Oma äitini sanoi eksälleni "toivottavasti löydät paremman naisen ".
Kommentit (44)
Sehän riippuu siitä, oletko sinä sellainen bi tch suoraan helv etistä. Silloin äitisi on oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se oli sarkasmia ja tarkoitti ettei varmasti löydä.
Ei ollut sarkasmia, hän tykkäsi siitä pojasta.
Pysyisin kaukana sellaisesta äidistä ja rakentaisin oman elämän.
Miksiköhän äitisi sanoi noin? Onko sinulla mitään aavistusta?
Suosittelen, että et ole tekemisissä noin ilkeän äidin kanssa. Ansaitset rauhan elämääsi. "Ero" omista vanhemmista tuntuu rankalta, mutta se on monesti paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä, voisin kuvitella, että minun äitini epäilisi erosta nimenomaan minua, jos niin kävisi ja syy olisi mikä vaan. Vävy tuntuu olevan hänelle tärkeämpi kuin oma tytär. Näin se on mennyt aina, isäni, veljeni ja mieheni ovat äidin arvoasteikossa huipulla, minä jossain äitiäni paljon alempana.
Minä tutustun aina äitiin ennen kuin sitoudun yhtään vakavammin tyttäreensä. 150kg MT-ongelmainen äiti aiheuttaa sen, että minulle ilmaantui kiireellisiä töitä toiselle puolelle Suomea/maailmaa, no can do, bye bye...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä, voisin kuvitella, että minun äitini epäilisi erosta nimenomaan minua, jos niin kävisi ja syy olisi mikä vaan. Vävy tuntuu olevan hänelle tärkeämpi kuin oma tytär. Näin se on mennyt aina, isäni, veljeni ja mieheni ovat äidin arvoasteikossa huipulla, minä jossain äitiäni paljon alempana.
Miksi olet tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa? Lopeta yhteydenpito äläkä vastaa visteihin/puheluihin tai sano suoraan, että olet onnellisempi ilman heitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tutustun aina äitiin ennen kuin sitoudun yhtään vakavammin tyttäreensä. 150kg MT-ongelmainen äiti aiheuttaa sen, että minulle ilmaantui kiireellisiä töitä toiselle puolelle Suomea/maailmaa, no can do, bye bye...
Kuvittelet siis että kaikki naiset on äitiensä kopioita? Tervemenoa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauheaa. Ei tuollaista saa sanoa. Se todella voi järkyttää. Ehkä se oli sanottu fraasina, mutta sisältö olikin sitä mitä ei pitänyt. Jos sanoi tosissaan, alkaa itkettää melkein.
Saa jos on aihetta. Jos vaikka tietää oman tyttärensä olevan äkkipikainen, paha suustaan ja kohtelevan puolisoaan huonosti. Ei omaa lasta tarvitse kuvitella miksikään pyhimykseksi.
Jotkut äidit ovat sillä tavalla rajattomia, että luulevat lastensa olevan itsensä jatkeita, samanlaisia kuin äiti itse, ilman omaa persoonaa.
Sellaiset äidit usein ajattelevat lastensa olevan jotenkin huonoja ihmisiä.
Äiti haluaa eroon poikaystävästä. Ehkä hän ymmärtää paremmin kuin ap.
Oma eksäni petti ja jätti.
Tapasin vuosi myöhemmin uuden miehen, josta tuli aikanaan aviomieheni. Kun isäni kuuli että olin alkanut tapailla uutta miestä, hän ystävällisesti totesi minulle:
"Älä sitten pilaa tätäkin suhdetta".
Sano sä äidilles, että toivottavasti mä löydän paremman äidin.
Mulle sanottiin: Liian hyvännäköinen sulle. Aika uskomaton heitto tuokin äiti-ihmiseltä.
Seuraava ei sitten ollutkaan kuulemma minkään näköinen. No, mielestäni hän oli kuitenkin maailman ihanin.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän äitisi sanoi noin? Onko sinulla mitään aavistusta?
Minä jätin hänet. Olin huono vastaamaan puhelimeen.
Yleensä etsitään sellaista naista, joka olisi eksään verrattuna parempi eikä huonompi. Eihän sitä muuten voi rakastua.
Äidit tuntevat tyttärensä. Sinun kannattaa katsoa peiliin oikein tarkasti.
Hän kai tarkoitti, että toivoo eksän löytävän sellaisen naisen, joka sopii tälle paremmin.
No kysy siltä äidiltä itseltään, mitä se sillä tarkoitti.
Nyt kyllä äitini oli väärässä, löysi huonompia naisia.