Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei helkkari. Poika oksentanut krapulassa sänkyyn.

Vierailija
26.02.2023 |

En tiedä mistä tuo on edes saanut alkoholia. Silti oli kännissä kuin käki yöllä kun lähdin etsimään häntä. Nyt se on oksentanut sängyn pilalle. Alkaa huumori loppumaan.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lasu.

Vierailija
22/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se joskus on. Nyt sun pitää poistua psykoosistasi ja tulla takaisin reaaliteetteihin. Selvästi jäänyt välistä jotakin jos et "olisi uskonut kenestäkään".

Poika on jo sen ikäinen että on voinut tehdä tuota samaa ennenkin, mutta sä vaan et tiedä sitä. Ei mitään uutta.

No selvästi en tiedä sitten mitään, mutta ei se ennen tätä ole tehnyt. Olen siitä melko varma. Vähän jännittää että millaista tulee olemaan kesällä jos nyt alkoi nämä hommat kiinnostaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukka. Anna sille vettä ja sipsejä. Kyllä se olo siitä paranee.

Vierailija
24/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no vttu ketä kiinnostaa, vaik olis pskonu housuunsa.

Miksi sitten kommentoit?5

Vierailija
25/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne inspiroitu haberin syödään sieniä biisistä

Vierailija
26/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että poika tuli yöksi kotiin.

Vierailija
27/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne syönyt sieniä?

Vierailija
28/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sijaisjärkytyin. Huutaa sille täytyy vähintään, jos ei nulli ymmärrä paremmin itse!  mopo ketjulla talliin, ja pleikkarit lukkojen taakse, viikkorahat pois, kotiintuloaika 20:00 kesään asti.

Tämä. Ei mitään myötätuntoa ja sympatioita, vaan kunnon rangaistus, etenkin jos on alaikäinen. Jos täysi-ikäinen ja koulut käyty, voi alkaa etsiä itselleen kämppää.

Nämä, jotka sanoo, että pitää ymmärtää, on varmaan itse olleet samanlaisia nuoruudessa ja sitten ihmetellään, kun jälkikasvu samanlainen. Se, että lässytetään että toipukoot rauhassa, tarkoittaa sille nuorelle sitä, että hiljaa hyväksytään örvellys.

Aika katsoa peiliin. Ei omena kauas puusta putoa.

Vierailija
29/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ?

Vierailija
30/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnesi olkoon! Olet onnistunut kasvattamaan tulevan alkoholistin/juopon!

Vierailija
31/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että poika tuli yöksi kotiin.

Niin no itse sen kävin hakemassa. En tiedä olisinko milloin ja missä kunnossa sen muuten saanut kotiin.

Ap

Vierailija
32/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nuoruus tulee mieleen. Samalla tavalla kävi ei se niin vakavaa. Ja harjaantuu viinaan loppuu oksentelu.

Vierailija
33/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sijaisjärkytyin. Huutaa sille täytyy vähintään, jos ei nulli ymmärrä paremmin itse!  mopo ketjulla talliin, ja pleikkarit lukkojen taakse, viikkorahat pois, kotiintuloaika 20:00 kesään asti.

Tämä. Ei mitään myötätuntoa ja sympatioita, vaan kunnon rangaistus, etenkin jos on alaikäinen. Jos täysi-ikäinen ja koulut käyty, voi alkaa etsiä itselleen kämppää.

Nämä, jotka sanoo, että pitää ymmärtää, on varmaan itse olleet samanlaisia nuoruudessa ja sitten ihmetellään, kun jälkikasvu samanlainen. Se, että lässytetään että toipukoot rauhassa, tarkoittaa sille nuorelle sitä, että hiljaa hyväksytään örvellys.

Olen juonut itse viimeksi alkoholia pari vuotta sitten parin lasillisen kanssa enkä ole koskaan ollut kännissä lasteni edessä. En hyväksy tätä missään nimessä. Täytti vasta 15v.

Ap

Vierailija
34/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä tullut itsekin aikanaan kun olin nuori, tosin kyllä jo sen ikäinen että alkoholia sai juoda laillisesti. Itse siivoin, ei tarvinnut kenenkään edes sanoa. Ei se nyt niin vakavaa ole, siitä mitään suuttua tarvitse, moittia toki jos alaikäisestä kyse. Eikä se sänky pilalla ole, kukaan mitään ämpärillistä oksenna.

Vierailija
35/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole tukehtunut. Saarnan paikka on sitten kun tokenee. Nyt pidät siitä huolta.

Tämä. Jos on vieläkin huonovointinen niin seuraa. Mielellään sohvalle kyljelleen torkkumaan ja ämpäri viereen. Pystyt seuraamaan ettei tukehdu jos oksentaa unissaan.

Vierailija
36/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet Alkoon ja ostat viinaa niin voitte harjoitella sekä lopettaa amatöörimäisen oksentelun.

Vierailija
37/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alaikäiselle ymmärrän rangaistuksen, mutta miksi täysi-ikäinen pitäisi heittää kotoa pois, kun tulee kännissä kotiin nukkumaan? Ja vahingossa sitten oksentaa sänkyyn

Vierailija
38/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olet joskus ollut nuori! Petivaatteet pyykkiin ja patjan voi pyyhkiä puhtaaksi. Rento mutsi tarjoaisi kylmän lonkeron krapulaan ja neuvoisi ettei ens kerralla kannata juoda niin paljon.

Vierailija
39/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huuda ja uhkaile pojalle. Menee paremmin perille, kun puhuu asiallisesti.

Onko sinun oma alkoholin käyttö ollut esimerkillistä pojalle?

Vierailija
40/49 |
26.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olet joskus ollut nuori! Petivaatteet pyykkiin ja patjan voi pyyhkiä puhtaaksi. Rento mutsi tarjoaisi kylmän lonkeron krapulaan ja neuvoisi ettei ens kerralla kannata juoda niin paljon.

Mutta kun mutsin pääsääntöinen tehtävä ei ole olla rento tai lapsen kaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä