Mikä on pahin ongelmasi tällä hetkellä?
Täällä muut voi antaa vinkkejä ongelman ratkaisemiseen tai olla muuten vaan tukena :)
Kommentit (96)
Inhoan tilannettani, kun olen hankkinut ammattikorkeakoulutasoisen terveydenhoitoalan tutkinnon ja ei ole kiinnostanut koko ala sen jälkeen, kun tuli ensiksi influenssa- ja sitten koronarokotukset, käytännössä pakollisina. Olen hyvin terve, enkä tahdo vuosittain toistuvia rokotuksia.
Paska mies, ihan v*un sairas paskaläjä.
Ei rahaa edes päästä pois.
Vierailija kirjoitti:
Olen viidennellä kuulla raskaana eikä yhdessä asumisesta tule mitään jatkuvien riitojen vuoksi. Mies ei kuitenkaan halua muuttaa erilleen.
Menkää terapiaan niin opitte kommunikoimaan paremmin
Sain hammaslääkärin vasta 3 viikon päähän .
Vierailija kirjoitti:
Paska mies, ihan v*un sairas paskaläjä.
Ei rahaa edes päästä pois.
Toimiiko teidän ulko-ovenne kolikoilla?
Vierailija kirjoitti:
Olen viidennellä kuulla raskaana eikä yhdessä asumisesta tule mitään jatkuvien riitojen vuoksi. Mies ei kuitenkaan halua muuttaa erilleen.
Hanki selkäranka älä ole miehesi tossun alla. Sinulla on oikeus tehdä itse päätöksiä.
Kaikki on periaatteessa todella hyvin, mutta olen jatkuvasti liian uupunut tehdäkseni mitään muuta kuin työni ja lasten hoidon. Koko ajan päässä nalkuttaa ajatus, että kaikki olisi hyvin jos vaan vähän jaksaisin tsempata ja alkaisin urheilla ja pitäisin kodista parempaa huolta.
Oikeastaan ongelmani taitaakin olla lievän masennukseksen palaaminen. Lisätään sekin sitten näiden hoitamattomien hommien listaan.
Ilkeät päättäjät, kuin viholliset.
Ei ongelmia. Jos elää omaa elämäänsä, omien arvojen mukaan, niin ei ole ongelmia. Jos eteen tulee asia joka vaatii ratkaisua, niin se ratkaistaan. Ei pidä päästää asioita ongelmaksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dissosiaatiohäiriö, paniikkihäiriö, PTSD, vakava masennus ja ahdistuneisuus. En uskalla ulos, en uskalla viemään roskia, en uskalla kauppaan enkä ole taaskaan syönyt mitään tänään. Mut on pahoinpidelty useaan kertaan ja nyt pelkotilat on lamaavat. Tänään olen istunut kolme tuntia vessan lattialla itkemässä ja säikkymässä ääniä, välillä en uskalla nousta maasta.
Ainiin. Julkisesta terveydenhuollosta en apua saa.Oletko kokeillut huumeita? Opioidit voisi toimia sulle.
Älä sekoita ihmisen tilannetta; opioideihin ei kannata koskea. Rauhoittavat voisivat hieman auttaa mutta julkinen terv.huolto on mitä on.
Olen vähän aikaa sitten saanut kuulla olevani vakavasti sairas. Sairaus on elinikäinen, eikä parantavaa hoitoa ole. Vielä ei tiedetä, kuinka paha sairaus kohdallani on eikä etukäteen voi antaa tarkkaa ennustetta sairauden etenemisestä.
Tämä sairaus on ollut minulle shokki, mutta ihmiset ympärillä eivät ollenkaan tunnu ymmärtävän reaktiotani. Hokevat vain, että kyllä minut kuntoon saadaan, eikä tämä sairaus ole mikään iso juttu eikä minulle tule sairauden vaikeimpia oireita. Mietin, olenko sairauden lisäksi jotenkin henkisesti pimahtanut, kun muut suhtautuvat sairauteeni noin ja itse olen vieläkin ihan shokissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ongelmia. Jos elää omaa elämäänsä, omien arvojen mukaan, niin ei ole ongelmia. Jos eteen tulee asia joka vaatii ratkaisua, niin se ratkaistaan. Ei pidä päästää asioita ongelmaksi asti.
Ongelmasi on ylimielisyys ja todellisuudesta vieraantuminen. Kaikesta kun ei voi itse päättää ja joskus vastaan tulee asioita, jotka ovat jo valmiiksi ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi mun arvoilla. Olisin aika nopeasti vankilassa tai kuollut.
Työkaverit samassa tiimissä vihaavat minua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dissosiaatiohäiriö, paniikkihäiriö, PTSD, vakava masennus ja ahdistuneisuus. En uskalla ulos, en uskalla viemään roskia, en uskalla kauppaan enkä ole taaskaan syönyt mitään tänään. Mut on pahoinpidelty useaan kertaan ja nyt pelkotilat on lamaavat. Tänään olen istunut kolme tuntia vessan lattialla itkemässä ja säikkymässä ääniä, välillä en uskalla nousta maasta.
Ainiin. Julkisesta terveydenhuollosta en apua saa.Oletko kokeillut huumeita? Opioidit voisi toimia sulle.
Älä sekoita ihmisen tilannetta; opioideihin ei kannata koskea. Rauhoittavat voisivat hieman auttaa mutta julkinen terv.huolto on mitä on.
Totta, itse suosittelen ennemin nopeita.
Lääkeriippuvuus. Kärsin ahdistuneisuushäiriöstä ja joudun syömään bentsoja selvitäkseni töistä. Jos lopetan, en pysty siihen. Pelkään, että lääkäri lopettaa ne joskus kesken ja työpaikka menee sitten siinä, koska minusta tulee panikoiva hermokimppu.
Terveysongelmat, sekä mt että fyysiset,
menee päivät vaan maatessa, ei jaksa eikä pysty mihinkään.
Pelkkää odottelua että tuleeko enää koskaan toimintakykyiseksi,
työkyvystä en oo haaveillu enää 15 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Lääkeriippuvuus. Kärsin ahdistuneisuushäiriöstä ja joudun syömään bentsoja selvitäkseni töistä. Jos lopetan, en pysty siihen. Pelkään, että lääkäri lopettaa ne joskus kesken ja työpaikka menee sitten siinä, koska minusta tulee panikoiva hermokimppu.
Niitä sa kyllä netistä helposti.
Vierailija kirjoitti:
Eli kun saat tiedon, että sinulla on parantumaton syöpä sinä vain poistat sen ratkaisemalla asian ennen kuin se tulee ongelmaksi. Tai kun kotisi palaa maan tasalle, sinä ennaltaehkäiset sen ennen kuin tulee tulipaloa eli ongelmaa.
Ulosotossa 50 000€. Siinäpä kaikkien muidenkin ongelmien ydin.