Mikä on pahin ongelmasi tällä hetkellä?
Täällä muut voi antaa vinkkejä ongelman ratkaisemiseen tai olla muuten vaan tukena :)
Kommentit (96)
Tämän aloituksen hymiö! Muuten on kaikki kunnossa.
Rahan puute. Ja kyllä, olen hakenut töitä vaikka kuinka paljon.
Liika työmäärä. Tosin yritän ratkaista asian seuraavassa kehityskeskustelussa. Enemmän lomaa, vaikka sitten palkan kustannuksella.
Kauhea finni poskessa ja huomenna täytyisi pitää palaveri isolle joukolle. Taitaa elämä olla aika hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Masennus. En saa sen takia haettua töitä tai välttämättä edes poistuttua kotoa päiväkausiin.
Sama juttu. Ahdistukseen auttaa vain alkoholi mutta se ei pidemmän päälle ole hyvä juttu. Pakko alkaa syömään ahdistuslääkitystä ja ottaa yhteyttä lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myy persettä. Voisit ratkaista 2:n ongelman ja omasi samalla.
Sulla suurin ongelma on näköjään aivokapasiteetin vajaus.
t. eri
Rahaa saisi olla enemmän, mutta hoitovapaalla kun olen niin eletään nyt normaalia niukemmin kun sijoitusasuntommekin ollut remontissa. Mutta asiaan tulee toivottavasti pian muutos kun saadaan sinne vuokralainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myy ihan itse vain äläkä tarjoa fantasioitasi muille.
Olen viidennellä kuulla raskaana eikä yhdessä asumisesta tule mitään jatkuvien riitojen vuoksi. Mies ei kuitenkaan halua muuttaa erilleen.
Ikävä oikeusjuttu vienyt rahat ja mielenrauhan.
Avioero. Itse halusin, mutta tuntuuhan se. En ole kiveä. Ja olen mies.
Väsymys. Hyvä kun jaksoi tämän kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myy ihan itse vain äläkä tarjoa fantasioitasi muille.
Etkö lukenut avausta? Tarkoitus oli antaa vinkkejä. Tämä on nimenomaan loistava ehdotus, koska tässä ratkeaa kahden ihmisen ongelmat kerralla!
Saan tietää huomenna saanko opiskelupaikan vai en. Jännittää niin paljon, että olen huolissani saanko illalla nukuttua!
Dissosiaatiohäiriö, paniikkihäiriö, PTSD, vakava masennus ja ahdistuneisuus. En uskalla ulos, en uskalla viemään roskia, en uskalla kauppaan enkä ole taaskaan syönyt mitään tänään. Mut on pahoinpidelty useaan kertaan ja nyt pelkotilat on lamaavat. Tänään olen istunut kolme tuntia vessan lattialla itkemässä ja säikkymässä ääniä, välillä en uskalla nousta maasta.
Ainiin. Julkisesta terveydenhuollosta en apua saa.
Masennus. En saa sen takia haettua töitä tai välttämättä edes poistuttua kotoa päiväkausiin.