Hei te paljon matkustaneet! Mihin paikkaan olet palannut useita kertoja takaisin?
Kommentit (996)
Tukholmassa olen käynyt ylivoimaisesti eniten, en pysty määrää laskemaan. Siellä on helppo piipahtaa viikonloppuna. Museoita, näyttelyitä, kulttuuria riittää samoin kuin kivoja ja hyviä ravintoloita. Kiva myös katsoa kauniita ihmisiä.
Lontoossa ja yleensäkin Brittein saarilla on aina kiva käydä. Historiaa,kulttuuria ja näkemistä riittää. Kello viiden tee pittoreskissa kahvilassa on aina elämys.
Lämpöä ja aurinkoa haen mieluiten Espanjasta, sekä mantereelta että Kanarialta. Pidän espanjalaisesta ruuasta ja siitä, että infrastruktuuri on kunnossa, helppo tehdä pitkiä kävelylenkkejä. Helppo myös tehdä pikkuretkiä paikallisbusseilla maalaiskyliin.
Alpit, Italia ja Madeira. Muualla on tullut käytyä vain kerran, mutta noissa useamman kerran.
Olen aina palannut sinne mistä olen lähtenyt
Alpit, niin kesällä kuin talvella
Saaristoon ja Ahvenanmaalle. Käydään joka kesä ainakin jossain päin. Rakastan niin sitä tunnelmaa.
Hastings Britanniassa, kannattaa kokeilla. Tuntuu ihan erilaiselta kuin esimerkiksi Lontoo tai muut keskemmällä olevat kaupungit.
New York ja Manhattan. No, se vaan on.
Etelä-Ruotsin Skåne, ihana paikka kevättalvisin ja keväisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
München ja Marbella.
Mä tykkäsin Marbellasta, oli kaunis kaupunki, mutta itse pidin sitä sen verran pienenä ja tylsänä, etten löytäisi hirveästi halua palata monia kertoja uudelleen.
Me tykättiin niin paljon, että ostettiin talo sieltä.
Berliini, München ja San Diego on mulle sellaisia paikkoja.
Berliini siksi, kun on lähellä ja suht halpaa mennä. Kaupunki on mielenkiintoinen ja tarjoaa kaikille jotain.
München siksi, kun olen Bayern Münchenin kannattaja. Matseja tulee käytyä siellä silloin tällöin katsomassa. Mielestäni Allianz Arena on Euroopan hienoin jalkapallostadion.
San Diego on hieno sekoitus Pohjois-Amerikkaa ja latinalaista Amerikkaa. Kaupunki itsessään ei ole hirveän suuri, mutta olen menettänyt sydämeni paikalle. Siellä on hieno luonto, hyvä sää, vähemmän saasteita kuin pohjoisempana Kaliforniassa. Upea sekoistus eri maiden keittiöitä ja ihan aiheesta kehutut mantereen parhaat ruokarekkojen tarjonnat. Ihmiset on siellä sopivan rentoja eikä ihan niin täydellisiä "näyttäytyjiä", kuin vaikkapa enkelten kaupungissa. Tyyni valtameri on vahvasti läsnä siellä ja erilaista tekemistä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki. Mahtava paikka.
Oletteko jostain Vantaan Korsosta kotoisin 😄
Vierailija kirjoitti:
Kotiin.
Sama täällä, kotiin on palattu useimmiten.
Minusta on muutenkin hauskempaa mennä paikkoihin, joissa en ole aiemmin käynyt.
USA. Olen asunut siellä ja siellä on valtavasti hyvin erilaisia ja hyvin mielenkiintoisia paikkoja. Grand Canyon on aivan mykistävä.
Vierailija kirjoitti:
Muutamat Kreikan saaret on sellaisia.
Hampuri ja Lyypekki.
..niin ja Äkäslompolo😊
Pariisi Lontoo, Berliini sillä kulttuuriharrastukset.
Kreikan saarilla, Rodos, Kreeta, Kos joka vuosi. No, pari vuotta jäi väliin mutta taas keväällä mennään. Villitsee mun nämä Kreikan tummat yöt:)
Ei ole paikkaa, mutta Manner-Espanja on meitä miellyttänyt ja kierrelty siellä ympäriinsä rannikolla ja sisämaassa.
Mieluummin tutustun uusiin paikkoihin.