Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin ongelmasi tällä hetkellä?

Vierailija
27.02.2023 |

Täällä muut voi antaa vinkkejä ongelman ratkaisemiseen tai olla muuten vaan tukena :)

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu ja kaikki hiekkavittuisuus, sekä kaikki, koko paskavaltio

Vierailija
82/96 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveyteen liittyvät,verenpaine stressistä,selkärangan murtuma ym.

Voi itku. Mistä tulee selkärangan murtuma?

Ei tarvitse kuin kaatua vaikka jäätikölle.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähes hävettää, kun täällä ( Suomessa ) ja minulla on loppujenlopuksi kaikki hyvin ( ainakin toistaiseksi).

Sitte ei tarvitse kuin lukea / katsoa maailman uutisia, niin voi helkutti, masentaa.

Ja toisaalta hävettää, etten löydä kissalleni uutta fiinin näköistä hiekkalaatikkoa. Joka ei todellakaan ole murheista suurin.

Vierailija
84/96 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että hain itse duuniin joka ei kiinnosta minua. Sain paikan.... äääh....

Minulla oli henk koht syyt päästä tuohon firmaan.

Olen ollu vajaan puoli vuotta, eikä minua kiinnosta oikeesti tippaakaan.

Satunnaisesti on ihan ok päiviä ja alan kai tottua, mutta muutamat ärsyttävät ihmiset pilaa hetkessä tuon vähäisenkin fiiliksen.

Mä en vaan tajua miten joku xxx märkäkorva ottaa itselleen sen roolin että hyökkää sanallisesti muiden kimppuun ihan vaan kun esitetään tavallinen kysymys jostain asiasta. Taitaa olla friikki itselleen ihan liian vaativassa tehtävässä eikä kestä stressiä.

Vierailija
85/96 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahapula ja siitä seuraava painostus vanhustyöhön, laitoskeittiöön, varhaiskasvatuksen puolelle tai naapuri Prismaan töihin. Juu yhteiskunta tarvitsee, mutta vihaisin jokaista edelle mainittua työtä ja tuskin olisi kovin pitkä työsuhde, kun hakisin kuitenkin ohessa jatkuvasti oman alan töitä.

Vierailija
86/96 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää. Sekä henkisesti että fyysisesti. On niin paljon kaikkea: pienet lapset, työt, terveysongelmia jne. Ei yhtä isoa ongelmaa, mutta monen pienen asian summa tuntuu raskaalta kantaa.

Vierailija
87/96 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt akuuttina tapauksena gradu ja kaikki siihen liittyvä. Pian ois myös esitys siihen liittyen ja se ahistaa. 

Vierailija
88/96 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ongelmia. Jos elää omaa elämäänsä, omien arvojen mukaan, niin ei ole ongelmia. Jos eteen tulee asia joka vaatii ratkaisua, niin se ratkaistaan. Ei pidä päästää asioita ongelmaksi asti.

Kaikki ei ole aina omissa käsissä.

Vierailija
89/96 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalinen voimattomuus järjestää kuolleena syntyneen lapseni hautausjärjestelyitä.

Tuntuu etten jaksa/pysty/tahdo enää edes hengittää.

Vierailija
90/96 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi, se että suomessa naiset on joka paikassa pomoilemassa minäminäminä eikä esim päästä työelämään. Vakava ongelma.

Vierailija
91/96 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillu ja kaikki hiekkavittuisuus, sekä kaikki, koko paskavaltio

Suomi on Miehelle aikalailla törkeän paskamaa. Totta. Ärsyttävää ja pakko keksiä joku muu maa mistä hakee duunia ja muuta.

Vierailija
92/96 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hirveälle nuo valittamiset, ku täällä Espanjassa kodittomat nukkuvat siltojen alla yms. Ongelman ratkaisukyky on nähtävästi laskusuunnassa?

Vierailija
93/96 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totaalinen voimattomuus järjestää kuolleena syntyneen lapseni hautausjärjestelyitä.

Tuntuu etten jaksa/pysty/tahdo enää edes hengittää.

Osanotot ja voimia sinulle! Toivottavasti saat apua tilanteeseen.

Vierailija
94/96 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua lähes hävettää, kun täällä ( Suomessa ) ja minulla on loppujenlopuksi kaikki hyvin ( ainakin toistaiseksi).

Sitte ei tarvitse kuin lukea / katsoa maailman uutisia, niin voi helkutti, masentaa.

Ja toisaalta hävettää, etten löydä kissalleni uutta fiinin näköistä hiekkalaatikkoa. Joka ei todellakaan ole murheista suurin.

Sama. Menin taannoin totaaliseen uutispimentoon joksikin aikaa kun valvoin vaan yöt ahdistuksessa asioista joille en voi mitään ja jotka ei edes kosketa mua.

Ihan kuin olis mun vastuulla käydä lopettamassa lapsiavioliitot Pakistanissa, happoiskut Intiassa, tyttöjen silpominen Keniassa jne. jne. jne. No ei se ole. Ja olen joka päivä kiitollinen omasta hyvästä tuuristani. Ei ole kenenkään syy eikä ansio mihin olosuhteisiin syntyi.

Yritän ajatella että tää on taas ongelmia nykymaailma vs. kivikautiset aivot, jotka on kehittyneet elämään yhteisössä jossa kaikki tapahtuva vaikuttaa kaikkiin ja itse voi vaikuttaa asioihin ympärillään. Ei ne pysty käsittämään netin uutistulvaa joka hetki kauheuksista tuhansien kilometrien päästä.

Nyt pystyn taas lukemaan uutisia ja ottamaan vähän iisimmin. Pahin ongelmani? Vaihdevuodet alkamassa ja heittämässä kaikenlaista luonnontuotetta tuulettimeen. Kroppani on aina ollut äärimmäisen herkkä hormoneille - voimakkaat oireet kaikissa kierron vaiheissa ja hormoniehkäisy täysin mahdotonta käyttää rajujen sivuoireiden takia - joten oletan että henkinen ja fyysinen romahdus tulee olemaan kamala, enkä voi sille mitään.

Vierailija
95/96 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan hirveetä, sairaudet ja loputon kafkamainen rumba t.huollon, kelan, työkkärin kanssa. Kaiken seurauksena yksinäisyys, syrjäytyminen, järkyttävä uupumus kun ei pysty nukkumaan. Ahdistaa helvetisti. Mulla ei ole hajuakaan mitä tässä nyt tapahtuu kun jouduin jättämään työkokeilun kesken kun niin huonossa kunnossa. Kyllä sitä hetken voi painaa vaikka kuinka hirveässä kunnossa mutta kun ihminen ei ole robotti. Ei tässä kai voi muuta kuin luottaa että jotenkin mä selviän vaikka elämä ei meniskään niinkuin toivoo. Nää "välitilat" on kyllä äärimmäisen raskaita.

Vierailija
96/96 |
28.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa, että olen pilannut aivoni (rauhoittavat ja viihde). En tiedä, voinko toipua enää ja kuka minua enää pitäisi kiinnostavana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän