Miksi mies puhuu jatkuvasti entisistä tyttöystävistään?
Yrittääkö tehdä mustasukkaiseksi? Vai mitä ihmettä?
Kommentit (26)
Joko ei tajua olevansa hölmö tai tekee tahallaan saadakseen sinut epävarmaksi. Jos jälkimmäinen, niin se on iso red flag ja suosittelen eroa.
Alkaisin itse puhella muista mieskokemuksistani ja katsoisin, miten mies reagoi.
Todennäköisesti hän ei kestäisi yhtään, jos sinä tekisit samoin. Sanoisin, että juokse. Jos tekee ajattelemattomuuttaan, on huono kumppanina, kun ei osaa huomioida toisen tunteita, ja jos tahallaan, on henkisesti väkivaltainen, ja se tuosta vuosien saatossa vain pahenee.
Rupea sinä puhumaan tulevista rakastajistasi.
Vierailija kirjoitti:
Joko ei tajua olevansa hölmö tai tekee tahallaan saadakseen sinut epävarmaksi. Jos jälkimmäinen, niin se on iso red flag ja suosittelen eroa.
Alkaisin itse puhella muista mieskokemuksistani ja katsoisin, miten mies reagoi.
Mä suosittelen jo nyt eroa. Se on aina iso red flag jos puhuu jatkuvasti entisistä puolisoistaan.
Ei yritä. Jotkut vaan ovat sekaisin. Alkoholi vai steroidit? Eroa..? Et halua enää kuulla sitä. Ehkä on sellainen mies joka voi olla monesta kiinnostunut yhtä aikaa tai menneisyys jäänyt päälle levynä pyörimään, ei ole päivitystä? Hakee uusia naisia tai haluaa exät? Pelimies? Vai traumoja. Jos hän puhuisi edes yhdestä, siinä voisi olla joku järki.
Heikko itsetunto. Haluaa tehdä selväksi, että on tässä muillekin kelvattu.
Puhuuko siitä, miten ihania vai kamalia olivat? Niin tai näin, niin kumpikin on red flag, jos _jatkuvasti_ niistä puhuu.
Sitten taas joskus mainitsemin neutraalisti on ihan ok, ainakin omasta mielestäni. Mulla on vain yksi ex, josta en mielelläni puhu yhtään, mutta muiden kanssa olen vielä ystäviä vaikkei suhteet parisuhteina toimineet. En silti yleensä tuo heitä itse keskusteluun. Jos nykyinen kysyy, niin toki vastaan - ilman että ketään loukataan. Nykyinen käyttäytyy samalla lailla. Ne exät on kuitenkin osa meidän elämää, tai olleet jossain kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Heikko itsetunto. Haluaa tehdä selväksi, että on tässä muillekin kelvattu.
Niin. Vai kehuu seksillä?
Minun eksä ei pelkästään puhunut eksistään vaan kertoi esim eksänsä pohtineen, pystyykö mies olemaan minun kanssani. No, loppujen lopuksi meni toisinpäin
Jätä se. Ei ole ihan muumit laaksossa miehellä.
Narsistit ainakin jauhavat eksistä.
Mulle turn off jos mies alkaa puhua mulle existä... Mun kanssa ei voi olla niin tylsää niin otan jonosta seuraavan😁
Aika moni nainen kyselee existä joten on aika vaikea tietää puhuako vai ei.
Tapailetkohan mun miesystävää? Tiedoksi, että me ei olla vielä erottu.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainen kyselee existä joten on aika vaikea tietää puhuako vai ei.
Se, että kysyy entisistä parisuhteista, on sitä, että haluaa tietää sinusta ja sinun historiasta. Ei silloin kuulu kertoa exästä, vaan suhteista, tyyliin seurustelin 5 vuotta, emme asuneet yhdessä, mutta toisen kanssa suhde kesti 10 vuotta, josta 8v asuttiin yhdessä ja 5v oltiin naimisissa. Suhde päättyi, kun haluttiin eri asioita. Tai jotain tuollaista. Siis et kerro exästä, vaan omasta historiastasi. Ja tosiaan vain kysyttäessä, ei koko ajan entisistä jauhaen.
Up