Onko teillä muilla etätyöläisillä kävelymatto?
Mietin että pitäisikö hommata tuollainen kävelymatto/juoksumatto. Alkaa tämä etätyö tuntua kropassa liiallisesta istumisesta johtuen. Kiinnostaisi varsinkin joku minkä saa piiloon kaappiin ja joka on lähes äänetön niin voisi kävellä esim ainakin kaikki palaverit läpi.
Kommentit (531)
Olisit säilönyt sen ajatuksen purkkiin.
Ei ole, mutta tontin nurkalta lähtee polku jostaa pääsee metsään kävelemään. Ja kun siellä käy pari kertaa päivässä niin polku pysyy auki talvellakin.
Taivas varjele, mihin tämä maailma on menossa?
Eteisestä olohuoneeseen kulkevalla käytävällä on räsymatto. Kävelen sitä edestakas ja funtsaan työjuttuja.
Taitaa olla voimavarat vähissä :-(.
Tiedätkö mitä? Unohda koko juttu.
Oletko koskaan kuullut makuasioista?
Olen niin etäällä työstä ettei kämpillä ole edes mattoja.
-työtön
Mä oon joskus miettinyt tuota kävelymattoa, mutta oma työhuone/makkari on niin ahdas ettei sinne kyllä mattoa oikein mahdu. Etenkin kuin olen 184cm pitkä, niin olisi pakko hankkia reilun kokoinen matto, ettei tarvitse pelätä koko ajan tippuvansa kyydistä.
Jatkan edelleen lenkkeilyä koiran kanssa ulkona, säästä riippumatta.
Yhh miten epäviehättävältä sä vaikutat :/.
Kyllä joka paikkaan vaan minne kerkiää.
Hyvää yötä ja parempaa huomista.
Kyllä teidän on koko lailla annettu hihhuloida mielin määrin
Mulla on ja oon tosi tyytyväinen! Ollut nyt muutaman kuukauden ja saan askelia noin 10 000 työpäivän aikana. Vaihtoehtona on NOLLA askelta työpäivän aikana. Eli itselleni super hyvä juttu! :)
Nauratti oikein koko ketju ei voi muuta sanoa :)
Kyllä on, suosittelen ehdottomasti hankkimaan! Se on ollut mulla vajaan vuoden ja kilometrejä pelkällä matolla olen kävellyt 300km töiden ohessa. En ihan joka päivä käytä mutta muutaman kerran viikossa.
Eiköhän vedetä happea ja mietitä uudelleen.