Te jotka puhutte että Olli on pettänyt Kalaa.
Onko selvää yhdyntää tapahtunut? Entä onko pettingiä näytetty vai oletteko vain vetäneet johtopäätöksen että kun peitto heiluu niin jotain tapahtuu? Entä jos Kala käy tällä palstalla? Varmaan kivaa hänen lukea kun te täällä kohisette miten on " pettäminen" tapahtunut ja haukutte Ollia. (Ja ei, en ole Ollin enkä Kalan tuttavia :) ).
Kommentit (8)
Toisilla kun se vasta on yhdyntä. Mulle riittää pettämiseksi suutelu yms.
Pettämistä on sekin jo, kun peitto heiluu, koska Kala sanoi itse Ollille puhelimessa, että Ollin kainalo on vain hänelle. Tämän jälkeen Olli lupasi lopettaa Hannen kanssa nukkumisen... mutta miten kävi... peittokin alkoi sitten heilua vielä.
Miksi suojella jotakin avutonta tyttöystävää totuudelta?
Miksi Kalaa pitäisi suojella? eiköhän hän itse päätä mitä tekee ja mihin uskoo jne?
Oletko ap ehkä teini?
onko mukava että se ei kuitenkaan kunnioita sinun pyyntöä (kala pyysi että olli ei enää nukkuisi muuten kuin yksin, ja mites on käynyt). Itse en ainakaan hyväksyisi sitä että mieheni nukkuu minulle täysin tuntelmattoman naisen vieressä ja vielä nainen kainalossa, aivan sama tapahtuiko muuta!
Teillä saa mennä ja tehdä mitä vaan kunhan ei yhdyntää tapahdu?
Niinpä. Olen todella vanhanaikainen.
Jo suuteleminen ja ne puheet ovat mielestäni pettämistä. Ja vieressä nukkuminenkin, kun on erikseen pyydetty, ettei sitä tehtäisi.
Siis apua, mä en kestä, mun elämä romahtaa. Mä luulin, et Olli on vähintään semi-vegetaristi.