Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ruoan ostaminen netin kautta vähentänyt kauppalaskuasi?

Vierailija
27.02.2023 |

Tarkoitan sellaista palvelua, jossa ruoka ostetaan netin kautta ja noudetaan pakattuna.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
2/13 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat pystyisivät tehostamaan toimintaansa, jos ihmiset tottuisivat käymään nettikaupoissa. Nyt taitaa olla vielä niin pienikäyttöistä, että on kallista, liian kallista.

Suurin ongelma lienee tuoretuotteiden laadussa eli hedelmät, kasvikset pitäisi olla laadultaan hyviä niin kuin ihminen itse kaupassa valitsee. Muuten tämä touhu ei ota tulta alleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minulla on kotona laaja ruokaaine varasto, josta voin vapaasti tehdä mitä mieli tekee. Pakastimessa myös monipuolinen vara. Pakastan ruokia. Tilaan 4 viikon välein mitkä alkaa loppumaan. Huomattava säästö.

Vierailija
4/13 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pieneni 10-20%,jää kaikki heräteostokset pois.

Vierailija
5/13 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupat pystyisivät tehostamaan toimintaansa, jos ihmiset tottuisivat käymään nettikaupoissa. Nyt taitaa olla vielä niin pienikäyttöistä, että on kallista, liian kallista.

Suurin ongelma lienee tuoretuotteiden laadussa eli hedelmät, kasvikset pitäisi olla laadultaan hyviä niin kuin ihminen itse kaupassa valitsee. Muuten tämä touhu ei ota tulta alleen.

Kasvikset ja hedelmät nettitilattuna olleet yhtä hyviä kuin itse olisi hakenut. Ja jos ei ole niin hyvityksen saa.

Vierailija
6/13 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se nosti koska hakemisestakin pitää maksaa.

Siksi käyn nykyisin taas itse kaupassa.

Vierailija
7/13 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitillä ei oo ees kunnon nettisivuja ;-(

Vierailija
8/13 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän 5,90€-9,90€ kotiinkuljetusta todella halpana. Siis tuossa säästää aikaa 1-2h ja polttoaineet myös.

Suomalaiset ei osaa arvostaa omaa aikaa...

Vierailija
9/13 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tilannut ruokaa netistä. Ostan kaupasta. Kauppa tai oikeammin kaksi kävelymatkan päässä.

Vierailija
10/13 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvikset ja hedelmät nettitilattuna olleet yhtä hyviä kuin itse olisi hakenut. Ja jos ei ole niin hyvityksen saa.

Niin minullakin, ei ne kehtaa huonoja kasviksia tilauksiin laittaa kun sitten valitetaan tai loppuu tilaukset. Niihin voi myös laittaa ohjeita kerääjälle esim. siitä minkä kokoisen kasviksen haluaa.

Vierailija
11/13 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikana tuota tuli tehtyä ja vähensi n 30% ruokakuluista, enemmänkin olisi vähentänyt mutta miehellä on "ikävä" tapa piipahtaa lähikaupassa ostamassa limua ja jotain pientä makeaa muutaman kerran viikossa joten siihen menee ihan kivasti rahaa.  

Vierailija
12/13 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän 5,90€-9,90€ kotiinkuljetusta todella halpana. Siis tuossa säästää aikaa 1-2h ja polttoaineet myös.

Suomalaiset ei osaa arvostaa omaa aikaa...

Käyn kaupassa kävellen/pyörällä joten bensaan ei mene rahaa.

Vierailija
13/13 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihana kun rehaa 4-5 laatikollista ruokaa ym. toiseen kerrokseen. En pidä enää autoa. Se 9e ei tunnu missään 3 viikon välein. Selaan sohvalta käsin tuotteet ja tarjoukset. Hevi ovat aina tuoreita. Tämä sopii tosi hyvin minulle, kun inhoan kauppareissuja, vallankin ruuhkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme