuodessa ihan vain siksi, että se on niin lähellä.

Aika paljon olet yh:ksi matkustellut, menikö elarit reissuun ja sitten syötit lapselle kaurapuuroa kotona? Vai oma iskäsikö maksoi matkat?

Vierailija
50/996 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Britanniassa olen käynyt toistakymmentä kertaa. Lontoo on suosikkikaupunkini, mutta sen lisäksi myös Walesissa ja Skotlannissa.

Yksinhuoltajana 90-luvulla Kreikan saaret olivat helppo ja turvallinen kohde lapsen kanssa. Yhdeksän tai kymmenen kertaa käytiin eri puolilla, aina eri saarella tai ainakin eri kohteessa (Kreeta oli ainoa saari, jossa käytiin kaksi kertaa, ensimmäisellä kerralla Rethymnonissa ja toisella jossain saaren itäpäässä).

Viroon tulee tietysti palattua useamman kerran vuodessa ihan vain siksi, että se on niin lähellä.

Aika paljon olet yh:ksi matkustellut, menikö elarit reissuun ja sitten syötit lapselle kaurapuuroa kotona? Vai oma iskäsikö maksoi matkat?

En ole tuo, mutta sivuhuomautuksena: ei kaikki yh:t ole köyhiä. Jotkut on hyväpalkkaisiakin mammoja. 

Vierailija
51/996 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreeta ja Irlanti on mun lemppareita. Kävin Kreetalla aikoinaan sellaisella villiyrttimatkalla, jossa tutustui enemmänkin paikalliseen elämäntapaan ja ihmisiin, ja ihastuin. Irlanti taas ihastuttaa vihreydellään ja rentoudellaan, lähinnä maaseudulla ja pienissä kaupungeissa tykkään matkailla, en niinkään jossain Dublinissa.

Ollaankohan me oltu samalla villiyrttimatkalla Kreetalla, siis saman järjestäjän? Jos matkoja järjestäisi joku muukin toimija, lähtisin uudelleen.

Vierailija
52/996 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korfu.

Vierailija
53/996 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venetsia.

Vierailija
54/996 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vain Italia.

Vierailija
55/996 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Las Vegasissa käynyt useamman kerran, aina löytyy jotain uutta (myös lähiympäristöstä). Lisäksi Kreikan Pargassa käynyt paristi ja aion mennä uudestaan.

Vierailija
56/996 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooma. Monta kertaa olen käynyt ja vieläkin on paikkoja näkemättä.

Vierailija
57/996 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rooma. Monta kertaa olen käynyt ja vieläkin on paikkoja näkemättä.

Joo, samoin.

Vierailija
58/996 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo, mutta sivuhuomautuksena: ei kaikki yh:t ole köyhiä. Jotkut on hyväpalkkaisiakin mammoja. 

Samoin kuin ett kaikki työttömät on köyhiä.

Mulla parikin kaveria jotka yh ja kuitenkin ihan johtajatason uraa tehty, eikä ihan missään nyrkkipajoissa.

Vierailija
59/996 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreikan Pargassa käynyt paristi ja aion mennä uudestaan.

Mitä sä siellä Pargassa teet? Kerran olin viikon ja ihan ylitse muiden tylsyydessä😆, en tiiä mikä siinä oli, ei iskenyt yhtään.

Vierailija
60/996 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietnam

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme