Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te paljon matkustaneet! Mihin paikkaan olet palannut useita kertoja takaisin?

Vierailija
28.02.2023 |

Miten on?

Kommentit (996)

Vierailija
381/996 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksista näkee, että suurin osa haluaa palata paikkaan missä on jakanut tavaraansa paikallisille miehille. Sehän se suomalaisen naisen matkustamisen motiivi on.

Jep, Simpele 😉🤫

Vierailija
382/996 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinna 😂 ei mua se paikka yhtään kiinnosta, mutta jos haluaa pientä taukoa arkeen niin sitten sinne.

Pariisissakin on tullut useamman kerran käytyä, vaikka en sinne niin ole kaivannut. Berliini myöskin, ensi kesänä sinne taas kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/996 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa nää malagat, teneriffat, fuget ja inglesit. 😂

No jep. PALJON MATKAAVAT tässä kertovat kokemuksiaan. 

Matkoja ne on ihan samalla tavalla kuin muutkin. Itse olen reissannut sen 45 maata ja nyt mun toivelistan ykkönen on Teneriffa. Hirveän monipuolinen luontokohde, on merta, rantaa, vuoristoa, vaellusreittejä!

Vierailija
384/996 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palman mainingit

nähnyt oon

tahdon taas

aurinkoon

Vierailija
385/996 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan palannut. Olen suosinut aina uutta kohdetta. Barcelona on varmaan ainoa (Tukholma ja Tallinna ja Pärnu myös helppouden takia), jossa olen käynyt useamman kerran, eri syistä. Enkä nytkään osaisi päättää jos jonnekin pitäisi palata?? Sisilia ehkä, Malesia tai Australia??

Vierailija
386/996 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksista näkee, että suurin osa haluaa palata paikkaan missä on jakanut tavaraansa paikallisille miehille. Sehän se suomalaisen naisen matkustamisen motiivi on.

So what. Mitä muiden matkustusmotiivit sinulle kuuluu? Edes ne Thaimaan matkailijat, naimattomat vanhatpojat? Vai nekö hyväksyt?

Vierailija
387/996 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

75 maata ja erilaista itsehallintoaluetta käyty mutta enpä sillä niinkään pullistele. Sadan maan käyneille on Travellers Century Club jonka listalta oon poiminut ihme tärppejä mihin en muuten olis älynny mennä kuten Huippuvuorille tai vaikka Ceutalle.

Et taida oikeasti olla kiinnostunut matkailusta jos pitää jostain erikseen etsiä mihin voisi mennä.

Vierailija
388/996 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä passi on kätevämpi kuin henkkari, jolla ei taida tehdä oikein mitään. Ajokortti sentään kait pitää enää vain poliisille joskus harvoin näyttää, pankissa ei käy enää sekään. Kentällä printtaan yhä paperiset boarding passit käyttämällä passia siinä lootassa, kun en aio luottaa nettiin ja puhelimen akkuun jossain hottentottimestassa. Paperinen pruju toimii vaikka missä höpelössä. Sitä näkee melkoista peeloilua kentillä vaikka on mimmoset iipottimet jengillä.

Boarding passin saa tarvittaessa vaikka portilta tai transfer deskiltä. Toki sen voi mielenrauhan takaamiseksi printatakin, mutta mitään kamalaa ei tapahdu, vaikka se olisikin vain puhelimessa ja puhelin pimenisi.

Joillakin lentoyhtiöllä se maksaa erikseen. Esimerkiksi Ryanairilla 20 euroa

Vierailija
389/996 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, ilmankos pyörin koko ajan täällä Keravalla.

390/996 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin.

Vierailija
391/996 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan tarkoituksella aina eri paikkoihin lomalle. Työmatkoihin ei voi vaikuttaa, joten niissä nyt eniten varmaan Tukhomaa tai Berliiniä.

Vierailija
392/996 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Porvooseen on tullut palattua.

Vierailija
393/996 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkiin.

Vierailija
394/996 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Costa Bravalle Espanjan pohjois-osassa, kaupungeista Lontooseen.

Vierailija
395/996 |
02.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incel itkee😂

Yli 100 matkaa ja vain oman kumppanin kanssa paneskeltu.

Vierailija
396/996 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanarialle ,ei ole tarvinnut vielä  rannalle mennä,pariin kymmeneen vuoteen.

Vierailija
397/996 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puerto de la Cruz, Teneriffa. 6kk joka talvi. Ihanteellinen ilmasto, vehreä luonto, ei örveltäjiä.

Olen samaa mieltä. Käytännössä ainoita paikkoja, jossa pystyy oleilemaan olosuhteiden puolesta 6kk vuodesta. Aasiassa monsuunit, Euroopassa kylmää, Floridassa taifuunit. Muualla sitten kuumaa ja kuivaa, jopa saman saaren eteläosassa.

Ero tässä tapauksessa on että hän on asunut, ei ole lomalla, ja sillä on älyttömän suuri merkitys. Kun ja jos on vain loma moodi päällä jo lennolla voi käydä niinkuin sille entiselle miehelle  joka ei saanut aurinkoa  koska vietti sen  viikon putkassa ja sai kuljetuksen lentoasemalle kotiin lähdettäessä.

Vierailija
398/996 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia ja Sveitsi. Sveitsissä on tullut käytyä jo pienestä lapsesta asti, ja sinne haluaa aina takaisin. Italiassa (varsinkin Sisiliassa) on itselle monia niin rakkaita ja kauniita paikkoja, että löydän itseni aina uudestaan sieltäkin. 

Vierailija
399/996 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisiin.Kuinkahan monta kertaa olet ollut siellä. En vielä kertaakaan, mutta monta kertaa on tehnyt mieli.

Vierailija
400/996 |
07.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin lähteä miehen kanssa kuukauden lomalle Keski-Eurooppaan ja matkustella junalla paikasta toiseen, varata hotellin edellisessä kohteessa, hypätä junaan ja olla 1-3 päivää kohteessa. Eurooppa on niin täynnä historiaa ja nähtävyyksiä, vanhoja kaupunkeja, kulttuuria...

Niin minäkin, mutten ole parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan