Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme näitä miehiä vaivaa?? (yhn tilitys)

Vierailija
22.11.2006 |

Reilu kk sitten tapasin mukavan nuorenmiehen (hmm 35v, siis ei mikään teini). Ollaan nähty sillon tällön, kerran pari vkossa, kun lapset on olleet isällään. Lapsia se ei ole tavannut eikä mulla toistaseks ole mitään intressejä esitelläkkään. No nyt sitten hirvee painostus kun se haluaa tulla meille yöksi, eikä millään mene jakeleuun mun ei kommentit. Ja viimenen keskustelu oli ett ai, eikö voi ollenkaan nähdä sillon kun lapset on kotona? Aaargh..... Ihan kun nyt leikki-ikästen lasten äidin sängystä aamulla vois yhtäkkiä löytyä joku tuntematon mies.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän, että haluaa vaan yökylään eikä muulla niin väliä...

Vierailija
2/4 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne siitä miksikään muutu vaik olisi itsekin isiä. Maailma pyörii oman vehkeen ympärillä :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itse annoin nykyisen mieheni nähdä lapsaini jo suhteemme alussa. Silloin vasta näin, kuinka hyvä mies oli jäänyt haaviin.

Vierailija
4/4 |
22.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkoitusperä on kyllä selvä miksi se haluaa yökylään. Mulla vaan ei mee jakeluun että miksei ei tarkoita ei. Siis jos mä oon suoraan sanonut että ei ja ei ole hyvä ajatus ja ehdottanut että nähdään viikonloppuna niin mikä ihme sitä vaivaa ettei se mene jakeluun. Kommenttina vaan että kyllähän ne lapset nukkuu jne Rasittavaa.