Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te paljon matkustaneet! Mihin paikkaan olet palannut useita kertoja takaisin?

Vierailija
28.02.2023 |

Miten on?

Kommentit (996)

Vierailija
261/996 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaakaan en ole matkustanut mutta New Yorkiin menisin varmaan useita, useita kertoja.

Vierailija
262/996 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japaniin. Siellä on niin paljon tutkittavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/996 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein enää ymmärrä näitä ei ikinä kahta kertaa samaan paikkaa -ihmisiä. Eivätkö tunne itseään ja mieltymyksiään, vai matkustavatko vain todella harvoin.

Minä taas en ymmärrä näitä aina samaan paikkaan matkustavia. Eikö kiinnosta mikään uusi? Miksi matkustaa kahta kertaa kokemaan ja näkemään samoja juttuja?

Vierailija
264/996 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittein saaret. USA. Kreikka. Saksa.

265/996 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA 21 kertaa, Thaimaa 16 kertaa, Irlanti 6, Austraalia 5, Uusi Seelanti 3, Singapore 5, Malesia 6 kertaa...

266/996 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 46 eri maailman maassa. Luku olisi nyt reippaasti yli 50 mutta Korona tuli ja.....

Vierailija
267/996 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenlinnaan. Aina yhtä upea. 

Vierailija
268/996 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junaraiteet kuulostaa kivalta.

Kannattaa mennä poikittain makaamaan, niin kuolet varmimmin.

Vierailija
269/996 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan CT vähän kaukana, mutta suora lento Lontoosta tai Frankfurtista helpottaa elämää. Ei tarvii mennä Nairobin tai JoBurgin kautta. Eikä sinne mennä ja tulla kuin kerran tai pari suuntaansa vuodessa.

Otetaan Castle-oluet, kun tapaamme seuraavaksi Long Streetillä.

Vierailija
270/996 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin olen päätynyt palaamaan joka kerta.

271/996 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiaan.  

Vierailija
272/996 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vau ! Greenpointiin matkaan minäkin taksilla kuun lopussa noin kymmeneksi päiväksi zeitz Moccaa ja Norvail Foundation etc mielessä.

Vierailija
273/996 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 1988 ekakerran Thaimaahan ,nyt varmasti on jo yli 20 reissua takana ja aina se vaan lämpö on se juttu ja hymyjen maa mikä sinne vetää.....

Vierailija
274/996 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuntee Espanjasta Kanariansaaret, Mallorcan, Aurinkorannikon ja ehkä Barcelonan ja Madridin.999 Yksi sen upeimmista lomakohteista on kuitenkin Galicia, Portugalin "päällä" oleva luoteiskolkka vuonoineen, mahtavine hiekkarantoineen ja kalastajakylineen. Löytyy myös moderneja ja siistejä kaupunkeja, joissa historia ja nykyaika kohtaavat sulassa sovussa. Ihmiset ystävällisiä ja ruoka ihanaa. Jos olet patikoija, tee Santiagon tie. Kolme lentokenttää joihin pääsee helposti, itse käytämme yleensä Porton Sa Carneiroa josta hyvät bussiyhteydet. Googlaa! 😍

Minä kyllä tiedän Galician alueen, mutta se ei samalla tavalla kiinnosta kuin eteläisemmät osat. Tykkään esim. Valencian seudusta. Siellä on kuumaa eikä niin valtavia turistimassoja kuin vaikkapa Barcelonassa. Sieltä Aurinkorannikoltakin löytyy ihan kivoja paikkoja eikä ole pakko jumittaa turistikeskittymissä. Mainettaan parempi, mutta espanjaa on hyvä osata, jos turistipaikoista poikkeaa. Tämä on mielestäni se syy noiden torremoliksien suosioon; pärjää huonommallakin kielitaidolla.

Vierailija
275/996 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useita kertoja "rantalomalla" Gambiassa.

Siellä saa kehoposiitiivinenkin luumunuijaa.

Vierailija
276/996 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasian suunta.

Filippiiinit, Kambodzha, Thaimaa on suosikkeja. Vuodesta 2000 käynyt liki joka vuosi jossain näissä maissa. Siellä on moni asia kohdillaan.

Ei ole ravintoloissa palveluhaluttomia, ylipainoisia, hapannaamoja. Aina irtoaa hymy. Varsinkin naiset on mukavia. Nyt on koronavuoden jälkeen Thaimaassa monet hinnat nousseet n. 20%.

Vietnam ei niinkään innosta, Hanoissa ja pohjoisessa on vielä selvää kommunistimeininkiä.

Vierailija
277/996 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toin thaimaan kotiini, naisen muodossa.

En vaihtaisi kotimaiseen :)

Vierailija
278/996 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut vastaa pelkän maan? Eihän se ole samaan paikkaan palaamista, jos käyt eri kohteissa.

Vierailija
279/996 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Green Pointissa 2016-18. Onpas täällä nyt monta "kapkaupunkilaista"!

Vierailija
280/996 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin johonkin uuteen kohteeseen, Eurooppaa on vielä paljon kiertämättä.

Toisaalta haluan palata aina vaan uudestaan Britanniaan. Siellä olemme matkailleet useamman kerran ja Lontoota tutkimme vuoden verran, kun miehen työ vei meidän pienen perheen sinne. Ystävät kutsuvat meitä Cumbriaan, sinne haluaisin päästä uudelleen, ja varmaan sinne menemme heti kun terveys kestää.

Suomessa rakastan Lappia talvella ja Itä-Suomea kesällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi